וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקת וואלה!: מה יציעו לכם ולילדים הקיץ במלונות בישראל?

עירית רוזנבלום

28.6.2015 / 0:05

המשבר בתיירות הנכנסת הוביל לפגיעה חדה במספר לינות התיירים, וכל מה שנותר זה רק לסמוך על הישראלים שימלאו את החדרים בקיץ הקרוב. התחרות על הופעות האמנים מחריפה מדי שנה, אז מה מציעים לכם ברשתות המלונות השונות בישראל? בדקנו

מלון קראון פלזה אילת. צילום: רמי סולומון, מערכת וואלה! NEWS
הכינו לכם קיץ עמוס בבתי המלון. קראון פלזה אילת/מערכת וואלה! NEWS, צילום: רמי סולומון

שנה לא קלה עברה על המלונות בישראל. המשבר בתיירות הנכנסת הוביל לפגיעה חדה במספר לינות התיירים, וכל מה שנותר זה רק לסמוך על הישראלים שימלאו את החדרים בקיץ הקרוב. אבל לשם כך יש להמשיך ולשעשע אותם ואת ילדיהם, גם כשההשקעה הנדרשת היא כבדה והתחרות על אמני הילדים מחריפה מדי שנה.

ברשת מלונות דן למשל, ביטלו בניגוד לשנים קודמות את הפעילות התרבותית הכלל רשתית והחליטו להתמקד במלונות בודדים באתרים מרכזיים. ברשת פתאל החליטו השנה לעורר עניין בילדים ולא במבוגרים. אז מה יציעו לכם ולילדכם הקיץ במלונות? אתר Monitour בדק.

מלונות פתאל

מי: הרשת, שכאמור בחרה השנה למקד את הבידור באמני הילדים, החתימה שורה של אמנים מובילים בהם - יובל המבולבל, טל מוסרי, מיכל הקטנה, דוד חיים, שי ורועי, רוי בוי, גילי בא לבקר, מולי וצולי (הופ) ועוד. במהלך הקיץ יבצעו האמנים כ-200 הופעות, במלונות הרשת בטבריה, בים המלח ובאילת.

בנוסף, גייסה רשת פתאל הקיץ את הדמות הידועה מעיתוני הילדים "פודי-קיפוד" מבית היוצר של אורן ציבלין. הילדים יפגשו את הדמות בכל שלב במהלך החופשה - החל מהגעתם לכניסת המלון שם יקבלו בשעת הצ'ק אין דרכון עם הדמות, דרך מגוון סדנאות כגון סדנת מאסטר שף, סדנת תיפוף, סדנת גואש ועוד הפתעות ומתנות לילדים.

מתי: במהלך יולי-אוגוסט.

מה כלול: ההופעות ניתנות לאורחים ללא תשלום נוסף, במסגרת האירוח במלון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יופיעו במלונות פתאל. מיכל הקטנה ויובל המבולבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלונות ישרוטל

מי: "המסיבה הגדולה" - הצגת קיץ חדשה בהפקה מקורית ובלעדית בהשתתפותם של בדרנית הילדים מיקי וכן בן רביד ונווה צור כוכבי תוכנית הטלוויזיה "גאליס" - תעמוד במוקד פעילות הבידור לצעירים בקיץ ברשת מלונות ישרוטל באילת. בהצגה ישתלב גם צוות הבידור של ישרוטל.

אורחי שלושה מלונות הרשת באילת - ישרוטל המלך שלמה, ישרוטל ספורט קלאב וישרוטל לגונה - יוכלו לצפות בנוסף במופעים נוספים כמו הופעת קרקס לכל המשפחה בשם "פאטה מורגנה" המשלב קטעי אקרובטיקה, לוליינות וריקודים, ממופע מחווה ל'גשש החיוור' בבימויו של ירון כפכפי, ממופע להקת "דמנטה", שגם תקיים סדנאות תיפוף במועדוני הילדים ומהצגת ילדים "קול התנ"ך", של הבמאי עופר שפריר.
באולם הקולנוע של מלון ישרוטל רביירה קלאב יוקרנו במהלך שעות היום סרטי תלת מימד לילדים ונערים.

בשאר מלונות הרשת באילת, כמו ישרוטל ים סוף, ישרוטל אגמים, ישרוטל רויאל גארדן, ישרוטל ריביירה וישרוטל ספורט קלאב יוכלו האורחים הצעירים לשהות במועדוני מולטימידה ללא תשלום ולבני הנוער בטווחי גילאים 12 עד 17 יוצעו פעילויות אקסטרים, ביניהן Darkness - אטרקציית הפחד הגדולה בישראל, ספורט ימי הכולל אבובים, אופנועי ים ומצנחי רחיפה ופעילות בפארק האתגרי (למעט במלונות ישרוטל ריביירה וישרוטל אגמים).

מתי: בחודשי הקיץ והחגים.

מה כלול: ההצגה "המסיבה הגדולה" תעלה בתיאטרון ישרוטל ותהיה כרוכה בתשלום. כרטיסים: עד 26 ביוני - 45 שקלים לאדם. בין 30 ביוני ועד 1 באוגוסט – ההצגה תעלה בלובי מלון ישרוטל המלך שלמה ועלות כרטיס 25 שקל. החל ב-1 באוגוסט ועד אחרי החגים - ההצגה מתוכננת לחזור להציג בתיאטרון ישרוטל.

גאליס. רפי דלויה
חפשו אותם ברשת מלונות ישרוטל באילת. משתתפי "גאליס"/רפי דלויה

מלונות דן

מי: במסגרת שיתוף פעולה מיוחד עם תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער במהלך הקיץ, יועלו במלונות דן ירושלים ומלונות דן אילת ודן פנורמה אילת הצגות מיוחדות לאורחי המלונות. במלון דן ירושלים יוצגו ההצגות: "ליצן החצר" - הצגה המיועדת לילדים בגילאים 5-9 של ישראל גוריון וגיל צרנוביץ ו"חברים על הגשר" - הצגה המיועדת לילדים בגילאים 4-7 של איציק כהן פטילון, איל הונה ואיתי פלג.

במלונות דן אילת ודן פנורמה אילת יוצגו ההצגות: "מרק כפתורים" - הצגה המיועדת לילדים בגילאים 4-7 של איציק גבאי, שלומי אדרי, דודי גזית ורז ליסיצקי ו"שבת הזהב" - הצגה המיועדת לילדים בגילאים 4-8 של גיא ברכה.

מתי: במהלך חודש אוגוסט.

מה כלול: ההצגות כלולות במחיר השהייה במלון.

חברים על הגשר של תיאטרון אורנה פורת במלונות דן. צילום: כפיר בולוטין, מערכת וואלה! NEWS
"חברים על הגשר" של תיאטרון אורנה פורת במלונות דן/מערכת וואלה! NEWS, צילום: כפיר בולוטין

מלונות רימונים

מי: הופעות מוסיקליות של אורנה דץ, שירן סנדל וליאור כהן מכוכבי גאליס יתקיימו במלונות הרשת רויאל רימונים ים המלח, רימונים אילת ( כולל את אורחי מלון רימונים סנטרל פארק אילת) , רימונים מינרל בטבריה ( כולל את אורחי מלון רימונים גלי כנרת) ורימונים חוף התמרים עכו.

אמנים נוספים הם נוי והדר - צמד השחקניות התאומות נוי והדר ורוני נדלר– כוכבת ערוץ "הופ ילדות ישראלית" וגיבורת הסרט "רוני והלהקה" שתופיע במופע קיץ שהופק במיוחד עבור אורחי רשת מלונות רימונים.

ענבלי בא לי, כוכבת ערוץ ניק ג'וניור וקובי מחט - כוכב ערוץ הילדים שיופיע עם שירי הפעלה בשיתוף הקהל וכן פיקו - החבר מכוכב "פיקוללה" במופע מוסיקלי מצחיק בשיתוף עם הקהל.

מתי: ביולי-אוגוסט.

מה כלול: כל המופעים כלולים במחיר השהייה.

נוי והדר במלונות רימונים קיץ 2015. יח"צ רייבנבך,
איזה יופי ופאר. נוי והדר יופיעו במלונות רימונים הקיץ/יח"צ רייבנבך

C Hotels

מי: בכל מלונות הרשת - ובנווה אילן ובאסיינדה בפרט - יופיעו אמני הילדים מיכל הקטנה ואיציק הליצן. בנוסף, במשטחי הדשא של הבריכה יתקיימו סדנאות, פעילות אתגרית ספורטיבית, קבלות שבת מתוקות, ערבי אסדו באמצע השבוע, מזרקות מים, משחקייה, ג'אגלינג, מספרי סיפורים ועוד.

מתי: במהלך החודשים יולי-אוגוסט.

מה כלול: הפעילות כלולה במחיר השהייה.

מלון אחוזת אסיינדה ביער C-HOTELS. צילום: אתר המלון, אתר רשמי
במשטחי הדשא של הבריכה יתקיימו סדנאות. מלון אחוזת אסיינדה ביער/אתר רשמי, צילום: אתר המלון

מלונות קראון פלזה

מי: במלונות הרשת בירושלים וחיפה יקבלו אורחי המלונות כרטיסים כניסה חינם לאטרקציות מקומיות ביניהן, ביקור ב'מדעטק' חיפה, נסיעה הלוך ושוב ברכבל, סיטי תור – סיור פנורמי מודרך באוטובוס בפינות הקסם של חיפה, מבחר מוזאוני העיר, גן החיות, מוזיאון הרכבת ועוד. בירושלים, יקבלו האורחים כניסה לגן החיות התנכ"י, למתחם סינמה סיטי, למוזיאון ישראל ומעלית הזמן.

במלונות קראון פלזה ים המלח ואילת, פועלים צוותי בידור מורחבים עם תוכנית בידור והפעלות במהלך כל שעות היום סביב הבריכה, במועדוני הילדים ובאולם המופעים.
בהולידיי אין אשקלון,יעמוד לרשות הילדים מתחם "מדינת הילדים".

מתי: ביולי-אוגוסט.

מה כלול: חלק מהאטרקציות בחיפה הן בתשלום נוסף.

מועדון הילדים נמשים במלון קראון פלזה ירושלים. צילום: רמי סולומון, מערכת וואלה! NEWS
מועדון הילדים נמשים במלון קראון פלזה, ירושלים/מערכת וואלה! NEWS, צילום: רמי סולומון

רשת הילטון

מי: במלון הילטון אילת מלכת שבא תעלה הפקה ישראלית למחזמר "מאמא מיה" על פי שירי להקת אבבא, בנוסף למחזמר ישראלי מקורי בשם "קרנבל בנחל" ומחזמר נוסף על פי סיפור "פיטר פן". כמו כן, יופיע כוכב ערוץ הילדים עודד פז.

מתי: במהלך יולי-אוגוסט.

מה כלול: התוכניות פתוחות לאורחי המלון.

פרימה אואסיס ים המלח

מי: במלון פרימה אואסיס ים המלח, כחלק מהקונספט של חופשה משפחתית יתקיימו במלון פעילויות משפחתיות לאורך כל היום. בצהריים תתקיים סדנת חיות מדבריות בהן יוכלו הילדים לפגוש חיות מדבריות נדירות כגון: נחש הפיתון, טרנטולות ועוד. בשעות הערב המוקדמות יתקיימו הופעות ומייצגים: "בקצב המדבר" שיכלול מעגל תופים ושופרות אוריינטלי והופעה של "גיבור בלון" מופע של אמן בלונים בינלאומי שיכלול גם מופע קסמים. בשעות הלילה המאוחרות לאורך הקיץ בחלק מהימים ייערך טיול מודרך בנופי המדבר לאור ירח .

מתי: במהלך יולי-אוגוסט

מה כלול: התוכניות פתוחות לאורחי המלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully