וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה יעלה להעביר את ראש השנה האזרחית בחו"ל?

11.12.2014 / 14:56

זיקוקים מרהיבים, אלכוהול כמו מים, מסיבות רחוב ואפילו סוסים מלכותיים - מה מתרחש בערב ראש השנה האזרחית בערים המובילות בעולם וכמה יעלה לכם להיות שם כשזה קורה? בדקנו את ההצעות הכי משתלמות

חגיגות ראש השנה האזרחית בניו יורק, 1 בינואר 2014. AP
ה-מקום להיות בו כשמתחלפת השנה. טיימס סקוור/AP

אין הרבה תאריכים בלוח השנה הלועזי, שנתפשסם כחגיגה משותפת למאמיני כל הדתות בעולם. היום האחרון של השנה האזרחית חף מכל חובה דתית והמסורת היחידה שקובעת, היא המסיבה שמקבלת את פני השנה החדשה. זיקוקים מרהיבים, אלכוהול כמו מים, מסיבות רחוב וסוסים מלכותיים. מה מתרחש בערב הסילבסטר בערים המובילות בעולם וכמה יעלה לכם להיות שם כשזה קורה? אתר Monitour בדק.

ניו יורק

אולי המקום הכי נכון להיות בו עלי אדמות, כך לפחות בטוחים לא פחות ממיליון חוגגים שמצטופפים בכיכר הטיימס בערב הסילבסטר, כדי לצפות במופעי מוסיקה וריקודים של גדולי המוסיקאים. גולת הכותרת היא, כמובן, הופעתו של כדור הבדולח הענקי במשקל 12 אלף ק"ג שיורד מבניין הטיימס סקוור על רקע צביעת השמים בזיקוקים. ביקור בניו יורק בסילבסטר לא הולך להיות זול, אבל את הפרמיה תכסו ברגע שתראו את ה"סייל" הראשון.

כמה יעלה לכם: חבילת שבעה לילות כולל טיסה ולינה במלון מנהטן טיימס סקוור על בסיס ארוחת בוקר-ב-3,689 דולר לאדם בין 29 בדצמבר ל-5 בינואר (אשת טורס).

לונדון

הגעתם לבירת הממלכה הבריטית? לא תוכלו להימלט מהצלצול מחריש האוזניים שעולה מהשעון בפסגת הביג-בן. רבע מיליון איש ימתינו לכם על גדותיו של נהר התמזה כדי לצפות יחד במופע זיקוקים מרהיב בשמים. מיד אחר כך יישפך הנחיל האנושי לרחובות במרכז העיר כדי לצפות במופעי רחוב, ריקודים ססגוניים ותהלוכת סוסים מלכותיים.

כמה יעלה לכם: חבילת שלושה לילות כולל טיסה ולינה במלון קינג סלומון על בסיס ארוחת בוקר ב-759 אירו לאדם בין 29 בדצמבר ל-2 בינואר (הדקה ה-90).

עוד באותו נושא

מדריך שופינג לתייר הישראלי בניו יורק

לכתבה המלאה

הונג קונג

מי שתכנן להגיע עד ניו יורק לא אמור להירתע מטיסה בזמן זהה לאי הסיני השוקק הזה. בהונג קונג מתקיימת אחת מתצוגות הסילבסטר הגדולות בעולם. זה מתחיל במופע זיקוקין מרשים ומסתיים במופע פירוטכני בצורת דרקון שמתקיים על מימי נמל ויקטוריה גדוש המבקרים. בדומה לניו יורק, גם כאן מגיע כדור בדולח ענקי, כמחווה ניו יורקית, אלא בהונג קונג הוא נוחת היישר לשדרת הכוכבים הסמוכה.

כמה יעלה לכם: חבילת שבעה לילות כולל טיסה ולינה במלון מריוט על בסיס ארוחת בוקר ב-2,260 דולר לאדם(איסתא).

חגיגות השנה החדשה בלונדון. 1 בינואר 2013. רויטרס
חגיגות ראש השנה האזרחית בלונדון/רויטרס

ברלין

אם אתם בעניין של טיסה ושהות קצרות יותר, ברלין היא פתרון נהדר. או אם להיות ממוקדים, שער ברנדנבורג, שם מתקיים המופע המרכזי של הסילבסטר, עם מופעי לייזר, מסכי וידיאו ודוכני מזון ובירות באורך של שני קילומטרים. אחרי הספירה לאחור, מתחילים מאות האלפים המשתתפים במסיבת ריקודים ענקית שמתקיימת תחת כיפת השמים, הקפואים יש לומר, אך את מי זה מעניין כל עוד האלכוהול זורם. כדי לנקות את הדם המציאו הגרמנים את ה- Silversterlauf, מירוץ פנקייק, במסגרתו צריכים המתחרים לנעוץ שיניים בחביתיות מתעופפות באוויר תוך כדי הליכה מהירה.

כמה יעלה לכם: חבילת שלושה לילות במלון לאונרדו על בסיס ארוחת בוקר ב-945 דולר לאדם (גוליבר תיירות).

פריז

בניגוד לגרמנים שמעלים את הבירה על ראש שמחתם בסילבסטר, הצרפתים חוגגים עם המשקה הלאומי, השמפניה, במסיבת רחוב ענקית בשדרות האליזה. בתפריט: חלוקה המונית של שוקולדים, בקבוקוני שמפניה אישיים וכמובן, נשיקות לחיים מברכות לכל מי שנקרה מסביב. מדי פעם, מומלץ להרים את הראש כדי לצפות בתצוגת הזיקוקים בפסגת מגדל אייפל.

כמה יעלה לכם: חבילת ארבעה לילות במלון מרקיור על בסיס ארוחת בוקר ב-965 דולר לאדם (ארקיע אינטרנשיונל).

אמסטרדם

את המופעים האור-קוליים של אמסטרדם ניתן לראות מכל תעלה או גשר בעיר, אך אלה לא האטרקציה המרכזית. מסיבות הרחוב ההמוניות בהם מתנגנת מוסיקה חיה שמתקיימות בחללים ציבוריים כמו Rembrandtplein, Museumplein וכיכר דאם המרכזית. הברים והמסעדות מלאים לחלוטין אבל מי צריך להידחף ולשלם ביוקר כשבחוץ מתקיים רייב המוני עד אור הבוקר?

כמה יעלה לכם: חבילת ארבעה לילות במלון המפשייר על בסיס ארוחת בוקר ב-1,130 אירו בין 31 בדצמבר עד 5 בינואר (הדקה ה-90).

טקס ראש השנה האזרחית החדשה בסידני. GettyImages
כבר יודעים איפה תעבירו את השנה החדשה?/GettyImages

רייקיאוויק, איסלנד

מסיבות המוניות לא תמצאו כן וגם לא מופע זיקוקים. במקום זאת, אם התמזלם, תוכלו לצפות בשמים נצבעים במופע טבעי של אורות הצפון, תופעת הטבע המרשימה שמאפיינת לילות בהירים וקרים. איש לא יתחייב על כך אבל כולם מקווים שהם יופיעו, וכשזה קורה הבשורה מתפשטת כאש בשדה קוצים בצורת מייל שמגיע למלונות ולמוסדות הציבור ומשם לתיירים עצמם.

כמה יעלה לכם: טיסה לרייקיאוויק עם איסלנדאייר מת"א ב-1,045 דולר בין 29 בדצמבר ל-3 בינואר ומלון בסט ווסטרן לכל התקופה ב-3,071 שקלים לזוג (אתר booking.com).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully