וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירלנד בכוננות: האטרקציה התיירותית של "משחקי הכס"

למיליונים שעוקבים אחר סדרת הפאר של HBO תהיה עכשיו סיבה טובה להגיע לאירלנד: חומת הקרח שמגנה מפני ה"הולכים המתים" ומאוישת על-ידי משמר הלילה, תישאר על קנה בסיום צילומי העונה ה-6. "מספר האוטובוסים שמגיעים פשוט עצום", אומר חבר במועצה המקומית

צילום מסך חומת הקרח משחקי הכס. יוטיוב משחקי הכס, צילום מסך
אוטובוסים עוצרים כדי לראות. חומת הקרח ב"משחקי הכס"/צילום מסך, יוטיוב משחקי הכס

הסדרה המצוינת "משחקי הכס" כבר עובדת על צילומי העונה השישית שלה, ובקרוב יקבלו המעריצים אטרקציה תיירותית שעשויה למשוך מיליוני תיירים לאירלנד. מדובר בחומת הקרח שבנויה לאורך הגבול הצפוני של שבע הממלכות של ווסטרוז, שייתכן ותישאר קבועה עבור מבקרים.

לפי ה"בלפסט טלגרף" האירי, חברי מועצת מחוז אנטרים (Antrim) שבצפון המדינה, ביקשו מראשי רשת HBO שמפיקה את הסדרה להשאיר את התפאורה על כנה, ברגע שצילומי העונה הנוכחית יסתיימו. "זה אתר מרהיב שיהיה אטרקציה תיירותית ענקית", אמר חבר המועצה, סאמי ווילסון לאתר. "מספר האוטובוסים והמבקרים שמגיעים כדי לראות אותה פשוט עצום".

בסדרה משמשת חומת הקרח להגנה מפני ה"הולכים המתים", ומאוישת על-ידי משמר הלילה, שהונהג בידי ג'ון סנואו, עד שמצא את מותו בסוף העונה החמישית, אולם המעריצים מדברים ביניהם על שיבתו לחיים בסדרה.

"משחקי הכס" העלתה על נס את התיירות לצפון אירלנד, וגרמה לעלייה במספר המבקרים שפוקדים את המדינה שבה מצולמת רוב הסדרה (בנוסף למרוקו, איסלנד וקרואטיה). למשל, "דרך המלך" (King's Road), שבסדרה היא אזור מיוער של עצים, הפכה לאטרקציה תיירותית פופולרית, שמקבלת אליה אלפי מבקרים.

לא פעם קורה שמדינות ואתרים הופכים ליעדים תיירותיים מועדפים בעולם. כך גם קרה לניו זילנד, שבה צולמה סדרת סרטי "שר הטבעות". גם תחנת הרכבת התחתית הלונדונית, "קינגס קרוס" (King's Cross) הפכה פופולרית בעקבות שילובה בסרטי "הארי פוטר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully