וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב טיסה: שישה טיפים לטיסה עם הילדים

6.7.2015 / 10:54

מה חשוב לדעת לפני שממריאים לנופש קיצי עם הילדים? ממה כדאי להיזהר? ואיך להעסיק אותם? 6 עצות שיעשו את החופשה שלכם עם הקטנים להרבה יותר קלה

טיסה עם ילדים. ShutterStock
יש דרכים לשרוד את הטיסה עם ילדים/ShutterStock

כמו בכל קיץ, גם השנה עולות שאלות בנוגע לבחירת היעד בו נבלה את החופשה המשפחתית. נופש הכל-כלול באגן הים התיכון, טיול פארקי שעשועים באירופה או מסע מחוף לחוף בארה"ב - את ההורים שבינינו מטריד יותר לדעת כיצד נשרוד את הטיסה עם הילדים ומה לעשות כדי שהחוויה לא תיהרס מיד עם ההגעה לנמל התעופה בן-גוריון.

חברות התעופה, ייאמר לזכותן, כבר למדו שמדובר במטען כבד מנשוא ורובן דואגות לבדר את הקטנטנים במהלך הטיסה באמצעות חלוקת מתנות, מתן פעילויות והרחבת מערכת התוכן המשודרת בצגי המושבים. ובכל זאת, כאבי הראש מתעוררים הרבה קודם, למען האמת, כבר בשלב הזמנת הטיסה ואפילו המלון.

יוצאים לחו"ל עם הילדים הקיץ? הנה כמה דברים שיעזרו לכם לעבור את זה בשלום ואפילו ליהנות:

1. בחירת יעד מוסכם על כולם - סיילים באירופה? אתר צלילה חדש ביוון? הילדים שלכם מחפשים הרפתקאות אחרות ומוטב לקחת את זה בחשבון. אם תצרפו לביקור שלכם בפריס גם כרטיס כניסה ליורודיסני או בדרך לחופים ברודוס תעצרו לבילוי של חצי יום בפארק המים הענקי של האי, תחסכו לעצמכם הרבה קריאות בסגנון "משעמם לי".

2. בחירת חברת התעופה - בשביל הילדים שלכם, כל חברות התעופה נראות ומציעות אותו דבר, אבל אתם יודעים שלמעשה מדובר באחת ההחלטות החשובות של הטיול. בחרו חברת תעופה סדירה עם לוח זמנים קבוע וידוע, בלי הפתעות. הסירו מהרשימה חברות צ'רטר בשל חשש לפגיעה בדיוק המבצעי או לואו-קוסט בשל ביטול חוויית הטיסה. נסו לוותר גם על טיסות המשך באמצע היום ותזכרו שעדיף לשלם עוד כמה שקלים כדי להגיע ליעדכם בזמן ובמהירות המירבית.

3. בחירת מערך השירות בטיסה - פרמטר נוסף שמבדיל בין חברות התעופה הוא יחסן לנוסעים קטינים. נסו למקד את הבחירה מבין אלה שמציעות ארוחות ילדים סדורות, סרטים ותוכן בידורי מותאם, מושבים מותאמים וצוות ידידותי מספיק, למקרה שתרגישו נוח לבקש מהדיילים לחמם את ארוחת הבוקר של התינוק שלכם.

משפחה מטיילת חופשה חמשוש חינם. ShutterStock
הילדים שלכם מחפשים הרפתקאות - חפשו חופשה פעילה/ShutterStock

4. תעסוקה מבצעית בטיסה - אז חברת התעופה כבר נבחרה ועכשיו מתחילים לשבור את הראש בשאלה "מה לארוז כדי לשרוד את הטיסה והחופשה"? כן, אם הייתם יכולים הייתם לוקחים את כל חדר הצעצועים שלהם אתכם במזוודה, אבל בינתיים כדאי לדעת שגם ילדים, ואפילו תינוקות זכאים לכבודה וכדאי לאחסן בה את כל מה שיגרום להם להרגיש בבית. תתחילו מקלפים וחוברות צביעה, שלא תופסים הרבה מקום ומשקל ואל תשכחו גם את הטאבלט עם הסרטים שהם הכי אוהבים. בתיק היד ארזו נשנושים, בגדים להחלפה ושקיות לאיסוף אשפה. אם יש לכם תינוק מומלץ לארוז גם מנשא למקרה ותרצו לקום מדי פעם ממושבכם.

5. ברוכים הבאים לנמל התעופה - טוב, הכוונה היא ללמד אתכם שתהליך טרום הטיסה כבר החל לפני 24 שעות וכדאי להשתמש בו כדי לחסוך את התורים בדלפקים. כנסו לאתר האינטרנט של חברת התעופה ובצעו צ'ק-אין לכל בני המשפחה. אחרי שבחרתם את מושבכם והדפסתם את כרטיסי העליה למטוס, נסו לחשב מראש את זמן השהייה הדרוש לכם בדיוטי פרי. מספר חברות תעופה, ביניהן אל על, מפעילות שירות Fly&Buy שמאפשר להזמין מוצרים באינטרנט במחירים פטורים ממכס ולקבלם היישר למושבכם במטוס. נסו להקדיש לילדים את זמן ההמתנה לטיסה באמצעות כניסה למשחקייה הפועלת בנתב"ג או לטובת שופינג של הרגע האחרון.

6. חגרו חגורות - יצאתם לדרך ואם עד כה הילדים שלכם לא התרגשו, מעכשיו הם אמורים לעבור למצב טיסה, כלומר מוד רגוע יותר. אם הם בגיל הנכון, פרגנו להם את מושב החלון כדי שיוכלו לצפות מקרוב בהמראה ובנחיתה. במידה והם קטנים יותר, הקפידו לאזן את הפרש לחץ האוויר שנוצרו בגופם על ידי מתן מוצץ או גומי לעיסה. תשלפו את ארסנל המשחקים רק לאחר שהמטוס הגיע לגובה המקסימלי ומפלס הרוגע של הילדים מתחיל לרדת. אחרי הכל, אלה השעות האחרונות בהן תוכלו אתם לנוח.

עשינו לכם חשק לחופשת קיץ עם הילדים? היכנסו עכשיו לעמוד הזמנת הדילים באתר אל על ובחרו את היעד המושלם לטוס אליו עם כל המשפחה

מאת: מערכת וואלה! NEWS בשיתוף עם אל על
  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully