וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא ארנק: 10 אירועים והופעות חינם לסופ"ש הראשון של ספטמבר

אנחנו פותחים את תחילת שנת הלימודים ואת ספטמבר עם הרבה אטרקציות והופעות, שלא תצטרכו להוציא עליהם אפילו שקל. מאליפות ישראל בסאפ, דרך פסטיבל היי-טק ועד הופעה של כנסיית השכל ועוד - יש מה לעשות בסופ"ש וללא תשלום

Israel from the sky - HighFlyer Tzvika Berenstein Doron sup

1. עושים איור, תל אביב

שבוע האיור חוזר לעיר ובמהלכו היא תוצף בחגיגה צבעונית ומדליקה של תרבות חזותית שעיקרה איור ישראלי מקורי שחלקו נוצר במיוחד לשבוע האמנותי. במשך 10 ימים יתקיימו ברחבי העיר עשרות תערוכות, סדנאות, אירועי חוצות, ירידי מכירה ומפגשים עם מאיירים במסגרת אירועי "אוהבים אמנות. עושים איור", שאצר ויזם יובל סער בשיתוף המחלקה לאמנויות בעיריית ת"א וחברת Wix. לצד התערוכות יתקיימו מגוון מפגשי פורטפוליו לייב, פעילויות איור בחוצות ובחללי התצוגה, אירועי שיח גלריה והקראת סיפורים, סדנאות דפוס, יצירת מתנות מאוירות לחג ומכירות מיוחדות של מוצרי נייר, ריהוט, וחולצות מאוירות.
מתי: חמישי- שבת, 3-12 בספטמבר
איפה: ברחבי העיר תל אביב
לפרטים: illustrationweek.co.il

2. עושים תרבות, ברחבי הארץ

ימי תרבות היא יוזמה מבורכת של מפעל הפיס שבמהלכם יפתחו מוסדות התרבות את שעריהם ויערכו מעל 400 אירועי תרבות ברחבי הארץ. ברפרטואר מופעי מחול ומוזיקה, הצגות, אירועי ספרות, סרטים ותערוכות כשהמטרה להנגיש את התרבות הישראלית לכולם. באירועים ישתתפו מאות אמנים, יוצרים וגופי תרבות בהם התיאטרון הקאמרי, האופרה הישראלית, מוזיאון ישראל, התיאטרון האתיופי הולגאב ומעבדת התרבות בדימונה. בין האירועים: קונצרט הרוק "אוטוביוגרפיה" עם להקת כנסיית השכל בליווי 40 נגנים אתניים וקלאסיים; "שבוע הקומדיות" באמפי וואהל בתל-אביב; "ARTישו?ק" - מופעי רחוב בשווקים; מופעי "רוקדים ברחובות"; מופעים בתחנות רכבת ועוד.
מתי: חמישי- רביעי, 9-3 בספטמבר
מחיר: חלק מהאירועים בעלות סמלית של עד 20 שקלים
איפה: ב- 160 יישובים ברחבי הארץ
לפרטים: pais.co.il

כנסיית השכל. דייב שחר
יופיעו במסגרת "ימי תרבות". כנסיית השכל/דייב שחר

3. יין, אוכל ואמנות, כפר שמריהו

גלריה בידרמן מחזיקה באוסף של כ-3,000 עבודות מקוריות ונדירות מתוכן הורכבה התערוכה החדשה "יין ואוכל באמנות" שעוסקת בציורי אוכל ויין בתרבות הישראלית העכשווית דרך ציור ריאליסטי ונטורליסטי של האמנים מיכאל ודימה גורבן, נטשה בריליאנטובה מיכאל גורבן ויעקב כרמלי. התערוכה תושק בחגיגת אמנות, מוזיקה, יין וטעימות של יינות מיקב פסגות, גבינות ממחלבת הבוטיקMy Dear ושמן זית של קיבוץ מגל . בנוסף, בשבת ב-12:30 יתקיים שיח גלריה עם אוצר התערוכה, דורון פולק, ועם האמנים גורבן וכרמלי.
מתי: חמישי, 3.9, מ- 19:30 , שישי, 4.9 , 15:00-09:00, ושבת, 5.9, 21:00-10:00
איפה: גלריה בידרמן פרייבט ארט קולקשיין, רחוב הזורע 59
לפרטים: 054-4333838

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יין ואוכל באמנות הישראלית. ציור של דימה גורבן/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. ריצה ובירה, תל אביב

ענת הראל היא מלכת הכושר שמובילה קבוצות ריצה שנפגשות אחת לשבוע לריצה קלילה המסתיימת בכוס בירה צוננת, שנחשבת לקטע עולמי הודות לשילוב בין הפעילות הספורטיבית לפעילות החברתית. חיבת הרצים לבירה הולידה את השיתוף עם חברת קלסברג שביחד עם הראל יובילו את "ריצת כיף ובירה" – ריצה מחוף מציצים דרומה לאורך חופיה תל אביב. הפעילות מתאימה גם למתחילים ותסתיים בהרמת בירה וכניסה לים.
מתי: שישי, 4 ספטמבר, 7:00 -8:30
איפה: חוף מציצים תל אביב (ליד גן השעשועים)

ריצה ובירה עם ענת הראל. רונית כהן, מערכת וואלה! NEWS
ריצה ובירה עם ענת הראל/מערכת וואלה! NEWS, רונית כהן

5. עמותות ועוד, תל אביב

בנק הפועלים מארח את יריד "בית פתוח לעמותות" בו יוצגו למכירה יצירות מקוריות פרי עבודתם של ילדים, בני נוער ומבוגרים החברים ב-33 עמותות מרחבי הארץ. היריד יתקיים יתפרס על פני 7 קומותיו של בניין הנהלת הבנק בהן יוצגו כ-30 דוכנים שיציעו מגוון של מתנות ייחודיות. כל ההכנסות מהיריד יוקדשו לפעילות של העמותות לאורך השנה. בנוסף, יפתח גם מיני סייט מיוחד שיפעל כיריד עמותות וירטואלי שיספר את סיפורם ויעודד רכישת מוצרים ישירות מהעמותות.
איפה: בניין בנק הפועלים, רח' יהודה הלוי 63
מתי: שישי, 4 בספטמבר, 9:00-15:00 ובמוצ"ש, 5 בספטמבר, 20:30-23:00
לפרטים: bankhapoalim.co.il/amutot

6. אליפות הספא, חוף דור-נחשולים

גלשן ה"סאפ" הפך לאטרקציה החמה של הקיץ וזו הייתה רק שאלה של זמן עד שתיערך אליפות ישראל בסאפ ואליפות נחשולים בהשתתפות בכירי הספורטאים בארץ. התחרויות הססגוניות, המתקיימות בשיתוף איגוד השיט, "מועדון שיט נחשולים-ספורטאים בים", ומלון נחשולים יערכו בלגונה הטבעית של החוף המפורץ, הנחשב לאחד מהיפים בארץ, ואתם יותר ממוזמנים להגיע ולעודד.
מתי: שבת, 5 בספטמבר, מ- 8:00
לפרטים: מלון חוף נחשולים - 04-6399533

עוד באותו נושא

וואט סאפ: 7 טיולי החתירה הטובים בישראל

לכתבה המלאה
סאפ,חוף נחשולים. עופר תליו, מערכת וואלה! NEWS
סאפ בחוף נחשולים/מערכת וואלה! NEWS, עופר תליו

7. שימו יין, א. ת. דלתון

יקב דלתון, המציין השנה 20 שנה להיווסדו, ממוקם במרום הגליל ונחשב לאחד מהיקבים המובילים בארץ. לרגל חגיגיות ה-20 וחגי תשרי עורכת משפחתי הרוני, מבעלי היקב, סיורים מודרכים במרכז המבקרים של היקב שיעברו באולם החביות, בין מכלי התסיסה ובאולם הביקבוק. הסיור ילוו בטעימות מהיינות. בנוסף תתקיים מכירת מארזי יין במחירים מיוחדים ותוכלו לרכוש מגש גבינות עזים עליהם תתענגו בליווי יין בגינת היקב.
מתי: ראשון-שישי, 6-11 בספטמבר, 10:00-17:00 (הסיורים ב-10:30, 12:00
ו-14:00)
מחיר: הכניסה ללא תשלום, הסיור והטעימות בעלות של 20 שקלים
לפרטים: 04-9527107

יקב דלתון. דייויד סילברמן, מערכת וואלה! NEWS
יקב דלתון/מערכת וואלה! NEWS, דייויד סילברמן

8. DLD, תל אביב

פסטיבל DLD הוא זירת מפגש בין עולם ההיי-טק והחדשנות הישראלי לבין הזירה הבינלאומית. במסגרת הפסטיבל, שיזמה עיריית תל אביב, יפתחו כ-100 חברות סטארטאפ מרחבי העיר את דלתות משרדם ויאפשרו לנו להציץ אל חיי היומיום של הסטארטאפים, להתרשם מהפיתוחים המעניינים, מהמשרדים המעוצבים ומהיזמים פורצי הדרך. במקביל יתקיים הפנינג "שדרת החדשנות" הכולל מיצגי אמנות דיגיטלית בשילוב טכנולוגיה חדשנית, מציאות רבודה - משחק אנימציה בעל מימד Augmented Reality, תערוכה ותצוגה של טכנולוגיה ואופנה, תערוכת מיזמים טכנולוגיים של בני נוער, Mix The City – מיצג אינטראקטיבי-מוזיקלי של האמן קותימן, ועוד.
מתי: שלישי, 8 בספטמבר, 19:00 – 23:00
איפה: לאורך שדרות רוטשילד (מכיכר הבימה ועד כיכר התרבות ברוטשילד 1)
לפרטים: innovation.whats-on.co.il

DLD שדרת החדשנות כיכר הבימה. כפיר סיוון, מערכת וואלה! NEWS
DLD בשדרת החדשנות, כיכר הבימה/מערכת וואלה! NEWS, כפיר סיוון

9. עושים שכונה, ירושלים

רחוב עמק רפאים הוא מרכז עירוני תוסס הממוקם במתחם "המייל התרבותי" של הבירה ומהווה זירת התרחשות תרבותית-חברתית. העושר הקהילתי בעיר יצוין בחגיגת רחוב במסגרת פסטיבל "שכונה" ו"יד2 LIVE". לאורך הרחוב יוצבו עשרות דוכני מכירות יד2 (פרטי אספנות, משחקים, בגדים, תכשיטי וינטג' ושמלות כלה) ויערכו מופעי מוזיקה ותיאטרון ממיטב התוצרת המקומית בהם ג'אם סשן בנגינה על כלי מטבח ומופע כליזמרים, ריקוד וניגון חסידי. בנוסף יתקיימו ריקודי עם, שירה בציבור, הצגות לילדים, פינות הפעלה, יצירה ועוד.
מתי: שני, 7 בספטמבר, 16:30-21:30
איפה: רחוב עמק רפאים, המושבה הגרמנית
לפרטים: live.yad2.co.il/neighborhood

10. חוויה בכרם, מועצה אזורית גזר

אזור גזר הוא הטוסקנה הישראלית – נופים, כרמים, יקבים, בתים כפריים, אמנים ועוד כאלה בסגנון. בסופ"ש הקרוב תוכלו גם אתם לטייל והתאהב באזור במסגרת פסטיבל "חוויה בכרם" שיהיה רצוף באירועים, וכולם חינמיים. הפסטיבל יושק הערב (3.9) ביקבי ברקן עם דוכני יין של יקבי ברבדו, בזקו ובראון, דוכני אוכל של מסעדות מובילות, הופעות מוזיקה ומחול, פסלים חיים והופעה של מיקי גבריאלוב.

בשישי יתקיימו 3 סיורים מודרכים באוטובוס (היציאה ב-09:00 בחניון יוחננוף בצומת ביל"ו) לאתרי מורשת, מצפורי נוף ולבתי אמנים בהם גם לסטודיו המיוחד של הפסל דני פיימן הממוקם על גבעה מול נוף מרהיב. בתחנת המידע בכניסה לבית חשמונאי תוכלו לקבל מפת מידע ולהסתובב לבד בין בתיהם הפתוחים של כ-40 אמנים. בשבת יתקיים הפנינג משפחות סביב בית הרצל ביער חולדה ובמרכזו יריד איכרים ואמנים מקומיים, סדנאות, משחקים והפעלות לילדים.
מתי : חמישי – שבת, 3 – 5 בספטמבר
לפרטים: gezer-region.muni.il, 08-9576450

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully