וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במעמד שגריר ארה"ב: טיסת אל על לבוסטון יצאה לדרך

28.6.2015 / 0:16

דן שפירו ונכבדים נוספים נכחו הלילה במעמד טיסת הבכורה של אל על לבוסטון, שתפעיל את הקו השלישי שלה לצפון אמריקה. הטיסות יתבצעו במטוסי בואינג 767 ויופעלו שלוש פעמים בשבוע

דן שפירו ודוד מימון בטקס חניכת הקו של אל על לבוסטון. סיוון פרג', ספק 500
"הקו יביא לצמיחה ביחסים". דן שפירו ודוד מימון בטקס פתיחת הקו לבוסטון, הערב/ספק 500, סיוון פרג'

טיסת הבכורה של אל על בקו תל אביב-בוסטון - LY015 המריאה הלילה (מוצ"ש) מנתב"ג, ואמורה לנחות כעבור 11 שעות בנמל התעופה הבינלאומי לוגן (Logan) שבעיר. מנכ"ל אל על, דוד מימון, שגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו, והרב יצחק דוד גרוסמן גזרו את הסרט וקיבלו את פני הנוסעים לבוסטון בטיסת הבכורה.

הטיסה הישירה לבוסטון, שתופעל שלוש פעמים בשבוע, תתבצע במטוסים ייעודיים מדגם בואינג 767-300 בימים א', ג' וה' בשעה 00:30 וינחתו בבוסטון כעבור 12:15 שעות בשעה 5:45 בבוקר זמן מקומי. הטיסות חזרה מבוסטון לתל אביב ימריאו בימים א', ג' ה' בשעה 21:00 זמן מקומי וינחתו בארץ בימים ב', ד, ו' ב-15:05. משך הטיסה כ-11 שעות. זהו הקו השלישי של אל על לצפון אמריקה, אחרי ניו יורק ולוס אנג'לס, כשהמטרה בפתיחתו היא בעיקר עסקית - כ-200 חברות שונות בבוסטון מקיימות קשרים על אנשי עסקים ישראלים וגם הקהילה היהודית בעיר, שגודלה כ-250 אלף, נלקחת בחשבון.

תצורת הישיבה במטוסים לבוסטון היא של 218 מושבים, מתוכם 22 מושבי מיטה במחלקת העסקים ו-28 מושבים במחלקת תיירים פלוס ו-168 מושבים במחלקת תיירים.

דוד מימון, מנכ"ל אל על, אמר: "אני שמח לחנוך היום את הקו החדש של אל על לבוסטון. אל על רואה ערך אסטרטגי בחיזוק הפעילות בצפון אמריקה. במסגרת זו, שמה לה החברה כמטרה להתרחב ולצמוח בקווי הטיסה ליבשת, תוך יצירת מענה למגמות ולצרכים של המגזר העסקי והתיירותי ותוך טיפוח תנועת התיירות לישראל. בוסטון היא יעד פופולרי מאוד לתנועה העסקית וכעת עם פתיחת הקו אנו מאמינים כי יהפוך גם ליעד נופש פופולרי של משפחות ישראליות".

שגריר ארה"ב בישראל, דן שפירו: "אני נרגש מפתיחת הקו הישיר של אל על לבוסטון. הקו יביא לצמיחה ביחסים הכלכליים בין ישראל לבוסטון - בירת ההייטק של ארה"ב - ויקרב בין אנשי בוסטון לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully