וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות לגעת בפסגה: חופשות סקי בפסח

10.2.2015 / 0:05

עבור מי שעדיין לא גלש העונה, ישנה הזדמנות נוספת לגלוש גם במרץ ואפריל, היות ועונת הסקי נמשכת עד מאי. והשנה מדובר בחגיגה אמיתית לגולשים: חוץ מהעיתוי המוצלח והשלג הרב, יש יתרונות נוספים למי שיחליף את הקניידלך המסורתי באוף פיסטים עתירי פאודר

סקי אישגל אוסטריה. ShutterStock
מהאתרים הפופולריים שיש לסקי. אישגיל/ShutterStock

השנה, לשמחתם של גולשי הסקי והסנובורד, מועד חג הפסח מוקדם מהרגיל, ליל הסדר חל ב-3 לחודש אפריל, כשחופשת בתי הספר מתחילה כבר ב-28.3 ונמשכת עד 13.4, כך שעבור מי שעדיין לא גלש העונה מדובר בהזדמנות נוספת לגלוש באתרים בהם עונת הסקי נמשכת עד מאי.

זוהי הזדמנות שנוצרת אחת לכמה שנים, והשנה - יחד עם סופות השלגים שכיסו את הפסגות של אירופה ומצב השלג הנוכחי, מדובר בחגיגה אמיתית לגולשים. חוץ מהעיתוי המוצלח יש יתרונות נוספים למי שיחליף את הקניידלך המסורתי באוף פיסטים עתירי פאודר:

לא משאירים את הילדים מאחור. תלמידים יוצאים לחופשת פסח כבר ב-28.3, כך שאפשר לנצל זאת ולצאת לחופשת סקי משבת עד שבת (28.3-4.4) וליהנות מכל העולמות: גם לנצל את חופשת בתי הספר, גם ליהנות מחופשת סקי משפחתית וגם מהזדמנות לחגוג את החג באווירה אחרת ובמזג אוויר מושלם.

סקי סלה רונדה באיטליה. סקידיל,
בפסח תוכלו לנפוש גם בלבן. סלה רונדה, איטליה/סקידיל

חופשה משפחתית מושלמת. יש מעט מאד אפשרויות שמאפשרות להורים לצאת לחופשה עם ילדים ועדיין ליהנות מכמה שעות של שקט, ללא אחריות וללא דרישות... חופשת סקי משפחתית שמשלבת קייטנות סקי או סנובורד לילדים, היא אחת מהן. חברות תיירות ישראליות מציעות קייטנות סקי בעברית באתרי הסקי המובילים באירופה כדוגמת ואל טורנס בצרפת, כך שגם אם הילד שלכם לא גדל על ברכיה של התרבות הצרפתית, הוא עדיין יכול ללמוד לגלוש ותוך ימים ספורים בלבד! קייטנות הגלישה מתאימות לילדים החל מגיל 4 והן כוללות שיעורי גלישה ופעילויות אחרות תחת השגחה צמודה, החל משעות הבוקר ועד שעות אחר הצהריים.

ליל סדר ואווירת חג. אם אתם עדיין רוצים להעניק לילדכם (ולכם) את אווירת חג, חפשו את אותן סוכניות הכוללות בחבילה שלהן ארגון ליל סדר. כך שמצד אחד אתם פוטרים את עצמכם מהפקקים, ההחלטה אצל מי לעשות את ה"סדר" והכרוניקה הידועה מראש של החג, ומצד שני - אתם עדיין מסובים לשלחן, עם יין, מצות והגדה.

מזג אוויר מושלם. לנו הישראליים, המורגלים לטמפרטורות שנעות בין חם ל'חם מהרגיל לענה', חופשת סקי בסוף מרץ מבטיחה גם הסתגלות מהירה יותר למזג האוויר. הטמפרטורות באתרי הסקי מתחילה לעלות במרץ, השמש מפציעה לעיתים קרובות יותר ויחד עם זאת, כמויות השלג הרבות שהצטברו יחד עם משקעים נוספים, מבטיחים חווית גלישה איכותית גם במרץ, אפריל ומאי.

עלויות. שבוע הסקי הראשון של פסח מתחיל ב-28.3, אחרי החגים באירופה, כך שאתרי הסקי מתרוקנים, התורים במעליות מתקצרים, מסלולי הגלישה פנויים יותר ומחירי חופשות הסקי משתלמים מאד. חופשת סקי בוואל טורנס, למשל, יכולה לעלות למשפחה (2 מבוגרים + 2 ילדים מעל גיל 4) 5,600 אירו לחבילת סקי "הכל כלול" במלון דירות יוקרתי ברמת 4 כוכבים.

  • עוד באותו נושא:
  • סקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully