וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיג'ט מתכננת לטוס ישירות מאירופה לאילת

8.2.2015 / 12:30

חברת הלואו-קוסט המצליחה, שמפעילה 8 קווים בין אירופה לנתב"ג, מתכננת לנחות בקרוב גם בעיר הקיט הדרומית. המנהל המסחרי בחברה ייפגש השבוע עם נציגי משרד התיירות והתאחדות המלונות בארץ. אז האם נוכל לטוס מאילת ישר לפריז?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם ינחתו גם בעיר הקיט הדרומית שלנו? איזיג'ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת הלואו-קוסט הבריטית איזיג'ט לא מוותרת על אילת. המנהל המסחרי ניל סלאבן, שאחראי על קווי התעופה לישראל וממנה, צפוי להגיע השבוע לארץ כדי לבקר ביריד התיירות IMTM2015 ולהיפגש עם מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי, כמו גם עם נציגים מענף המלונאות, כדי לבחון פתיחת קו תעופה ישיר בין אחד מבסיסיה באירופה לעיר הנופש הדרומית של ישראל.

איזיג'ט, שנחשבת לחברת הלואו-קוסט המצליחה בישראל, מפעילה טיסות לנתב"ג משמונה יעדים באירופה: רומא, מילאנו, לונדון (לוטון וגטוויק), באזל, מנצ'סטר, ברלין, ז'נבה ומסוף מארס גם פריז. לפני שנתיים בדקה החברה אפשרות לטוס ישירות לאילת ולשווקה כעיר שמש חורפית, לצד טיסותיה לאתרי הנופש המצריים שארם-א'-ש'ייח והוגארדה.
ואולם, שתי סיבות מנעו עד כה את תחילת פעילותה באילת: נמל התעופה המיושן של העיר ומחירי המלונות הגבוהים. איזיג'ט כבר הודיעה, כי היא ממתינה לפתיחתו של נמל התעופה החדש ע"ש רמון בתמנע, כדי להחליט סופית בנוגע לפתיחת הקו.

החסם השני אמור לעלות לדיון בפגישה שתתקיים השבוע ובה ישתתפו, כאמור, גם נציגים מהנהלת התאחדות המלונות. נשיא ההתאחדות אלי גונן, לא הכחיש היום (א') את דבר קיום הפגישה במסיבת עיתונאים של התאחדות המלונות בישראל, ואמר כי הגעתה של איזיג'ט לאילת עשויה לתרום רבות להוצאת העיר מהמשבר התיירותי שבו שרויה העיר.

עם זאת, גונן מתח ביקורת על יכולתם של משרד התיירות והמלונאים להציע לאיזיג'ט כל פתרון שיוזיל עבור נוסעיה את מחירי הלינות. "תגיע לכאן חברת לואו-קוסט גדולה ואין לנו מה להציע לה. לעומת זאת, בירדן מציעים לכל טיסה שנוחתת בעקבה סכום של 10,000 אירו", אמר.

יצוין, כי משרד התיירות נפגש במהלך השנה האחרונה גם עם נציגי חברת ריינאייר ושמע מהם הבטחה להביא לאילת כמאה אלף תיירים מדי שנה. אלא שריינאייר הוסיפה לדרישותיה בקשה לסבסוד פעילותה וביטול מוחלט של אגרות תפעול בנמל התעופה בתמנע.

מחברת איזיג'ט נמסר בתגובה: "המנהל המסחרי של החברה יגיע ארצה כדי להשתתף ביריד התיירות IMTM ובין היתר ייפגש עם גורמי ממשל כדי לדון בנושאים שונים".

ממשרד התיירות טרם נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully