וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה מזמינים לילה: זהו הצימר הכי מיוחד בעולם

קפסולה אקולוגית, העונה לשם EcoCapsules ופועלת על פנאלים סלולריים וטורבינות רוח, מאפשרת לכם לישון בכל מקום בעולם וכוללת חדר שינה זוגי, חדר עבודה, מטבחון עם מים, שירותים, מקלחת חמה ואפילו אפשרות לטעון את המכונית החשמלית שלכם

צימר אקוקפסול. Ecocapsule,
לישון בכל מקום בעולם בצימר משלכם. ה-אקוקפסול/Ecocapsule

מתחשק לכם לישון על חוף הים ויום למחרת לצפות בזריחה באמצע המדבר? EcoCapsules (שילוב מילים של אקולוגיה עם קפסולה) יאפשר לכם לבחור ללון היכן שתרצו, מבלי שתצטרכו להזמין מקום בצימר או בבית מלון.

את הבית הקטן, שבנוי כמו ביצה ונראה כאילו נלקח מהסט של "מלחמת הכוכבים", עצבו אדריכלי חברת "ניס" מסלובקיה. הוא כולל פנאלים סלולריים, טורבינות רוח נשלפות ומסנני מים מובנים, שלוכדים טיפות גשם ומנצלים אותן כמקור מים. בתוך הבית, שגודלו 8 מטרים רבועים, תמצאו חדר שינה לזוג עם מיטה מתקפלת, חללי אחסון שבהם תוכלו לאחסן ציוד, חדר עבודה, מטבחון עם מים זורמים, שירותים ומקלחת חמה.

בתחילת הדרך, EcoCapsules הפועל על אנרגיית שמש ורוח, תוכנן עבור אנשים הלנים בטבע לעיתים קרובות, כמו מדענים, צלמים או פקחים. אך עם הזמן הבינו האדריכלים כי לבית יש פוטנציאל רחב יותר. "EcoCapsules מתאים למגוון רחב של שימושים", מצהירים מפתחיו באתר הרשמי של החברה. "בזכות האפשרות למקם אותו בכל מקום בעולם, הוא יכול לשמש כתחנת מחקר עצמאית, אכסניית תיירות ואפילו בית עבור כאלה שמעוניינים במגורים זמניים. רווקים שמחפשים דירה באזורים עירוניים שבהם שכר הדירה גבוה, יכולים למקום את הבית החכם על הגג או בחניה פתוחה והוא ישמש תחליף נהדר לדירה".

צימר אקוקפסול. Ecocapsule,
כאילו נלקח מהסט של "מלחמת הכוכבים"/Ecocapsule
צימר אקוקפסול. Ecocapsule,
פנים הצימר האקולוגי/Ecocapsule
צימר אקוקפסול. Ecocapsule,
יש לו תאורה שמקורה בפאנלים סולריים/Ecocapsule
צימר אקוקפסול. Ecocapsule,
פועל על אנרגיית שמש ורוח/Ecocapsule

"יש בצימר את כל מה שאדם צריך"

בנוסף, לאחר אסונות טבע או בכל מקרה חירום, EcoCapsules מסוגל לשמש כמקלט הומינטרי. "אנשים יכולים לנצל את הבית למשך תקופת זמן ארוכה של עד שנה, מבלי הצורך להישען על משאבים חיצוניים. יש בו את כל מה שאדם צריך", אמר דובר EcoCapsules לדיילי מייל.

הבית שוקל 1,500 קילו, ולטענת האדריכלים, האתגר הגדול ביותר היה לשלב את הטכנולוגיות השונות לגוף קטן שכזה ועדיין להשאיר מספיק מקום, כדי שאנשים יוכלו להיכנס אליו ולהתגורר בו. ניתן לגרור את ה-Ecocapsules לקרוואן, על גבה של משאית או בתוך מכולה, כך שתוכלו לקחת אותו איתכם בכל נסיעה, לעצור בחניון וללון בו.

בנוסף על כך, ניתן לנצל הצימר בצורת הביצה כמקור אנרגיה סולארית - לבית יש סוללה בקיבולת גבוהה, כך שהוא אידיאלי כתחנת טעינה למכוניות חשמליות. מי שחושש מהקור שבחוץ, ישמח לדעת שהקירות מכוסים בשכבה עבה של בידוד תרמי, כך שהקור לא חודר לתוך הבית, ובשל עיצובו החדשני הוא מסוגל לעמוד בתנאי מזג אוויר קשים.

בימים אלו Ecocapsules נחשף בפסטיבל החלוצים בווינה, בביתן הלאומי של סלובקיה. אם אתם מפנטזים על רכישה, תוכלו להזמין לכם בית חכם כזה בסוף שנת 2015, והאדריכלים מקווים לסיים בינתיים בנייה של גלגלים לבית עד סוף 2016. מחיר הבית טרם התפרסם, אך ידוע כי עלויות המשלוח מסלובקיה לרחבי העולם נעות בין 2,000-1,000 אירו. אנחנו נמתין בסבלנות.

צימר אקוקפסול. Ecocapsule,
לצימר סוללה בקיבולת גבוהה, כך שהוא אידיאלי כתחנת טעינה למכוניות חשמליות/Ecocapsule
צימר אקוקפסול. Ecocapsule,
פועל בכל מזג אוויר. גם בשלג/Ecocapsule
צימר אקוקפסול. Ecocapsule,
מיטה מתקפלת, מטבחון, שירותים ומקלחת חמה. יש הכל באקוקפסול/Ecocapsule

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully