וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכו לי ביולי: 6 אירועי חינם מגניבים לסופ"ש

חודש יולי נפתח ואפשר כבר ממש להרגיש את הקיץ. אז אם טרם הכנתם תוכניות לסופ"ש - קבלו שישה אירועים קיציים שלא תצטרכו לשלוף את הרנק עבורם בסוף השבוע. תהנו

ביר גארדן  פאולנר המרינה בהרצליה. באדיבות טמפו,
ביר גארדן פאולנר, המרינה בהרצליה/באדיבות טמפו

1. לאור הירח, מצפה רמון

מצפה רמון מוקפת בנוף מרתק, במיוחד בשעות הלילה, אז עולה הירח והכוכבים מנצנצים מאירים את שמי המדבר הצלולים ונטולי הלחות וזיהום האוויר. בהירות השמים ומראה הכוכבים הפכו את העיירה למוקד אטרקטיבי לחובבי צפייה בגרמי השמים, במיוחד בעונת נפילת המטאורים. גם הרצים והדיוושים גילו את הלילה של מצפה, ואת מזג האויר היבש והנוח לפעילות ספורטיבית, והם עורכים מסעות רכיבה ומרוצים בחסות החשיכה.

אחד מהם הוא מרוצי הלילה של PERAL IZUMI שיתקיים לאורו של הירח המלא כשהרצים ירוצו 5 - 15 ק"מ במסלולים שיעברו בין נופי הבראשית לבין כרמי הענבים, מטעי הזיתים, חוות האלפקות, מתחם האירוח סוכה במדבר, מצפה הכוכבים ועוד. בתום הריצה תתקיים חגיגה מדברית ברובע עם מוזיקה, הופעות, מתחם אמנות, תרבות וקניות אל תוך הלילה.
מתי: חמישי, 2 ביולי, מ-18:00
איפה: הזנקה מרובע דרכי הבשמים, בכניסה למצפה רמון

נוף מצפה רמון. ShutterStock
מצפה רמון/ShutterStock

2. גרסא דינקותא, מצפה משואה

מתי לאחרונה, אם בכלל, צפיתם בסרט בלב הטבע? אם טרם, אתם מוזמנים לעשות את זה לראשונה במעבה היער שם יוקרן הסרט "גרסא דינקותא", סרטה של היוצרת והבימאית נועה רוט. הסרט, שזכה בפרס "חביב הקהל" בפסטיבל דוקאביב 2015, מספר את סיפורה המשפחתי של רוט שגירושיה של אמה, הסופרת יהודית רותם, טלטלו את עולמה.
בתום ההקרנה יערכו שיח-סרט עם רוט, יוצרת הסרט, והצלמת שלו, אביגיל שפרברג.
מתי: חמישי, 2 ביולי, 19:00, בהרשמה מראש
איפה: מצפה משואה, פארק בריטניה
לפרטים: קו ליער - 1-800-350-550

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מצפה משואה. עומר זיו, מערכת וואלה! NEWS
מצפה משואה/מערכת וואלה! NEWS, עומר זיו

3. שישי בעתיקה, באר שבע

הקיץ יפתח רשמית בעירו של אברהם אבינו במרתון סיורים מודרכים (ברגל ובאוטובוס) שיעברו בעיר העתיקה, המתחדשת, שהפכה למוקד מרתק של תיירות, תרבות ובילוי. הסיורים יצאו מבאר אברהם - הבאר המקראית בה פגש את מלך גרר, יעברו בין אתרים, גלריות, מוזיאונים ודרך נקודות ציון חשובות בהיסטוריה, ובהווה העירוני, עד למתחם הקטר 70414 ותחנת הרכבת העותמנית. על הדרך תוכלו להתרשם מתנופת הפיתוח האדירה שעוברת על העיר העתיקה, ההיסטוריה המרשימה, הרחובות היפים והמיוחדים ומרכזי התרבות והאמנות שגם יערכו מגוון פעילויות לכל המשפחה. בין הסיורים יערך סיור רגלי למשפחות (ב-9:30) בהנחיית מדריך ושחקן. הסיור ייצא מהבאר, יעבור לאורך מדרחוב קק"ל ויכלול הפעלות, הפתעות, סיפורים ושחקנים.

בנוסף, יתקיימו מופעי רחוב בבאר אברהם, הפנינג במתחם הקטר עם מופע קרקס, שחקנים, נגנים ועמדות צילום היתוליות ו"קבלולה - קבלת השבת עם מסיבת רחוב, מוזיקה ואוכל ברחבה של קפה לולה (ברחוב סמילנסקי).
מתי: שישי, 3, 10, 17 וה- 24 ביולי, 13:00-9:00. בהרשמה מראש.
איפה: יציאה ממרכז המבקרים באר אברהם
לפרטים והרשמה: 08-6464978, oldcity7.co.il ובמרכזי המידע בבאר אברהם ובמתחם הקטר שם תקבלו גם מפות

מתחם הקטר באר שבע. אריאלה אפללו, מערכת וואלה! NEWS
מתחם הקטר בבאר שבע/מערכת וואלה! NEWS, אריאלה אפללו

4. שוק בשיק, כפר סבא

שוק כפר סבא השיק לפני כשנה את "חצר השוק" שנפתחה בין העמודים של בניין היסטורי שעבר שיפוץ, שימור ומתיחת פנים שהפכו אותו מעוד שוק למרכז בילוי וקולינריה. השוק המקורי הוקם לפני כ-60 שנה והיה הלב הפועם של היישוב העברי. אחרי שנים נזנח והוזנח, החצר הפכה למזבלה עד שהגיע היזם גיא יצחקי שזיהה את הפוטנציאל, גייס את החברה הכלכלית העירונית ובהשקעה של 4.5 מיליון שקלים פינו את הזבל מהחצר, ניקו, שקמו את התשתיות והגישה והפכו אותה לאתר בילוי תוסס.

בחצר היפה פתחו את ה"פיורי" - בר פסטה, ה"אוטו" – בר סושי, "ברד & מרקט" - בית קפה ובולנז'רי, "פיצה עגבנייה" ו"מבשלת ג'מס" - שלוחה של המבשלה הפתח תקוואית המגישה את מיטב הבירות הישראליות הטריות לצד אוכל נהדר (כריכים, בשרים ונקניקיות שרקוטרי שמיוצרות במקום).
בשישי, בתום סיבוב הקניות לשבת, ועם הסלים העמוסים לעייפה, סורו לאתנחתא. בחצר שם מקבלים את השבת עם D.J והופעות של הרכבי מוזיקה בהם להקת ZOOZ, הרכב גרוב רגאי.
מתי: פתוח כל השבוע, קבלת שבת בשישי, 13:00-17:00
איפה: חצר השוק, בוייצמן 125 כפר-סבא
לפרטים: 09-9555070

חצר השוק כפר סבא. פייסבוק, אתר רשמי
חצר השוק בכפר סבא/אתר רשמי, פייסבוק

5. BEER GARDEN, הרצליה

בירה פאולנר, בשיתוף החברה העירונית, עורכים את הביר גארדן -- פסטיבל של בירה, אוכל ומוזיקה באווירה בווארית. במסגרת הפסטיבל יעצבו את הרחבה כגינת בירה אוטנטית עם שולחנות וספסלי עץ לישיבה המונית, הבירה תוגש בכוסות ענק מיוחדות לצד נקניקיות בוואריות (עם חרדל ושוקרוט) והמלצריות יסתובבו בתלבושת מסורתית, בדומה לפסטיבלי הבירה הגדולים בעולם. עוד באירוע: הופעות של הרכבים מוזיקליים ובירות במחיר מוזל לסטודנטים ולתושבי העיר, כולל ריפיל.
איפה: מתחם המרינה בהרצליה
מתי: רביעי-חמישי, 8-9 ביולי, מ- 19:00 – אל תוך הלילה

ביר גארדן  פאולנר המרינה בהרצליה. באדיבות טמפו,
ביר גארדן פאולנר, המרינה בהרצליה/באדיבות טמפו

6. רוקדים ברחוב, ירושלים

בשישי תושק העונה השמינית של ליין ה- FRONT STAGE שתחגוג ב- CITY RAVE TAKE - מסיבת רחוב ענקית שתציין את פתיחת הקיץ הירושלמי ואת בואם של המוני תיירים במיוחד לליין המסיבות שעשה לו שם של "במת הטראנס המיוחדת בעולם".

במסיבת השקה, שמופקת על ידי רשות הצעירים בעיר, ינגנו על הבמה מובילי סצנת הטראנס בעולם - ASTRIX הישראלי, שהפך לשגריר קבוע בכל הפסטיבלים הגדולים בעולם, ו-ELECTRIC UNIVERSE GERMANY, בוריס בלן שהוא אמן ויוצר מגרמניה שנותן בראש.
מתי: שישי, 3 ביולי, 16:00
איפה: מדרחוב בן יהודה, ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully