וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים כעסו על העיכוב, ופתחו דלתות חירום לפני המראה

25 נוסעים שהיו אמורים לטוס טיסת פנים בסין ועוכבו שעות במטוס עקב קרח על המסלול, "איבדו את זה" ופתחו שלוש מדלתות החירום במטוס - מה שגרם לו לחזור על עקבותיו ולעיכוב נוסף, כמובן. הנוסעים נעצרו

מטוס יציאת חירום. ShutterStock
הסינים חושבים שמותר להם הכל. דלת חירום במטוס/ShutterStock

לא פעם מדגדג לנוסעים לפתוח את דלת החירום ולראות את המגלשה נפתחת, אבל 25 נוסעים בסין לא חשבו פעמיים ופתחו שלוש דלתות חירום לפני המראה, לאחר שטיסתם התעכבה במשך שעות עקב שלג.


עוד על נוסעים בוואלה! תיירות:
סקר בדק: מיהם הנוסעים השנואים במטוס?
המזיע, המסריח והחופר: נוסעים שיהרסו לך את הטיסה
איך להשתדרג למחלקה ראשונה: 15 טיפים


המקרה שאירע ביום שישי האחרון בטיסה מהעיר קונמינג (Kunming) בדרום-מערב סין לבירה בייג'ינג בחברת צ'יינה איסטרן, העלה שוב לסדר היום את התנהגות הסינים בטיסות, לאחר שבחודשים האחרונים דווח על מספר תקריות בטיסות לסין, ביניהן נוסע ששפך מים חמים על דיילת בטיסה מתאילנד.

אבל במקרה הזה, שהוציא את הנוסעים מכליהם, נאלצו הסינים להמתין שעות במושב בתוך המטוס. לאחר שביקשו לרדת ממנו בתואנה של בעיות בריאותיות וסורבו על-ידי הצוות, פתח חלק מהנוסעים שלוש מדלתות החירום במטוס, במטרה לעצור את הטיסה - מה שאילץ את המטוס לחזור על עקבותיו, כך לפי סוכנויות הידיעות בסין.

מעבר להמתנה הארוכה של הנוסעים במטוס, הוא התעכב על הקרקע כחמש שעות עוד לפני עליית הנוסעים, היות והיה צריך לפנות את הקרח שהצטבר על מסלול ההמראה.

המשטרה שעכבה לחקירה 25 מהנוסעים, גם עצרה שניים מהם ל-15 יום על הפרת הסדר הציבורי. נוסעים אחרים הגיעו לבסוף לבייג'ינג בטיסה אחרת. לפי סוכנויות הידיעות, הגידול בעושרה הכלכלי של סין בא לידי ביטוי גם בכמות הטיסות והנסיעות של הסינים בעשור האחרון, אולם שדות התעופה במדינה חווים לא פעם עיכובים בהמראות ותקריות בלתי הולמות של נוסעים גסים והתנהגות לא נאותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully