וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכניות לחמשוש? 6 אירועים ללא תשלום לסופ"ש החם

16.7.2015 / 10:02

קבלת שבת ומופע מים בנמל תל אביב, הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון ולסרטי בובות בחולון, פסטיבל דוקאביב קיצי בת"א, הפנינג "לילות קיסריה" וביקור בגן הבוטני הכי נמוך בעולם בעין גדי - 6 אירועים חינם לסופ"ש שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פותח שעריו ללא תשלום. הגן הבוטני בעין גדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

1. קבלת שבת, תל אביב

דקותיים לפני שאנחנו נפרדים מהחול ונכנסים לקודש של השבת, עורך בית תפילה ישראלי את טקסי קבלת השבת מול הים. הטקסים הייחודיים, והמרגשים גם את מי שהוא ציני ואפיקורס מוחלט, הפכו למסורת ייחודית בה משתתפים כ-1000 איש בכל שבוע בהם מבוגרים, צעירים, משפחות וכן אורחים רבים שמגיעים מקהילות יהודיות ברחבי העולם.
קבלות השבת החגיגיות מתקיימות על רקע השקיעה ובמהלכן המשתתפים מקבלים סידור תפילה מיוחד הממזג בין הישן לחדש. המשתתפים שרים בצוותא ונושאים תפילה בליווי מוזיקה חיה של אנסמבל בית תפילה ישראלי.
הרעיון לקבלת השבת המשותפת, שמארחת חברת אוצר מפעלי ים, הוא היופי והייחודיות שבהתאחדות לתפילה תל אביבית מוזיקלית, שמחה ושוויונית המשלבת את המסורת היהודית עם יצירה ישראלית חדשה.
מתי: שישי, 17, 24 ו-31 ביולי, 21 ו-28 באוגוסט, ב- 18:30
איפה: הטיילת הצפונית (בסמוך לארגז החול), נמל תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קבלת שבת בנמל תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. בובות ועוד, חולון

הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון ולסרטי בובות מציין את שנתו ה-18 ומציע חוויה תיאטרלית של עשרות הצגות, מופעים, סרטים ותערוכות של בובונאים מובילים מהארץ ומארה"ב, גרמניה וצ'כיה. באי הפסטיבל יתארחו במתחם מעוצב, ייחודי מסוגו, שיחשוף אותם לאמנות הבובנאות ולפעילויות הנושקות לתחום תוך שימת דגש על חוויה צבעונית ועשירה המותאמת לכל המשפחה.

בתכנית: סרטים עלילתיים, סרטים דוקומנטריים, סרטי אנימציה וקליפים מוזיקליים מהארץ ומהארה"ב, קנדה, דנמרק, גרמניה, אוסטרליה וצרפת, כנס ארצי בנושא "הבובה ככלי טיפולי", כיתות אמן, סדנאות ועוד. לצד ההצגות והסרטים (בתשלום) יתקיימו תערוכות, מופעים, דוכנים ואירועי חוצות ללא תשלום והמוזיאון לאמנות תיאטרון הבובות יאפשר כניסה חופשית למבקרים.

מתי: חמישי-שבת, 25-16 ביולי
איפה: במרכז לתיאטרון בובות רחוב רמז 13
לפרטים: 03-6516848, bubot.net

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
הצגה פלאשבק. כפיר בולוטין, מערכת וואלה! NEWS
מתוך ההצגה פ"לאשבק"/מערכת וואלה! NEWS, כפיר בולוטין

3. TEL AVIV WATER SHOW

מיצג המים של נמל תל אביב והמותג מגנום, נחשב למופע הקיץ הגדול בעיר שמשתמש בטכנולוגיות חדשניות ומציג מופע ראווה מרהיב ורב חושי של מזרקות מים צבעוניות שמרקדות בקצב המוזיקה שמתנגנת ברקע. סילוני המים יתפרצו מתוך הים, ייתמרו לגובה של עשרות מטרים וירקדו לצלילי פס קול מיוחד בזמן שיוקרנו סרטוני מולטימדיה על גבי מסך לד ענק שישלימו את החוויה.

המופע הראשון יחל עם רדת החשיכה ויעלה שוב 3-5 פעמים בכל ערב. בנוסף יפתח במתחם המופע בר שלגוני גורמה של מגנום בו תוכלו לטעום ארטיקים שנעשו בעבודת יד.

מתי: ראשון-חמישי, 19.7-13.8. מופע המזרקות יוצג ב- 18:45 ,19:15 ,19:45 והמופע המשולב ב- 20:15,20:45 ,21:15 ,21:45 ,22:15
איפה: במעגנה בנמל תל אביב

מופע המים של תל אביב TEL AVIV WATER SHOW. חיים יפים, אתר רשמי
מופע המים של תל אביב TEL AVIV WATER SHOW/אתר רשמי, חיים יפים

4. דוקאביב קיצי, תל אביב

לכבוד הקיץ יארח מתחם שרונה את SARONA AFTER SIX - הסדרה האורבאנית המציגה את מיטב סרטי הקולנוע שהוצגו במסגרת פסטיבל דוקאביב בשנים האחרונות.
באירוע יוקרנו חמישה סרטים על מסך גדול תחת כיפת השמים בהם הסרט "Fresh
Dressed" עם קניה ווסט ופארל ויליאמס המספר על מהפכה אופנתית שנולדה מתוך מוזיקת ההיפ-הופ ומחאת הרחוב (19.7); "ברוקלין שלי" - בעקבות הג'נטריפיקציה המואצת של ברוקלין (20.7); "אושר אין סופי" - סרט דני המספר על הבניין המוזר בפאתי קופנהגן בו מתגוררים 500 איש (21.7); " Homme Less" - מארק, דוגמן לשעבר וצלם אופנה בהווה, הוא חסר בית שאחרי המסיבות הנוצצות הולך לישון על גג ניו יורקי (22.7) ו"בנקסי עושה את הניו יורק" - אמנות הגרפיטי של בנקסי, אמן הרחוב הבריטי שהשתלט על רחובות ניו יורק (23.7).

מתי: ראשון-חמישי, 23-19 ביולי, 21:00
איפה: ברח' דוד אלעזר (ברחבה הצמודה למסעדת קלארו), מתחם שרונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הסרט "ברוקלין שלי" בפסטיבל דוקאביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. שמח בנמל, קיסריה

נמל קיסריה הוא אטרקציה תיירותית מרתקת בכל שעה של היום - בעיר העתיקה, בין נפלאות הבנייה של הורדוס, במיצגים המשחזרים את תקופת הפאר של עיר הנמל השוקקת הגלריות, מגוון המסעדות ובעיקר בחוף הים המפורץ, מהיפים בארץ. במהלך היום כל הנפלאות והעתיקות הן בתשלום אך עם רדת הערב הכניסה לנמל היא ללא תשלום ואז גם נפתחות חגיגות הקיץ במסגרת "לילות קיסריה". בתוכנית: הקרנת סרטים נוסטלגיים על מסך ענק ותחת כיפת השמיים ("גריז" ב-21.7 ו"פוטלוס" ב- 28.7, בשעה 20:30) ומופעי מוזיקה בניחוח נוסטלגי של שירי הרוק והאהבה הגדולים של שנות ה-70 וה-80 (4, 11 באוגוסט, ב-20:30).

בנוסף, בכל שישי, על רקע השקיעה ומול יופיו של הנמל העתיק, מקבלים את השבת עם הופעות של מוזיקה לטינית, יוונית, ג'אז ורוק על הדשא של הביץ' בר, הנושק לחוף. בעוד אתם מתענגים על הבירה והנוף, הילדים מוזמנים להעיף עפיפונים, להרכיב סירות מפרש ולצבוע את התפריטים המאוירים שיהפכו לפלייסמט.
עוד בנמל: סיורי עששיות בכל ערב שיעברו בין העתיקות ובמעבר סתרים, אבל זה כבר בתשלום (40-50 שקלים).

מתי: יולי-אוגוסט, מ-18:00
איפה: נמל קיסריה
לפרטים: *6550, עמותת התיירות כרמלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לילות קיסריה/מערכת וואלה!, צילום מסך

6. הכי נמוך, עין גדי

בקצה השמים ובסוף המדבר תמצאו את הגן הבוטני הכי נמוך בעולם. בגן המיוחד, שהוא סוג של נווה מדבר, נטועים מעל ל-1000 עצים, שיחים וצמחים נדירים שהגיעו מרחבי העולם ומוכיחים את עמידותם בתנאי החום והיובש הקיצוניים של בקעת ים המלח. הגן משתלב בין שבילי הקיבוץ והטיול ביניהם חושף את אוסף הדקלים היפים, את הצמחים שהגיעו מהאי מדגסקר, את צמחי ההרדופים, את צמחי הבושם' את גלריית הקקטוסים המיוחדים ואת עצי הבאובב המרשימים בגודלם וביופיים.

לכבוד חופשת הקיץ הקיבוץ פותח את שעריו ומאפשר לטייל חופשי בין השבילים וליהנות מיופיו של הגן ומהנוף הנשקף ממנו, ממתקני המשחקים של ילדי הקיבוץ, מהטיילת הקיבוצית היפה ומהיעלים ושפני הסלע המדלגים על המצוקים. מהטיילת תזכו לתצפית פנורמית מרגשת על האזור ועל נאת עין גדי והגולשת לים המלח. הסיור הוא עצמאי אך באם תרצו הסברים והדרכה, תוכלו להזמין תמורת תשלום.

מתי: ביולי-אוגוסט
איפה: הגן הבוטני, קיבוץ עין גדי
לפרטים: 08-6594726 ) בימים ראשון-חמישי, 09:00-13:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully