וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמשוש פה: קבלו 5 אירועי חינם לסוף השבוע

18.6.2015 / 8:05

טיול מודרך בהר חרת ועמק רפאים בירושלים, פתיחת עונת הרחצה בהרצליה במסיבת ענק, סיור תל-אביבי מודרך בכיכר אתרים, תחרות הסרטים המתוזמנים הגדולה בעולם ב-48 שעות ומסלול טיול קליל בטבע העירוני של הירקון - 5 אירועי חינם לסופ"ש והשבוע שאחריו

האגנים הירוקים נחל הירקון הוד השרון. רשות נחל הירקון,
האגנים הירוקים בהוד השרון/רשות נחל הירקון

1. אל ההר, ירושלים

קהילת הירושלמית של החברה להגנת הטבע עורכת סיור רגלי קליל באזור הר חרת, במסלול שחלקו מוצל. תחילתו של המסלול באזור בור המחצבה, הסמוך למבשרת ציון, ולאורך שפת הבור הצופה אל הר חרת ועמק רפאים. הסיור ילווה בהסברים על החיים בצל המחצבה בשנות הקמת המדינה, בגילוי החי והצומח הייחודיים לאזור ההר, זיהוי סימנים של יחמורים בשטח ואם יתמזל אולי תעבור בשטח להקת הצבאים המתגוררת באזור.
מתי: שישי, 19 ביוני, 11:00
מפגש: הכיכר המגרסות (מול סניף רמי לוי, לשעבר)
לפרטים: 03-6388688

עמק רפאים. דב גרינבלט, מערכת וואלה! NEWS
עמק רפאים/מערכת וואלה! NEWS, דב גרינבלט

2. הצפון הישן, תל אביב

סיור בשכונת הצפון הישן, הממוקמת בליבה של העיר ללא הפסקה, שלה אתרים חשובים עוד מימיה 'התמימים' של העיר טרם הפיכתה למרכז המטרופוליני של היום.

המסלול המודרך עבור בכיכר אתרים, שם יסופר על גלגולה של הכיכר מהיותה שכונת פחונים דרך אטרקציה עירונית ועד למעמדה היום. בהמשך עורכים היכרות אינטימית עם אושיות מעולם היצירה וההנהגה של מדינת ישראל שבחרו להתגורר בשכונה. הסיור יסתיים בגן העצמאות שזכה לתכנון אדריכלי- נופי, מוקפד ואסתטי במרקם העירוני של שנות החמישים אך יחד עם זאת לא זכה להכרה הרשמית הראויה לו כגן.
מתי: שישי, 19 ביוני, 10:00-11:30, 12:00-13:30. בהרשמה מראש
איפה: מפגש בכיכר אתרים
לפרטים: visit-tlv.co.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שכונת מחלול וכיכר אתרים. חוני המעגל,
כיכר אתרים/חוני המעגל

3. Summer Freedom, הרצליה

הרצליה פותחת רשמית את עונת הקיץ שלה בקול תרועה רמה, ובוויב תוסס וצעיר. לאורך רצועת החוף תתקיים מסיבת ענק שתחולק לארבע מוקדים בהם יתקיימו מסיבות והופעות בסימן "שמירה על הסביבה החופית". המסיבה בחוף אכדיה דרום תוקדש לבני הנוער שירקדו, ישירו ויחגגו את פתיחת החופש הגדול עם חברי התקווה 6 שיארחו את נצ'י נצ' ואת ה- D.J ריברו, סמיילי אורטגה ואטיסוטו; בחוף סידנא עלי תתקיים הופעה של ניר קורן בליווי הרכב נגני אתנו-רוק שינגנו גם בסיטאר חשמלי; בחוף זבולון תופיע הזמרת דנה ליקוורניק במופע סול גרוב מקורי ובחוף השרון תנגן להקת במבוק ישראל במופע היפ הופ וברייק דאנס.

בנוסף, במוקדי האירועים יוצבו עמדות מידע והסברה של עמותת צלול, אקו אושן והמשרד להגנת הסביבה, ומתנדבים יסבירו את פרויקט "הולכים על חוף נקי", את חשיבות איסוף הפסולת, מפגעים אסתטיים, בריאותיים ומסכני בריאות לבני אדם ובעלי החיים.
מתי: שישי, 19 ביוני, מ-12:00
לפרטים: herzliya-marina.co.il

התקווה 6. יחצ,
התקווה 6/יחצ

4. 48 שעות, ירושלים

"פרויקט 48 שעות" הוא תחרות הסרטים המתוזמנים הגדולה בעולם ואומר, הפקת סרט בזמן קצוב של 48 שעות כולל כתיבת תסריט, צילום ועריכה. הפרויקט הבינלאומי מתקיים בו זמנית ב-130 ערים בעולם ובארץ ישתתפו בו כ-70 צוותים שיצלמו בלוקיישנים של העיר העתיקה ורחבי ירושלים.

הצילומים יתחילו ביום רביעי (24.6) כשעשרות יוצרי קולנוע, צוותי צילום וחובבים יוזנקו לדרך ומלבד העובדה שיצלמו סרט ביומיים הם לא יודעים כלום. דקות לפני ההזנקה הצוותים יגרילו את ז'אנר הסרט שיצלמו (אימה, קומדיה, דרמה וכו'), ויקבלו 3 מרכיבים שבהם יצטרכו להשתמש במהלך הסרט: חפץ שיצטרך להיות נוכח לאורך הסרט, משפט שחייב להופיע בתסריט ודמות שתופיע במהלך הסרט. הזוכים בתחרות יוכרזו בפסטיבל הקולנוע בירושלים והזוכה הגדול ייצג את ישראל בתחרות הבינלאומית בארה"ב.
מתי: רביעי, 24 ביוני, 16:00
איפה: הזנקה במבית הנסן - מרכז לעיצוב, מדיה וטכנולוגיה, ירושלים
לפרטים והרשמה: .48hourfilm.com/il/israel

5. האגנים הירוקים, הוד השרון

למרות תנופת הבנייה והפיתוח הגדולים של הוד השרון הקפידו לשמר שם את האגנים הירוקים שמתמלאים ממקורות המים של נחל הירקון. מדובר בשטח המשתרע על 40 דונם וכולל שלוש בריכות המשפרות את איכות מי הקולחים של האזור שמטופלים במסגרת פרויקט שבוצע על ידי קק"ל ורשות נחל הירקון. הפרויקט כולל גם מסלול טיול קליל בטבע העירוני, המאפשר ללמוד ולהכיר על הדרך את הליך טיהור המים האקולוגי לפני הזרמתם לירקון.

המסלול המעגלי עובר לאורך גדות נחל הדר, מיובלי הירקון שזורם מכיוון הוד השרון ונשפך לירקון, בסמוך לתל נחל קנה. טיפוס קליל לראש "הר הזבל" - תל קנה, יזכה אתכם בפנורמה מרשימה האגנים ועל הסביבה. בעונת הפריחה, ובכלל, אפשר להמשיך את ולטייל לגבעת הכלניות ולהרחיק עד למפגש הנחלים ירקון וקנה. משך הטיול כשעתיים וחצי והוא מתאים גם לילדים בגילאי 3-4.
מתי: כל יום, כל השנה
איפה: תחילה וסיום המסלול בחנייה של ביה"ס רבין, בסמוך לא.ת. נווה נאמן
לפרטים: רשות נחל הירקון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully