וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פונטה קאנה: חופשה אקזוטית בגלויה קריבית

וואלה! בשיתוף קלאב מד

7.3.2015 / 10:43

בפונטה קאנה שברפובליקה הדומיניקנית, תמצאו את כל החומרים שמהם עשויה גלויה: רצועות חוף בלתי נגמרות ויפיפיות, מי טורקיז צלולים לשנורקל או צלילה ואטרקציות רבות שיספקו את ה"קרייבינג" של כל בני המשפחה. ולא, זה לא חייב להיות עסק יקר

פונטה קאנה הרפובליקה הדומיניקנית. קלאב מד, ShutterStock
מלאה באטרקציות מים. פונטה קאנה, הרפובליקה הדומיניקנית/ShutterStock, קלאב מד

בתקופת החורף, בדרך כלל, זה קורה: הקור הצורב בחוץ גורם לנו לחלום על מקום אחר, רחוק מכאן, מקום שבו השמש זורחת, החול על החוף בתולי ולבן, ומי הים צלולים ומזמינים. ברפובליקה הדומיניקנית, השוכנת בחלק המזרחי של האי היספניולה שבאיים הקריביים, מסתתרת פינה תיירותית מופלאה, זרועה ב-1,600 קילומטרים של חופים מהיפים בעולם, ומלאה בפעילויות שכל המשפחה - בכל גיל יכולה ליהנות מהם.

בפונטה קאנה תמצאו את כל החומרים שמהם עשויה גלויה קריבית: רצועות חוף בלתי נגמרות ויפיפיות, מי טורקיז צלולים מושלמים לשנורקל או צלילה, ואטרקציות נוספות רבות שיספקו את ה"קרייבינג" של כל בני המשפחה. והבונוס: חופשה אקזוטית - בין אם תבחרו בפונטה קאנה, מאוריציוס או המאלדיביים – לא חייבת להיות עסק יקר; לא מחוץ לעונה, ולא בעונה הלוהטת של יולי-אוגוסט, הפופולרית במיוחד לנופש משפחתי.

בנוסף לשירותים והפינוקים שהמלונות באזור מספקים, תמצאו שבפונטה קאנה יש אינסוף אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה. הנה כמה מהמומלצות שבהן: מים, מים ושוב מים.

אטרקציות מים מומלצות

פונטה קאנה מלאה באטרקציות מים - מסירות מירוץ ועד שיט מפרשיות דרך מסיבות על המים, דיג ספורטיבי, שחיה עם דולפינים, סיורי שנורקל וביקורים באיים הקטנים של הרפובליקה הדומיניקנית, כמו קטאלינה וסאונה.

סיורים אלה כוללים, בין השאר, יום שלם של צלילת שנורקל באזור הנקרא The Wall- אחד מאתרי הצלילה היפים ברפובליקה הדומיניקנית. שטים עד לאי קטאלינה, צוללים במים, מגלים את ריף האלמוגים העצום ומחליפים מבטים עם כמה דגים טרופיים שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר. הסיור כולל, כמובן, גם הירגעות בחוף וארוחה במסעדת החוף.

בין האטרקציות המומלצות יש גם סיור מהנה ב"אי הדולפינים", שנוצר באופן טבעי מעצם ההגנה שהוא מעניק ליונק החביב מהאוקיינוס הפתוח. הסיור, כמובן, מאפשר לשחות לצד הדולפינים. לאמיצים שביניכם, מספק ה"מרינריום" (Marinarium) בפונטה קאנה הזדמנות חד פעמית לצלול לצד כרישים (אל דאגה, הם לא נושכים). זהו סיור של יום שלם, שמושלם גם להורים: כשהילדים ישתכשכו בבריכות טבעיות בהמשך היום, אתם תוכלו להירגע עם קוקטייל טרופי בכסא ים סמוך.

סיורים לכל המשפחה

בפונטה קאנה ישנם גם מספר סיורים פופולאריים ומומלצים בתשלום אותם ניתן לקחת ישירות ממועדון קלאב מד - חלקם נמשכים חצי יום וחלקם יום שלם - ואלה יספקו לכם הזדמנות נהדרת להכיר את התרבות המקומית, לצלול למעמקי בריכות תת-קרקעיות, או ליהנות משייט על מימי הים הצלולים. תוכלו, למשל, להצטרף לסיור בן חצי יום לעיירת האמנים אלטוס דה שאבון (Altos de Chavon), להמשיך לשיט לאורך נהר שאבון, ולהגיע לאי קטאלינה. שם, תמתין לכם ארוחה מעולה, חוף יפהפה כדי שתוכלו להירגע ולהשתזף קצת, ולילדים - צלילה עם שנורקל במי הטורקיז הרדודים.

מפונטה קאנה תוכלו לצאת גם לסיור יום באי סאונה (Saona) - אי שכולו שמורת טבע מוגנת עם חופים מרהיבים, ים עשיר במינים רבים של דגים טרופיים ועופות ים, ופינות אידיאליות לצלילה עם שנורקל. מפונטה קאנה, המלאה בפינות חמד ביבשה ובעומק הים, תוכלו גם לצאת לשיט במיי הטורקיז של הלגונה במפרץ טורטוגה, כולל "עצירת התרעננות" בבריכה טבעית סמוך לחוף חאונילו ולאחר מכן, ארוחת שף מפנקת בספינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

איפה לנים?

אם התעייפתם מכל הטיולים שבאזור ומתחשק לכם יום רגוע, כדאי שתמצאו מלון המסוגל לספק מגוון פעילויות indoors לטעמכם. מועדון קלאב מד פונטה קאנה, המתפאר במתחם 5 קלשונים מפנק, ממוקם בנקודה הכי קרובה לרצועת החוף הכי מבוקשת באזור. תוכלו לנפוש במתחם סוויטות משפחתיות עם נוף לים, הכוללות בריכת אינסוף היוצרת אשליה אופטית של חיבור לים הצופה ממול, ליהנות מחדר כושר עם חוגים לבחירתכם, שירותי קונסרייג' ולאונג' מפנק.

מופעי תרבות ואטרקציות לכל המשפחה

עד כה דיברנו על פעילויות במועדון או בקרבתו שבאמצעותם תוכלו להעשיר את החופשה ואת הילדים. ככל שהפעילות יותר מיוחדת - היא תשאיר חותם עמוק יותר ותהפוך את החופשה המשפחתית שלכם לחוויה בלתי נשכחת, שהילדים שלכם ידברו עליה עוד שנים רבות קדימה.

חוויות שיט בסירת מירוץ או שחייה עם דולפינים הן אמנם לא דבר בשגרה בישראל, אבל גם לא חוויה אקסלוסיבית שאף אחד לא חווה לפני כן. אם אתם מחפשים אירוע יחיד ומיוחד יש לנו אחד כזה עבורכם. בחודשי הקיץ הבאים עלינו לטובה, תוכלו לנפוש בפונטה קאנה וליהנות משיתוף פעולה ראשון וייחודי בין הקרקס המוביל והמפורסם בעולם - סירק דה סוליי (cirque du soleil) למועדון קלאב מד. הנופשים במועדון יוכלו לקחת חלק פעיל בחוויית הקרקס, הורים וילדים. הילדים יוזמנו לעלות על המתקנים השונים, להשתעשע עם האקרובטים, לקפוץ על טרמפולינה, ליהנות מציורי מסכות, ג'אגלינג ושפע של פעילויות קרקס אחרות.

פונטה קאנה הרפובליקה הדומיניקנית  הדמייה. קלאב מד,
לגלות את עולם האקרובטיקה של הקרקס. מתחם הקרקס cirque du soleil במועדון קלאב מד בפונטה קאנה/קלאב מד

חופשה משפחתית אקזוטית

כדי שהחופשה המשפחתית שלכם תהיה מושלמת ובלתי נשכחת, מומלץ לעשות את כל הבדיקות המקדימות כדי לוודא שהיעד אליו אתם נוסעים מספק פתרון לכלל צרכי המשפחה:

1. ראשית בחרו מועד שבו תוכלו לנפוש כמשפחה במינימום מאמץ. חופשת הקיץ לדוגמא היא מועד מצוין לצאת לחופשה משפחתית. הילדים בחופש מבית הספר ומקומות תעסוקה רבים מבקשים מעובדיהם לנצל ימי חופשה.

2. בדקו שהמלון מספק לכם פתרונות לילדים - משירותי שמרטפות ועד מתחמים שבהם הילדים יוכלו לשחק וליצור בהשגחה וללא הפרעה.

3. אם אתם הורים לתינוקות, בדקו שהמקום מספק מזון מיוחד לפעוטות ומספיק הפעלות קבוצתיות ואישיות. בקלאב מד פונטה קאנה ישנה בריכת תינוקות מיוחדת, כדי שתוכלו לשכשך במים עם הזאטוטים.

4. אם אתם נוסעים עם בני נוער, בדקו את מגוון הפעילויות שהמועדון מציע ובאם הם עונים על תחומי העניין של ילדיכם, בין אם מדובר בחדר כושר, שיעורי מחול או מתחם סקייטבורד.

5. בדקו אילו שירותים המלון מציע לכם ההורים. שירותי ספא, מסעדות שף או סתם פינות חמד רומנטיות שתוכלו למצוא בהן פינה שקטה הרחק מהילדים. זה מגיע לכם...

6. בדקו מה השירותים או האטרקציות הכלולות בחבילה שרכשתם, ועל מה תצטרכו לשלם בנפרד.

7. עשו סקר שוק ותכננו את התקציב מראש. ביעדים אקזוטיים רבים תוכלו למצוא מועדונים בפורמט "הכל כלול", כמו קלאב מד, שיעזרו לכם לשלוט בהוצאות.


רוצים לצאת לחופשת קיץ משפחתית בפונטה קאנה? חסכו עד 15% למזמינים מראש עד ה-14.5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully