וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 אטרקציות שכדאי להכיר לחופשה הבאה שלכם בתאילנד

7.9.2015 / 13:14

הישראלים מתים על החופים של תאילנד, אבל בפעם הבאה שאתם ב"ארץ הבטן-גב של המזרח" כדאי לפתוח את הראש ולדעת שיש עוד מה לעשות בה. מהליכה מתחת לים בקוסמוי ועד "עולם הילדים" בבנקוק - הנה 10 אטרקציות למבוגרים וילדים שכדאי להכיר

יח"צ - חד פעמי

1. שיט וארוחת ערב בנהר צ'או פראייה, בנגקוק

מי שיגיע לנהר צ'או פראייה (Chao Praya) לעת ערב, יראה צד אחר לגמרי של בנגקוק, באמצעות שיט בספינה עם נגני ג'אז וארוחת ערב מפנקת לאור נרות תחת כיפת השמיים. מה תראו? נוף מהמם של בנגקוק בלילה, המקדשים המוארים, גורדי השחקים ועוד.

השיט מוגדר כחוויה שאסור לפספס, כיוון שבנגקוק נראית אחרת לגמרי כשרואים אותה מהנהר. מומלץ לקחת את השיט שמבוצע על ידי חברה שמציעה ספינות מפוארות, כגון "גרנד פרל".

מחיר: עלות למבוגר 1,500באט ולילד 1,150 באט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. שוק לילה חדש, קוסמוי

המתחם ממוקם בסמוך למלון אננטרה בופוט (Anantara Bophut Resort) ובסמוך לים. מדובר על שוק לילה ססגוני שמגיע לשיאו בכל ליל שישי. השוק פתוח כל ערב, אולם בליל שישי המקום עמוס לגמרי. אפשר בהחלט להגיע כל ערב לשוק, שמזכיר מעט את רחוב הקוואסאן בבנגקוק.

בשוק תמצאו הכל: דוכני אוכל, בגדים, מזכרות, מסעדות מערביות ומקומיות, עבודות יד וכמובן גם אתרי ספא מקומיים למסאז'. עוד מומלץ: בסוף המדרחוב הארוך מאוד יש מרכז קניות חדש שנפתח: The Wharf Samui.

מחיר: הכניסה חופשית.

עוד באותו נושא

חופשה בתאילנד: המקומות שאתם פחות מכירים

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עזבו אתכם מהקוואסאן. שוק הלילה The Wharf Samui בבנגקוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. עולם הילדים, בנגקוק

בקניון סיאם פראגון בבנגקוק, פתחו בקומה 5 את "קידזניה" -עולם הילדים. מדובר במתחם ענק שבו הילדים לומדים על כל מקצועות העולם ומתנסים בהם: טייס, רופא, טבח, כבאי, נהג, מהנדס, אסטרונאוט, שחקן קולנוע, שדר טלוויזיה ועוד. הילדים עובדים במקום ומקבלים כסף וירטואלי שבו יכולים לקנות דברים שונים באתר. יש במקום העתק אחד לאחד של מטוס, חללית, רכב כיבוי אש ושאר כלי רכב מקצועיים. חווייה חינוכית מדהימה לילדים בכל הגילאים.

מחיר: עלות למבוגר 430 באט ולילד 800 באט.


עוד על תאילנד בוואלה! תיירות:
חופשה בתאילנד: המקומות שאתם פחות מכירים
לחופש נולדה: הישראלית שעושה את תאילנד
לטבול בעננים: המלון עם הבריכה הכי מושלמת בתאילנד

4. ללכת מתחת לים, קוסמוי

חוויה ייחודית של הליכה על קרקעית הים (Sea walking) בעומק של 4 עד 5 מטרים מתחת למים, מציעה לכם, לגדולים ולקטנים חוויה מסעירת חושים, הדומה להרגשה של הליכת ירח ללא כוח הכבידה. כחלק נלווה לפעילות האטרקציה, תהנו גם מהאכלת דגים מתחת למים בעודכם מטיילים לכם בקרקעית הים, כאשר זמן השהות מתחת למים הוא כחצי שעה.

את היום מתחילים באיסוף מהמלונות בחוף צ'אוונג ב-8:30 בבוקר וחוזרים בערך ב-13:00 למלונות. לאחר ההגעה למזח, המשתתפים שטים בסירה ארוכת זנב, המכילה עד 8 אנשים בסירה עם מדריך מנוסה דובר עברית עד שמגיעים למפרץ באי "קו-טן".

מחיר: עלות למבוגר 1,900באט ולילד 1,500באט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימומסכה ותתחילו ללכת. הליכה מתחת לים בקוסמוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. פרדייז פארק פארם, קוסמוי

"פרדייז פארק פארם" (Paradise Park Farm) בקוסמוי הינה אטרקציה המומלצת לכל המשפחה, שבה תוכלו להעביר יום בחיק הטבע לצד מגוון החיות והציפורים שבמקום. במקום תוכלו ללטף ולהצטלם עם לטאות, ציפורים, טווסים, קופים ועוד מגוון חיות.

במתחם יש מסעדה מקומית עם אוכל תאילנדי מסורתי וגם בריכה שצופה לתוך נוף ירוק של מרחבי ג'ונגל ירוקים ומעברם מתחבא לו הים. ניתן להגיע עצמאית למקום על-ידי מונית 4X4 (יש בשפע מוניות כאלו מחוץ לכל המלונות בקוסמוי).

מחיר: עלות לאדם החל מ-500 באט לאדם.

6. שוק אסיה, בנגקוק

הנה המלצה לבילוי ערב בבנגקוק במתחם שוק לילה צמוד לנהר. כדאי להגיע בשעות הערב, החל מ-19:00 בערב כיוון שבחצות הכל נסגר. במתחם גלגל ענק, מכוניות לנסיעה לילדים (מיני קארטינג), מסעדות רבות, דוכני בגדים ודוכני עבודות יד של אומנים מקומיים. בחלק מהמסעדות יש הופעות חיות.

מחיר: הכניסה חופשית.

צפו בשוק אסיה

7. מסעדת Chocolate Ville, בנגקוק

מסעדה שפתוחה בשעות אחר הצהריים, כשמה שמיוחד בה הוא שכל המתחם בנוי כמו עיירה אירופית. עלות מונית ממרכז בנגקוק כ-300 באט ומשך זמן הנסיעה כחצי שעה. מתאים לכל הגילאים ובמיוחד למשפחות עם ילדים. עוד במקום: אגם מלאכותי שבו שטים ברווזים.


מחיר: הכניסה למתחם חופשית.

מסעדת Chocolate Ville בנגקוק. פייסבוק, אתר רשמי
תגיעו אחה"צ. מסעדת Chocolate Ville בבנגקוק/אתר רשמי, פייסבוק

8. גלישת גלים בסימולטור, בנגקוק

"פלואו האוס" (Flow House) הוא סימולטור מיוחד שנבנה בהשקעה אדירה, על מנת להעניק חוויה מיוחדת של גלישת גלים. במתחם קיימת מסעדה ואף פאב מקומי, כך שניתן להגיע ולהעביר במקום את אחר-הצהריים או פעילות לילית מהנה. המתחם פתוח מ-10 בבוקר ועד 12 בלילה. ניתן להשתתף בפעילות מגיל 3 ומעלה.

מחיר: עלות לאדם 700 באט לפעילות של שעה.

9. סיור סגוויי עירוני, צ'יאנג מאי

הסיור על הכלי הגלגלי שכבר מוכר בכל העולם, סגוויי, כולל מדריך צמוד ומתקיים בתוך מתחם החומות של העיר העתיקה וההיסטורית של צ'יאנג מאי והאתרים המפורסמים שלה. תוך כדי נסיעה, תקבלו הסבר על כל אתר ואתר באנגלית, כשלכל רוכב מוצמד אוזניה/ מכשיר קשר קטן לתקשורת בין הרוכבים.

הסיור על-גבי הסגוויי נמשך כשעתיים, כולל תדרוך שליטה ובטיחות לפני הסיור.

מחיר: עלות לאדם 1,999 באט לסיור.

10. מתחם קניות Mimosa, פטאייה

מדובר במתחם קניות חדש בפטאייה בשם "מימוסה (Mimosa), שממוקם 20 דקות נסיעה ממרכז העיר. יש בו כמובן קניות לכל דורש, אבל גם הופעות בחינם של ליידי בויז כל ערב (3-2 הופעות). כל המקום בנוי בסגנון של עיירה אירופית עם נהר מלאכותי, וגם מבחר גדול של מסעדות ופאבים.

מחיר: עלות כניסה למתחם החל מ-300 באט לאדם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל ערב הופעות. מתחם הקניות Mimosa בפטאייה, תאילנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטיפים באדיבות המרכז למטייל בתאילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully