וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופ"ש ללא תשלום: 5 דברים בחינם להורים ולילדים

20.8.2015 / 0:30

טיול אופניים בירושלים, הפנינג שנות ה-50 וה-60 בכפר סבא, סיור סליחות בממילא, אימוץ חבר לחיים בתל אביב והופעות ודוכנים בזכרון יעקב - 5 אירועי חינם לסופ"ש והימים שאחריו

אימוץ כלבים. דרור בן נפתלי, מערכת וואלה! NEWS
באים לאמץ חבר?/מערכת וואלה! NEWS, דרור בן נפתלי

1. רק עם אופניים, ירושלים

חוויה ירוקה באזור ירושלים העתיקה במסגרת סיור מקיף וחדשני שיתקיים באופניים חשמליים (מגיל 16). אורכו של המסלול המעגלי הוא כ- 9.5 ק"מ והוא יעבור ביער
השלום דרך סמטאות ציוריות ותצפיות נסתרות עד למונומנטים העתיקים של יד אבשלום שלמרגלותיו תיערך אתנחתא מוזיקלית באוהל האירוח. על אם הדרך תערכו הכרות גם עם עמק הקדרון שבין הר הבית להר הזיתים. לפני ואחרי הסיור תוכלו לערוך פיקניק במתחם המרכז שבו תמצאו שולחנות ופינות ישיבה מוצלות.

מתי: ראשון-חמישי (עד ה-26.8), ב-12:00 ו- 17:00. בהרשמה מראש
איפה: יציאה מהמרכז החינוכי יער השלום (רחוב דרך גדוד 68)
לפרטים: תיירות עיר דוד - 02-6268700, cityofdavid.org.il/tours

יד אבשלום קברי נחל קדרון. צילום: זיו ריינשטיין,
יד אבשלום בירושלים/צילום: זיו ריינשטיין

2. יחי המלך, כפר סבא

38 שנים עברו מאז מותו של מלך הרוקנרול הענק אלביס פרסלי. כמו ברחבי העולם כך גם בכפר סבא יציינו את היום הזה במחווה מוזיקלי כיאה למלך. את הכבוד יחלקו לו חברי להקת הג'יילהאוס רוקרס במופע מרגש בו ישירו וינגנו את מיטב שיריו של אלביס וכן להיטי ענק נוספים משנות ה- 50 ותחילת שנות-60 בהם של פול אנקה, ניל סדקה, צ'ק ברי, ריצ'ארד הקטן, דל שנון ואחרים.

מתי: שישי, 21 באוגוסט, 12:15
איפה: מקס קניון ערים, כפר סבא

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אלביס פרסלי. AP
כבוד למלך! אלביס פרסלי/AP

3. סליחות בממילא, ירושלים

משנכנס אלול מרבים בסליחות, וכן גם בסיורים בעקבותיהם שהולכים ומתרבים ככל שמגיעה שעת השין ליום הגדול.

את אחד מסיורי הסליחות המעניינים עורכים מלכה אליהו קוסוביץ ויוסי מזרחי, יו"ר מתיישבי ממילא, במסגרת פרויקט התיירות "נשים וסיפורים בירושלים". השנים יובילו את הסיור בעקבות הזיכרונות והנוסטלגיה של תושבי שכונות ממילא וימין משה, בתקופת הסליחות של אותם הימים, ובעקבות חווית העלייה לקבר דוד דרך המנהרות. בתום הסיור מגיעים לבית הכנסת "היכל יוסף", שהועבר עם פינוי תושבי ממילא לרחוב הס, לאמירת פיוטי הסליחות בנוסח ירושלים ויהודי קורדיסטאן האיראנית.

מתי: שני, 24 באוגוסט, 19:00
איפה: מפגש בטחנת הרוח בשכונת ימין משה, ירושלים
לפרטים: 052-2673357

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיור הסליחות יעבור פה. ימין משה/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. למה? כובע, זיכרון יעקב

אורוות הברון הוקמו ב- 1885, בראשית ההתיישבות בגבעת זאמרין, ומאז זרמו הרבה מים ויין במושבה שרחובה הראשי הפך למדרחוב תיירותי עם מוזיאונים, גלריות, בוטיקים, יקבים, בתי קפה ומסעדות. אחרי שנים חידשו ושימרו את מבנה האורוות, וכן גם את החצר המיוחדת שמרוצפת בטרקוטה ומקושטת בעציצים ופרחים, והפכו את המתחם לאכסניה תרבותית ובית למופעים אינטימיים בדגש של יצירה ישראלית. חלק מהמפגשים המוזיקליים במקום הם "מופעי כובע" ואומר, מופעים שנערכים בפני קהל שמשלם (או לא...) ישירות לאמן כל סכום שיבחר לתת, כראות עיניו ובהתאם לרמת ההנאה. בין

המופעים: הרכב הג'ז "הכבסים" (25.8, מ-20:30), ערב מחווה לשיריהם של הצמד סימון וגרפונקל עם הזמרים מוני ארנון ורוני משען (3.9), הזמר שחר אריאל בשיריו ובסיפורים ושירים של אביו מאיר אריאל (10.9) והזמרת שולי נתן (גב' " ירושלים של זהב") בשירים שהיא אוהבת במיוחד (17.9).

עוד במתחם: מסעדת "ברוניתא" (שמביאה את שורשי הבישול המקומי והארצישראלי), גלריית אמנות וסוויטת אירוח זוגית בקומה השנייה.

איפה: ברוניתא - אורוות הברון, הנדיב 27, זכרון יעקב
לפרטים: 052-6631881

ברוניתא. אריאל ואן סטרטן, מערכת וואלה! NEWS
מסעדת ברוניתא בזכרון יעקב/מערכת וואלה! NEWS, אריאל ואן סטרטן

5. חברו הטוב של האדם, תל אביב

לרגל יום הכלב הבינלאומי עורכת האפליקציית WOOOF , הרשת החברתית לבעלי כלבים, הפנינג להולכים על ארבע ובעליהם. בתוכנית: מתחמי הפעלות, גם לכלבים, הרצאות בנושאי טיפול, אילוף, תזונה וחיי הכלב במאה ה-21, לימוד טריקים, אתגור מנטאלי ופורקן אנרגיה בתוך הבית, מטפלות ברפואה משלימה יציגו וידגימו שימוש בשמנים ומוצרים טבעיים לבעלי חיים, דוכנים של עמותות אימוץ הגרלות, עמדת צילום, הגרלות, פרסים ועוד.

מתי: רביעי, 26 באוגוסט, 15:00-19:30
איפה: מתחם בוטיק המעצבים, דיזנגוף סנטר
לפרטים:.facebook.com/wooofapp

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully