וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשישי לשישי: 6 אירועי חינם לסופ"ש של תחילת יוני

יום שבת הקרוב הוא ה-6 ביוני, אז לכבוד השישי לשישי - קבלו 6 אירועים ללא תשלום שיתקיימו לאורך סוף השבוע ברחבי הארץ

יקב רמאן. אייל גוטמן, מערכת וואלה! NEWS
יקב רמאן/מערכת וואלה! NEWS, אייל גוטמן

1. לילה לבן, רחובות

גם לרחובות יש לילה לבן והוא יתקיים במספר מוקדי תרבות, אומנות, ספורט ובידור ברחבי העיר. 'הלילה' יתחיל כבר משעות אחה"צ במסגרת עשרות אירועים המיועדים לילדים ולבני הנוער. יריית הפתיחה תינתן ב-18:00 בגן המייסדים שם יתקיימו הפנינג ספורט אקסטרים עם מתחמי TRX, קיקבוקס, זומבה, טרמפולינות, מסלול מכשולים אתגרי ותערוכת צילומים בסימן "100 שנות ספורט ברחובות". בהמשך יעלו לבמה "המגזימנים" - דנה פרידר, עמית פרקש, אסף הרץ ואיזי שישירו משירי עוזי חיטמן,

את הערב ינעל הזמר רותם כהן בהופעתו "אל העולם שלך".
עוד בלילה: קונצרטים, סרטים, סיורים, הרצאות, מרתון שפת גוף ואומנות, מפגשי אמנים בהם קובי מידן שיארח בבית יד לבנים את הזמר איתי פרל בערב המוקדש לזמר-יוצר לאונרד כהן, מופע של השחקן והבדרן יעקב כהן, מרתון סטנד אפ לנוער עם שאולי בדישי וחן מזרחי (בתשלום) ומרוץ לילה שיתקיים במקצים עממי ותחרותי של 2 - 5 ק"מ.

מתי: חמישי, 4 ביוני, משעות אחר הצהריים ועד הלילה.

מירוץ לילה לבן ברחובות. דוברות רחובות,
מירוץ לילה לבן ברחובות/דוברות רחובות

2. מוסררה מיקס, ירושלים

פסטיבל "מוסררה מיקס" הוא אירוע בינלאומי רב-תחומי המתקיים ביוזמתו ובהפקתו של בית הספר לאמנות מוסררה. בפסטיבל, המציין את שנתו ה-15, מתארחים ומציגים עשרות אמנים מהארץ ומהעולם והוא משמש מוקד להתרחשויות אמנותיות וחברתיות המגלמות את ההוויה התרבותית והפוליטית של ירושלים בפרט, ושל ישראל בכלל. הפסטיבל יתקיים תחת הכותרת "קיומנות" מתוך מחשבה שאנחנו חיים בתקופה של חוסר יציבות ומתוך רצון לבדוק באיזה עולם אנחנו חיים, לאן אנחנו מתקדמים ואיך נראה בעוד מאה שנה.
אלה, ועוד, שמשו השראה לקבוצות אמנים שמצאו דרכים להפיכת המרחב האורבני לידידותי יותר, למקום שבו לתושבים יש יכולת לשנות ולהשפיע על הנראות של סביבתם ועל היחסים בתוך הקהילה. יוזמי הפסטיבל מזמינים אותנו לחוות את השכונה, לשוטט בין סמטאותיה, להתארח בחצרות הבתים, לפגוש את התושבים ועל הדרך ליהנות מיצירתם הרב-תחומית.

בין אורחי הפסטיבל: איליי קסלר, מתופף יהודי ניו-יורקי שבונה מיצב סאונד ומופיע בתוכו; יאן לז'ה, אמן סאונד צרפתי שיקים מיצב סאונד ההופך את תדרי החשמל לקולות וצלילים; הצמד פוטוסוניק שבנה סינטיסייזר שהופך קרני אור לסאונד; מיצג אינטראקטיבי של האמנים הברלינאים וולפגנג ספאן ומלטה שטיינר המבוסס על מחשבי הRaspberry Pi ואורי קצנשטיין ודניאל דויד אמני הסאונד המקומיים.,

מתי: חמישי-שבת, 6-4 במאי, 19:00-23:00
איפה: ברחוב הע"ח 9, ברחוב שבטי ישראל 22 (בית קנדה) ובחצרות הבתים ובמרחבים הציבוריים של שכונת מוסררה
לפרטים: אתר האינטרנט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מוסררה מיקס. ביה"ס מוסררה,
מוסררה מיקס/ביה"ס מוסררה

3. הזהב השחור, תל אביב

געגועים לפטיפון ולמחט היהלום שנגנה את השירים האהובים הובילה להשקה של יריד תקליטים ענק, גם לדור שלא ידע את הויניל השחור . היריד הוא חלק מטרנד בינלאומי שמחזיר את חובבי המוזיקה לתקליטי הויניל האיכותיים של פעם המהווה אבן שואבת לאספנים מהארץ ומהעולם. ירידי התקליטים הם גם הזדמנות נהדרת להתרפק על רגעי נוסטלגיה מרגשים לצד אפשרות להתחדש בתקליט מהמיטב שנשמר בחנויות ובלייבלים העצמאיים שמציעים למכירה תקליטים חדשים, מחודשים ויד שנייה מכל הזמנים והז'אנרים בהם רוק, פופ, פאנק, אלקטרוני, אלטרנטיב, אינדי ובלוז לצד תקליטים מקוריים של יוצרים ישראלים.

בין המשתתפים: חנות דיסק סנטר שתציג מאות תקליטים חדשים והדפסות מחודשות; חנות האוזן השלישית שתציע את כותרי הלייבל "זהב שחור" ומגוון תקליטי יד שנייה מעניינים; ביטניק יביאו מגוון תקליטי יד שנייה ישראלים ולועזיים וכן תקליטים שווים ומוזלים; 'B:SIDE ימכרו תקליטים איכותיים ממהדורות מבוקשות ויקימו עמדת האזנה איכותית במיוחד; הלייבל הטרי והרענן "פרחי שמש" יציגו את שתי ההוצאות שלהם; בדוכן של קמע, קבוצת מוזיקה עצמאית, תוכלו למצוא תקליטים חדשים ומחודשים מכל העולם ומכל ז'אנר וחנות סאנסנטר יציגו ציוד אודיו למתחילים ולמתקדמים. בנוסף יהיו דוכני תקליטי יד שנייה של מוכרים פרטיים וימכרו מגוון אוזניות של המותג "האוס אוף מארלי".

מתי: שישי, 5 במאי, 10:00-16:00
איפה: מתחם הגלריה (קומה 1), דיזנגוף סנטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יריד תקליטים בדיזנגוף סנטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. חמש חמש, ערד

"מועדון ה-5" הוא המועדון הרשמי בארץ לרכבי האספנות הקלסיים שנושאים לוחית רישוי עם 5 ספרות. בימים אלה מציין המועדון 30 שנה להיווסדו ובספירת המלאי נספרו
2,500 מכוניות ישנות (כשהעתיקה שבהן היא משנת 1921), 700 אופנועים ו-900 חברים שלהם מכוניות ישנות בנות 25 שנה ומעלה. בין אוסף המכוניות יש דגמים נוסטלגיים שיוצרו בארץ בהם הסוסיתא, הכרמל, הסברה, הטריומף פח, הג'יפ וויליס, הסטודיבקר לרק, הקונטסה והבריסקה לצד מכוניות ממותגות שיוצרו בחו"ל.

לכבוד החגיגיות ידרימו חברי מועדון לערד ויציגו את תפארת המכוניות ואופנועי הארלי דוידסון המשופצים שלהם. התצוגה תלווה בפעילויות לילדים ולמבוגרים וכן בסיורים ואירועים שיתקיימו ביקב מדבר, במוזיאון הזכוכית, במוזיאון הבובות ובגלריות נוספות הממוקמות ברובע האמנים הסמוך.

מתי: שישי שבת, 5-6 במאי.
איפה: מתחם צים-סנטר, ערד.

מרכבי מועדון החמש. עמיצור היימן, מערכת וואלה! NEWS
אחד מרכבי "מועדון ה-5"/מערכת וואלה! NEWS, עמיצור היימן

5. בשביל היין, בגליל

נותרו שבועיים עד לנעילתו של פסטיבל "בשביל היין" הצפוני שמציע מגוון טיולים, סיורים, הרצאות, סדנאות וטעימות יין ביקבי הגליל, הגולן והעמקים. בין אירועי החינם יתקיימו סיור בבית בד גלילי וביקבי הבוטיק סריג במושבה מרחביה ויפתחאל במושב אלון הגליל (5.6, 10:00 מפגש בקניון דרכים ביקנעם); סיור מודרך שיתחיל בראש פינה העתיקה ימשיך בדרך נוף יער ביריה ויסתיים ביקבים של א.ת. דלתון (5.6, 10:00-14:00); טעימות יין ביקב נטופה הממוקם במצפה נטופה (5.6, 09:00-15:00) וסיור של קק"ל בשבילי היער של מושב אמירים וסיום במפגש מוזיקלי עם רות סולאנג' וצלילי הפנטאם (6.6, ב-10:30. מפגש ברחבת בית העם).

מתי: עד שישי, 12 במאי.
לפרטים: אתר האינטרנט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שותים ביקב דלתון/מערכת וואלה!, צילום מסך

6. רמאן, ניר בנים

רמאן הוא יקב משפחתי הממוקם בשפלת יהודה וצופה אל נוף הכרמים והשדות המקיפים אותו. בימים אלה מציין היקב חגיגה כפולה: עשור להקמתו וכן זכייה במדליית כסף בתחרות אשכול הזהב 2015. לכבוד היומולדת והזכייה הם מזמינים לחגוג איתם לבלות את השבת באווירה פסטורלית שתלווה בטעימות מהיינות המובחרים בהם רוזה 2013 , קברנה סוביניון 2011, מרלו 2011 וכן מהזוכה במדליה - שירז קברנה שיוגשו על ידי דיילי יין מקצועיים. לצד היין יוגשו (בתשלום) לחמים ביתיים וגבינות בוטיק שילווה את הטעימות.

מתי: שבת. 6 ביוני, 10:00 – 18:00
איפה: יקב רמאן , מושב ניר בנים
לפרטים: 050-8674505

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully