וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 אירועי חינם לסופ"ש של אהבה חורפית

12.2.2015 / 0:01

אליפות אהבה בתל אביב, תערוכה של תלמידי שנקר ברמת גן, הפנינג אימוץ כלבים בסימן אהבה במסגרת אפליקציה שמפגישה בין בעלי כלבים, סיורי פריחה במסגרת "שישי צבעוני" בחבל בנימין וטיול מודרך של קק"ל בפארק יער שוהם - קבלו באהבה 5 בחינם

נחל הירקון. חוני המעגל,
לחגוג כאן את אהבתכם. הירקון/חוני המעגל

1. שישי צבעוני, חבל בנימין

נחלים, פרחים ועצים צפוניים הם כוכבי "שישי צבעוני" - סיורי הפריחה של חבל בנימין, שמתקיימים בכל שישי, עד סוף מרץ. בשישי הקרוב ייצא לדרכו טיול לנחל דלבים הזורם בין הישובים דולב וטלמון. בימים שלאחר הגשם הנחל שופע מים ועצי הדולב המזרחי, שצומחים בדרך כלל מהגליל העליון וצפונה, והם נדירים באזור, מוסיפים ליופיו. השילוב של מים זורמים בין שורשי הדלבים, טחנת קמח עתיקה, דרך רומית מרשימה ושפע של פריחות יוצרים פנינת טבע מזמינה לטיול בדרגת קושי קלה עד בינונית המומלצת לאוהבי לכת.

מתי? שישי, 13 בפברואר, ב-12:30-09:30.
איפה? נחל דלבים, מערב בנימין (20 דקות ממודיעין).
מפגש: בבית הקפה "בד בבד" בטלמון.
לפרטים: תיירות חבל בנימין - 1-800-34-54-54.

נחל דלבים. משה רונצקי, מערכת וואלה! NEWS
סיורי הפריחה של חבל בנימין. נחל דלבים/מערכת וואלה! NEWS, משה רונצקי

2. אמץ אהבה - הרצליה, רמת השרון, רעננה ותל אביב

מי שצריך יום מיוחד כדי להצהיר אהבה לבן/ת הזוג יקבל אותו בסופ"ש הקרוב במנות גדושות במסגרת הולנטיין דיי. אל חגיגית האהבה הזו מצטרפת גם WOOOF - אפליקציה חברתית-קהילתית בין בעלי כלבים, המציעה להביע אהבה לא רק לפרטנר לחיים, אלא גם לבעל חיים - הכלב.

האפליקציה היא פלטפורמה כלבלבית המאפשרת לבנות לכלב פרופיל אישי עם תמונות, ניהול מסלולי הטיול הקבועים שלו, התראות על הימצאות פקחים באזור, הצגת תמונה עדכנית של מי מחבריו הנובחים בדיוק פוקד את סביבתכם ובעיקר, צ'ק-אין אוטומטי בגינת הכלבים השכונתית וקביעת מפגשים זוגיים בין הכלבים (ובין בעליהם, במידה ואתם בעניין של חיזור בינאישי. דרך נהדרת להכרות ודייטים).

אז אם אתם בענייני אהבה, או חיפוש אהבה, בוולנטיין יערכו WOOOF ועמותות האימוץ, בשיתוף הדוגמניות של סוכנות Devotional, הפנינג אימוץ בסימן אהבה. מאות כלבים חסרי בית יחכו שתאמצו אותם לחיככם והם בתמורה יעניקו לכם הרבה חום ואהבה כל יום, כל השנה, ועוד ללא תנאים.

מתי? שבת, 14 בפברואר, 10:00-14:00
איפה? בבר סוקו ברמת השרון, בפארק רעננה, ברחוב חפץ חיים 4 בתל אביב ובמתחם הסמוך לשדה התעופה בהרצליה
לפרטים: דף הפייסבוק

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אימוץ כלבים. דרור בן נפתלי, מערכת וואלה! NEWS
לבנות לכלב פרופיל אישי עם תמונות/מערכת וואלה! NEWS, דרור בן נפתלי

3. אליפות אהבה, תל אביב

עוד דרך מיוחדת לחגוג את האהבה היא בשעת כושר וספורט, אבל לא סתם עוד ריצה משותפת בפארק אלא באימון חתירה זוגי על שפת נחל הירקון. במרכז דניאל לחתירה, מרכז ספורט ימי הממוקם על גדת הנחל, שיעמיד לכבוד זוגות האוהבים סימולטור חתירה בו תוכלו להתאמן בשניים בהנחיית מדריכים. לאחר האימון תתקיים "אליפות אהבה" - תחרויות בסימולטורים בין זוגות ואליפות חתירה בין חותרי המועדון, שיחתרו 500 מטר בסירות שמינייה, שיקושטו במיוחד ליום האהבה, בסופן יחולקו מדליות בצורת לב. בתום התחרויות תתקיים מסיבה באווירה רומנטית על גדות הנחל.

מתי? שבת, 14 בפברואר, מ- 09:00 (הזנקת מקצה ראשון)
איפה? מרכז דניאל לחתירה, שדרות רוקח 2 תל אביב.
לפרטים: 03-6990484.

מרכז דניאל לחתירה. מרכז דניאל לחתירה,
לחתור באהבה. מרכז דניאל לחתירה/מרכז דניאל לחתירה

4. תערוכה ברגע, רמת גן

פרויקט הגמר של הסטודנטים שנה ד' במחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר הוא "מעבדת ניסויים" - תערוכה ייחודית במהלכה הסטודנטים חושפים לראשונה את תהליכי העבודה הראשוניים שלהם על פרויקט הגמר האישי, תוך הצגת הלכי מחשבה, הגיגים עיצובים, אופן היצירה ותפיסות עיצוביות וחומריות. התערוכה כוללת הצגת סקיצות משלבי העבודה השונים, תוצרים בהתהוות ועד לשלב המכריע בו הקונספט הופך לאובייקט שעומד בפני עצמו.

עם השנים הפכה התערוכה למסורת עם ערך מוסף, הן לסטודנטים והן למבקרים, דרכה ניתן להתרשם מהאופן בו אמנים צעירים, חושבים, מפתחים, יוצרים ומגבשים הצהרות אישיות, חברתיות ותרבותיות.

מת? עד רביעי, 18 בפברואר, 21:00-08:00.
איפה? גלריה לורבר, בניין מיטשל, שנקר, רמת גן.
לפרטים: אתר האינטרנט.

תערוכה ברגע שנקר. נועה-לי שקד, מערכת וואלה! NEWS
פרויקט הגמר של הסטודנטים. מתוך "תערוכה ברגע" בשנקר/מערכת וואלה! NEWS, נועה-לי שקד

5. נאמני הפארק, יער שוהם

פארק יער שוהם נמצא עכשיו בשיא יופיו הודות לכלניות, הרקפות והאירוסים הפורחים בשטחו. בשבתות הקרובות יתקיימו בפארק סיורים ופעילויות ביער בהדרכת קבוצת נאמני הפארק האחראית עם הפיתוח, השימור וההחזקה שלו, לצד התנדבותם להדריך את המטיילים בעונת הפריחה.

הסיורים, בשיתוף קק"ל ואגף איכות הסביבה בשוהם, עוברים במסלול קליל המתאים לכל המשפחה, אך לא לעגלות. המסלול יעבור בגבעת הספלולים ובכנסיית בכחוס הקדוש - כנסייה ביזנטית עתיקה שבה נחשפו רצפות פסיפס מיוחדות, מתקני עיבוד חקלאי, בורות מים וכבשני סיד. על הדרך לומדים על הארכיאולוגיה, ההיסטוריה, החי והצומח באזור. את הסיור תוכלו לסיים בפיקניק בחניונים ויינברג, ברסלר ושיימש, בהם תמצאו ספסלים ושולחנות בצל העצים.

מתי? בימי שבת, עד 28 במרץ, ב- 10:00, 11:00
איפה? חניון ברסלר, פארק יער שוהם
לפרטים: 03-9723051/7 ובאתר האינטרנט.
הגעה: מצומת אל-על פונים לכביש 453 ונוסעים עד צומת נבלט שם פונים שמאלה לכביש 444. מול הכניסה לשוהם פונים ימינה לאזור התעשייה ושוב ימינה עד לפארק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully