וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבלות ללא תשלום: 5 פעילויות שיצננו לכם ת'סופ"ש

28.5.2015 / 9:48

השרב אומנם מעייף וכמובן שאפשר להשתעמם במזגן, אבל אנחנו הכנו עבורכם כמה פעילויות שיצננו לכם את סוף השבוע, ועוד מבלי שתצטרכו לשלם עליהן. קבלו ח"ח - חמישייה בחינם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיאלוג בצבע מאת האמן צדוק בן דוד במסגרת פסטיבל האור בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

1. מסיבת פיג'מות, תל אביב-יפו

חודש הקריאה חוזר ואיתו שלל האירועים הספרותיים לילדים ומבוגרים. אחד מהמפגשים המעניינים היא "מסיבת פיג'מה" במהלכה הילדים מוזמנים להגיע כשהם לבושים בפיג'מות וליהנות ממפגשים חווייתיים עם סופרים, מאיירים ויוצרים שמאחורי השורות ומהצגות שהופקו בהשראת ספרי "ספריית פיג'מה". במהלך ה'מסיבה' הילדים יקשיבו לשעת סיפור עם שלמה אבס, שלומית כהן אסיף, שהם סמיט ואחרים, יצפו בהצגות של תיאטרוני סיפור וישתתפו במפגשים במסגרת התכנית בערבית "מכתבת אל-פאנוס" (ספריית העששית).

הרעיון למסיבה הייחודית, שהיא פרי שיתוף הפעולה בין הספריות העירוניות לבין ספריית פיג'מה, הוא לקרב את ילדי העיר לספריות, לעודד אותם לקריאה כבר מהגיל הרך, להנחיל בהם את אהבת הספר והקריאה ולעורר אותם לשיח ערכי בעקבותיהם.
מתי: חמישי, 28 במאי, 18:00 (מומלץ להירשם מראש בספריות)
איפה: ספריית בית אריאלה וב-21 ספריות עירוניות ברחבי תל אביב-יפו
לפרטים: 03-5758161

מסיבת פיג'מה. ספריית פיג'מה,
מסיבת פיג'מה/ספריית פיג'מה

סוף עונה, יער יתיר

עונת הדובדבנים בחבל יתיר מגיעה בימים אלה לשיאה ואם תמהרו, עוד תספיקו להצטרף לקטיף המקומי שהניב השנה כ-50 טון של דובדבנים אדומים ועסיסיים. בטרם ייעלמו מהעצים ומהדוכנים עורכים לכבודם את "פסטיבל הדובדבן" ביער יתיר שבו תוכלו להיכנס למטעים, לקטוף דובדבנים ללא הפסקה, לזלול חופשי ואת השאר לאורז הביתה (בתשלום).

לצד הקטיף יערכו סיורים מודרכים במרחבי היער (בין עצים מרשימי, אתרים, היסטוריים, חניונים ומאגר מים), רכיבה על פוני (בתשלום), ביקור בבתים פתוחים בישובים הסמוכים, סדנאות של עיצוב תליוני דובדבנים, הכנת ריבת דובדבנים ואפיית פיתות בטאבון, וכן שוק איכרים ואומנים שיציגו את התוצרת המקומית - יינות, ליקרים, גבינות, שוקולד, פרחים, אומנות ועוד.
מתי: שישי, 29 במאי, 9:00-15:00
כמה: הפעילות ללא תשלום, הקטיף והרכיבה בתשלום
איפה: יער יתיר (הגעה מכביש 31)
לפרטים: 1599-500-037

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
קטיף דובדבנים חבל יתיר. חבל יתיר,
מתוק לו, מתוק. קטיף דובדבנים בחבל יתיר/חבל יתיר

3. בית היערן, יער בית קשת

קק"ל עורכת בכל יום שישי טיולים מודרכים, בכל שבוע בפינה מעניינת אחרת ברחבי הארץ. משך הטיולים, המתאימים לכולם, הוא 3-2 שעות והם משלבים נסיעה ברכבים והליכה קצרה בשבילי היער.

המסלול השבוע יוביל בין דרכי הנוף של יערות בית קשת, המשתרעים על כ-25,000 דונם, ובשביל בית היערן שבסופו פנורמה יפה ומרחבית על הגליל התחתון ועמק יזרעאל.
מתי: שישי, 29 במאי, 10:00, בהרשמה מראש
איפה: יער בית קשת, בסמוך לצומת גולני
לפרטים: קו ליער - 1-800-350-550

הר תבור מ יער בית קשת. צילום: זיו ריינשטיין, מערכת וואלה!
הר תבור מיער בית קשת/מערכת וואלה!, צילום: זיו ריינשטיין

4. קוראים-מטיילים, שדרות, נתניה וחוף השרון

במסגרת חודש הקריאה, ייערכו גם מגוון סיורים בעקבות ספרים, סופרים, משוררים ויוצרים בעלות סמלית של 10 שקלים. בין המסלולים:

סיור מוזיקלי בשדרות
מכורתם של הזמרים והיוצרים מאור כהן, טיפקס, כנסיית השכל ולהקת שפתיים. בסיור יסופר על אופייה הייחודי של העיר, על הטראומות שחוותה בשנים האחרונות, על הסינמטק המחודש ועל השירים שהנציחו אותה לאורך השנים.
מתי: שישי, 29 במאי, 11:00, חמישי, 4 במאי, 19:00
מפגש: בכניסה לסינמטק, שדרות

"זו שנולדה ליד הים"
טיול רגלי על רכס הכורכר בגן לאומי חוף השרון (הנחבא מאחורי המרכז המסחרי געש-שפיים) בעקבות שיריה של המשוררת רחל שפירא - "רוח-ים", "מה אברך", "אנשי הגשם" ועוד.
מתי: ראשון, 31 במאי, 17:00, שישי, 12 ביוני, 10:00
מפגש: בכניסה לגן הלאומי חוף השרון

טיול בעקבות "חופים הם לפעמים געגועים"
שירי ים, מלחים ומעפילים לאורך הטיילות התלויות על הצוקים, ובחוף היפהפה של נתניה שהייתה מרכז ההעפלה בשנות השלושים.
מתי: ראשון, 31 במאי, ורביעי, 10 במאי, ב- 18:00
מפגש: בכניסה הצפונית לטיילת שקד (מול שאול המלך), נתניה
לפרטים והרשמה: 050-576-9709

כנסיית השכל. גיא כושי וירין פיין, מערכת וואלה! NEWS
סיור מוזיקלי בשדרות. כנסיית השכל/מערכת וואלה! NEWS, גיא כושי וירין פיין

5. ויהי אור, ירושלים

פרחי אור יקשטו את רחבת שער יפו, מדוזות ענקיות ייעורו לחיים על חומות מוזיאון מגדל דוד ומטוטלת ענקית, המורכבת מכדורי אור גדולים, תוצב בכיכר החורבה ותנועה לצלילי מוזיקה. אלה, ועוד עשרות מיצגים, הקרנות וידאו ומשחקי אור וצליל יתכנסו ב"פסטיבל האור הבינלאומי" ויוצגו בחסות החשיכה בין החומות, הרובעים, הסמטאות והאתרים המיוחדים של העיר העתיקה, שיעניקו להם מימד וערך מוסף.

בין המיצגים הבולטים: מיצג דינאמי שיוקרן על גשר המיתרים, בכניסה לעיר, וישלב מוזיקה ותאורה של מאות המיתרים שיוארו באמצעות פנסים סקולריים; הצגה של עבודת פיסול ייחודית, של האמן הבינלאומי צדוק בן דוד, בשילוב הקרנת אור על חומות העיר העתיקה; " משחק קוים" - עבודת וידאו מאפינג בתלת מימד שתוצב בכיכר בתי מחסה; "ביביגלו" - איגלו מואר שעשוי מ-250 מכלים ממוחזרים של האמן הצרפתי ביבי; "שער ילדות" - מיצג וידיאו שיעטוף את שער שכם ויציג את יצירותיהם של ילדי ישראל; "Ring, ging, bling" - מיצג של תעתועי אור וצבע שיוצב בתוך מערת צדקיהו ויקנה לבאים תחושה של כניסה לתוך סרט מצויר ומפל מים יזרום מחלון כנסיית הגואל ויסמל עוצמה, חיים וכאוס.

לרשות המטיילים יעמדו ארבע מסלולי אור - לבן, אדום, כחול וירוק, שיובילו אותם מאתר לאתר ומיצירה ליצירה בליווי מוזיקה ואפקטים ייחודיים של אור.
מתי: רביעי-חמישי, 11-3 במאי, 20:00-23:00
איפה: ברחבי ירושלים העתיקה
פרטים: באתר האינטרנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully