וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימה בשחקים: אשה נעקצה על-ידי עקרב בטיסה

נוסעת שהיתה בטיסה של חברת אלסקה איירליינס מלוס אנג'לס לפורטלנד, נעקצה בידה על-ידי עקרב, שכנראה "תפס טרמפ" על המטוס כשזה היה במקסיקו. לנוסעת שלום, לעקרב פחות

נוסעת נעקצה ע"י עקרב בטיסה. Twitter ,Mike Parker, צילום מסך
הטיסה שבה נעקצה הנוסעת/צילום מסך, Twitter ,Mike Parker

טיסה של חברת אלסקה איירליינס חזרה במוצ"ש האחרון לטרמינל בלוס אנג'לס, לאחר שנוסעת נעקצה על-ידי עקרב שהיה בתוך המטוס, כך לפי עדי ראייה ואנשי תעופה בארה"ב.

טיסה 567, שיעדה היה העיר פורטלנד במדינת אורגון, כבר היתה בהכנות אחרונות לפני המראה בשעה 19:50, כשהעקרב עקץ את הנוסעת בידה, כך לפי דובר חברת התעופה, קול קוסגרוב. לדבריו, מיד עם ההודעה על העקיצה, עלו פראמדיקים על המטוס, שחנה על מסלול ההמראה, וטיפלו באשה.

"אף אחד לא נראה מבוהל, כולל הנוסעת עצמה", אמר הדובר. "הדיילים עשו עבודה נהדרת, כמו גם הקברניט", אמר אחד הנוסעים, מייק פארקר ל-CNN, שגם תיעד את האירוע והעלה צילום שלו לרשת הטוויטר. בין הנוסעים שהיו על המטוס, נמנו גם קבוצות הכדורסל של הנשים והגברים של אוניברסיטת אורגון (OSU), ופארקר משמש ככרוז של קבוצת הגברים.

לאחר מכן, העקרב אותר והומת על-ידי צוות המטוס. צוות נוסף של אנשי תחזוקה סרק ובדק את המטוס, לראות שאין "טרמפיסטים" מסוכנים נוספים על הטיסה.

המטוס, שהגיע קודם לכן מלוס קאבוס (Los Cabos) שבבאחה קליפורניה מקסיקו, המריא לאחר מכן מלוס אנג'לס ליעדו באיחור של 40 דקות. הנוסעת שנעקצה נאלצה להחמיץ את הטיסה ולהישאר בעיר המלאכים לטיפול והשגחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully