וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: "מטוס החלומות" גם בקו מתל אביב ללונדון

25.5.2015 / 10:59

חברת התעופה הבריטית, בריטיש איירוויס, תפעיל החל מחודש אוקטובר חמש טיסות שבועיות מתוך 20 שיש לה בקו לונדון-תל אביב, באמצעות מטוס בואינג 787, "דרימליינר", במקומו של מטוס ה-777

מטוס בואינג 787 דרימליינר בריטיש איירווייס. בריטיש איירווייס, אתר יצרן
עוד חברה מגשימה את החלום בקו לארץ. הדרימליינר של בריטיש/אתר יצרן, בריטיש איירווייס

בריטיש איירווייס משדרגת את חוויית הטיסה של חלק מטיסותיה בקו לונדון-תל אביב. החל מחודש אוקטובר ובמהלך תקופת החורף יופעלו חמש טיסות שבועיות מתוך 20 באמצעות מטוס מדגם דרימליינר, במקומו של מטוס ה-777.

מטוס הדרימליינר של בריטיש איירווייס ימריא מנתב"ג בימים ראשון, שלישי, רביעי, חמישי ושבת ב-7:35 בבוקר, ומלונדון הית'רו בימים שני, שלישי, רביעי, שישי ושבת ב-22:30 בערב (זמן לונדון).

החברה הבריטית, שתצטרף לאייר קנדה שמפעילה אף היא מטוס מאותו דגם בקו טורונטו-תל אביב, תציע 209 מושבי טיסה בשלוש מחלקות: מחלקת עסקים (Club World) עם 35 מושבים ההופכים למיטה שטוחה, מחלקת תיירים פלוס (World Traveller Plus) עם 21 מושבים משודרגים ומחלקת תיירים ((World Traveller עם 153 מושבים.

מבריטיש איירווייס נמסר כי כל המחלקות מצוידות במערכת הבידור החדשה ת'לס (Thales), המאפשרת תקשורת ישירה בין כל הנוסעים במטוס, ומתחברת לכל סוגי הסמארטפונים והטאבלטים.

לדברי יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס בישראל, "בריטיש איירווייס מייחסת חשיבות רבה לשוק הישראלי, והיתה לחברת התעופה הראשונה שהכניסה לישראל את תצורת הקו ארוך הטווח, הכולל מיטות שטוחות במחלקת העסקים. החברה ממשיכה להשקיע משאבים רבים בשיפור חוויית הנוסע בטיסותיה והכנסתו של המטוס המתקדם בעולם, הבואינג 787 לקו לישראל הינה הוכחה נוספת לכך. אנו סמוכים ובטוחים כי הנוסע הישראלי, שיודע להעריך איכות, ייהנה מן החידושים במטוס המתקדם בעולם".

בריטיש איירווייס היא אחת מעשר חברות התעופה הגדולות בנתב"ג ומתחילת השנה (ינואר-אפריל) הטיסה בקו לונדון-תל אביב כמאה אלף נוסעים - עליה של 14% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully