וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות אחרונה לבלות: אטרקציות חינם לסופ"ש וסוף החופש

27.8.2015 / 8:41

שרית חדד ואתניקס יופיעו בגלבוע, חוויית "עיר גדולה" לילדים קטנים בהוד השרון, דניאלה ספקטור והברירה הטבעית בבית הנסן בי-ם, פסטיבל תיאטרון הרחוב הבינלאומי של בת ים ופסטיבל התרבות של עמק יזרעאל. קבלו ח"ח - 5 אטרקציות חינם לסוף החופש והסופ"ש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר ממוחזר בגינת בית הנסן בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

1. תיאטרון ברחוב, בת ים

פסטיבל תיאטרון הרחוב הבינלאומי של בת ים הוא הגדול והוותיק בארץ, שמציין השנה ח"י שנים של הפנינג תרבותי, שמח וצבעוני שנחגג בחוצות העיר ונועל רשמית את החופש הגדול. השנה יהפכו הטיילת העירונית וחוף הים שלמרגלותיה לזירה אמנותית, חווייתית ואינטראקטיבית 'שתשאב' את הבאים אל תוך ההתרחשויות הבלתי צפויות ותהפוך אותם לשותפים במופעים. במהלך הפסטיבל יוצגו כל אמנויות הרחוב הפופולאריות בהן קרקס, ליצנות, תאטרון, מחול, מוזיקה ומיצגים מיוחדים והוא מהווה במה ליצירות ישראליות חדשות ומקוריות ל-30 מופעים בהם 15 מופעים שיועלו בבכורה ו-4 מופעים מרשימים שיגיעו מצרפת וספרד.

הפסטיבל יתקיים באזור חוף הריביירה תוך יצירת חיבור הומוגני למרחב הציבורי ולשטח הסובב אותו. בנוסף תתחיל השנה מסורת חדשה - הקמת קמפינג מיוחד בחוף לטובת באי הפסטיבל (בהרשמה מראש וללא תשלום) יוכלו לבלות וללון בחוף שיהיה סגור, מאובטח ומוצל ויופעלו בו שירותים, מקלחות, תאים לשמירת חפצים ועמדות הטענה. לאורך היום יתקיימו בשטח הקמפינג הפעלות ופעילויות לכל המשפחה בהן לימוד גלישת גלים, תרגול יוגה, פילאטיס וזומבה, משחקי כדורעף חופים, בניית ארמונות חול ושעת סיפור עם תאטרון נוצר.

מתי: רביעי-שבת, 26-29 באוגוסט
איפה: חוף הריביירה וטיילת רח' בן גוריון (בין רח' יוספטל לרח' יצחק שדה)

פסטיבל תיאטרון הרחוב הבינלאומי של בת ים. פייסבוק האירוע, צילום מסך
חיפושית צבועה. מתוך פסטיבל תיאטרון הרחוב הבינלאומי של בת ים/צילום מסך, פייסבוק האירוע

2. מיניסיטי, הוד השרון

רגע לפני שהחופש נגמר והמיני סיטי נסגר, קחו אותם ללמוד את עובדות החיים בדרך מהנה. מיני סיטי היא בעצם עיר גדולה לילדים קטנים שמוזמנים לחוות חוויה של 'כמו גדולים' אך בגובה עיניהם בפארק המדמה עיר ריאליסטית קטנה וציורית. הילדים (בגילאי 3-10) מוזמנים לחוות את העולם שלנו, המבוגרים, וללמוד איך פועלים כל האלמנטים הסובבים אותם בחיי היומיום. העיר הקטנה חולקה לשמונה מתחמים כשכל אחד מהם מזמין התבוננות, התנסות, מישוש ומשחקי תפקידים ופעילויות המעוררים את סקרנותם ומפעילים את דמיונם.

על דרך החוויה הם ילמדו לשלב מטלות וחובות לצד הנאה ובילוי כשהם בחורים להיות, למשל, כבאי, בנאי, קופאי, ספורטאי, נהג, עובד מפעל, שף, מוכר בסופר, לקוח שעושה קניות או נסיכה בסלון היופי "מיני פרינסס" הכולל התגנדרות בעמדות האיפור, השיער והאופנה. במועדון הספורט "מיני ג'וי" יתנסו במגוון חוגי ספורט וילמדו לשמור על כושר ולהתאמן במכשירים שמתאימים למידותיהם ובמטבח המיני מסעדה יוכלו להיות "מאסטר שפים", להכין מטעמים ולהגיש להורים.
ואם אתם כבר שם, במתחם החיצוני תוכלו ליהנות ממגוון מופעים ולהשתעשע בפארק מתקני המשחקים המוצל. עוד במקום פארק מזרקות (בתשלום), מסעדות ודוכני מזון.

מתי: עד 28.8, 10:00 -20:00, שישי, 10:00 -15:30
איפה: מתחם שרונים, הוד השרון

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מיניסיטי מתחם שרונים בהוד השרון. זיו שדה
מיניסיטי, מתחם שרונים בהוד השרון/זיו שדה

3. 100 בגלבוע

הגלבוע מציין את סיום הקיץ (אשרי המאמין) ואת קיצו של החופש הגדול ב-100 אירועים שיתקיימו ביום אחד ב-24 יישובים ברחבי המועצה. היום העמוס באירועים, שיתקיימו בשיתוף משרד התרבות והספורט, ייחתם בשיא - הופעה של שרית חדד ולאחריה מופע של להקת אתניקס שיתקיימו באמפיתיאטרון (המקהל) הסמוך למעיין חרוד (מ- 20:30).

קודם לכן יתקיימו הפנינג במעין חרוד עם ג'אגלינג, הליכה על חבל וקביים, סדנת בלונים ואופניים לפעוטות; הצגות לגילאי 3-8 בהן "מרק כפתורים" של תאטרון אורנה פורת ו"הברווזון המכוער" של תיאטרון השעה (10:00-12:00); מגלשות מים; פעילות ספורט לאוכלוסייה המבוגרת (במרכז דורות בגן-נר); פארק אתגרי; פעילויות ספורט היתוליות, ליצנים ומופע לוליינות של ד"ר באבלס; "לילה לבן" (מ-23:00) לבני הנוער עם הזמר נדב גדג'' להקת הג'גלרס של צעירי הגלבוע וריקודים אל תוך הלילה; מסיבת אוזניות ומסיבת Full Moon מטורפת ועוד.

מתי: חמישי, 27 באוגוסט, משעות הבוקר.
איפה: ביישובי המועצה האזורית גלבוע ןבפארק מעיין חרוד.
לפרטים: Hagilboa.org.il

אתניקס – תחליטי את.
ירקידו אתכם בגלבוע. אתקניקס

4. חוץ. הנסן, ירושלים

זהו, סוגרים ת'גינה ונועלים את סדרת אירועי הקיץ של גינת בית הנסן בחמשוש של הופעות, הקרנת סרט תחת כיפת השמיים ומסיבת חצר באוויר ובאווירה ירושלמית. בחמישי, 20:00, הופעה של דניאלה ספקטור ולאחריה יוקרן על מסך ענק הסרט "המשחק של אנדר". בשישי, 12:00-17:00, תתקיים מסיבת "צל עץ תמר" עם הופעה של להקת הברירה הטבעית ולאחריה מסיבה בניצוחו של די ג'יי במיה. במקביל אתם מוזמנים להסתובב בין התערוכות המתחלפות בגלרית הבית.

את היומיים התרבותיים תוכלו לחגוג גם בפופ-אפ בר של האמן נעם בר, שבנה אותו מתחת לעצי התמר והזית מחומרים טבעיים וממוחזרים, בטכניקה של שזירה אורגנית, והוסיף גם מחצלות, ערסלים, פופים ובירה קרה.

מתי: חמישי, 27 באוגוסט, מ-20:00, שישי, 28 באוגוסט, 12:00-17:00.
איפה: בית הנסן - מרכז לעיצוב מדיה וטכנולוגיה, רח' גדליהו אלון 14, שכונת טלביה.

קולנוע בגינה בית הנסן. חיים יפים ברבלט, מערכת וואלה! NEWS
קולנוע בגינה בבית הנסן/מערכת וואלה! NEWS, חיים יפים ברבלט

5. מפצחים תרבות, עפולה

מאות אמנים, יוצרים ומוזיקאים המתגוררים בעמק יזרעאל יתכנסו בשבת לחגוג את פסטיבל התרבות - יוזמה של מוזיקאים ואמנים צעירים מהעמק ם שזיהו את הצורך והרצון להפנינג תרבותי, אלטרנטיבי. הפסטיבל נוצר מתוך רצון לקדם אמנות מקומית-מקורית ולתת במה לכישרונות המתפתחים באזור ומצד שני לחשוף את תושבי האזור, ובמיוחד צעירם ומשפחות, למגוון אירועי תרבות נגישים.

בתוכנית: שתי במות מרכזיות בהן יופיעו 11 הרכבים מקומיים שישירו וינגנו רוק, בלוז, פולק, ג'אז ורגאיי; 32 אמנים שיציגו את בגלריית האמנות; אמני רחוב מתחום התאטרון, המחול והקרקסנות; מיצגי לייב ארט; סטריט ארט; מתחמי ילדים; מתחמי אוכל ואלכוהול ויריד אמנים במסגרתו יציגו דוכנים של עסקי בוטיק Hand Made.

מתי: שבת, 29 באוגוסט, 16:00-23:00.
איפה: רחוב השרטט, עפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully