וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיג'ט מואשמת: מכרה כרטיסי טיסה למושבים שלא קיימים

חברת התעופה הבריטית, שגם טסה לישראל וממנה, מואשמת שמכרה כרטיסי טיסה למושבים שלא היו קיימים בשיא העונה, ובכך אילצה נוסעים לטוס ליעדם בטיסות ארוכות מהרגיל שגרמו גם לפיצול משפחות בחופשה. איזיג'ט: "המקרים נדירים ביותר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם מכרה כרטיסי טיסה למושבים שלא היו? איזיג'ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת התעופה הבריטית איזיג'ט, שמפעילה גם לא מעט קווים לישראל וממנה, מואשמת שהיא מכרה כרטיסי טיסה למושבים שלא היו קיימים ובכך אילצה נוסעים לטוס ליעדם בטיסות ארוכות יותר כשהמטוסים שלה התמלאו, כפי שפירסם ה-Daily Mail הבריטי.

האשמות בנוגע לחברת התעופה הגדולה ביותר בבריטניה, שלכאורה מכרה מכירת יתר (בעגה המקצועית "אוברבוקינג") של אלפי כרטיסי טיסה בשיא העונה, גרמה להפרדה בין משפחות שתכננו לטוס יחד לחופשות בעולם, כמו גם לנוסעים להגיע ליעדם בטיסות קונקשיין ארוכות ומיותרות.

נוסעים שטסו בחברות תעופה בריטיות נוספות, בריטיש איירוויס ו-וירג'ין אטלנטיק, דיווחו על חוויות דומות של מכירת יתר של כרטיסים ובכך, לטענתם, זלזלו חברות התעופה בחוקים האירופיים בנוגע למכירת יתר.

באיחוד האירופי קיימות תקנות בדבר אוברבוקינג של חברות תעופה, והנוסעים שנמנע מהם לטוס זכאים לפיצוי של 250 אירו בטיסות קצרות ועד 600 אירו בטיסות ארוכות. בנוסף, על חברת התעופה למצוא לנוסע שהורד מטיסתו טיסה חלופית בהקדם האפשרי.

דובר מטעם החברה אמר ל"אינדיפנדנט" הבריטי, כי מקרים של דחיית נוסעים בגלל אוברבוקינג היו נדירים ביותר. "טיסה תיכנס למצב של אוברבוקינג רק לאחר בחינה של אחוזי הנוסעים שלא מתייצבים לטיסות (no-show) במשך שלושת החודשים האחרונים. בממוצע, בכל הטיסות שלנו, אנו מבצעים אוברבוקינג של נוסע אחד עד שניים לכל טיסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully