וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החג של החגים" ואופרה להמונים: אטרקציות חינם לסופ"ש

11.12.2014 / 8:28

אופרה להמונים בתל אביב, אליפות החלקה על הקרח בחולון, אירועים במסגרת "החג של החגים" בחיפה, מרוץ המדרגות המסורתי של מגדלי עזריאלי והמון טיולים בפסטיבל "מטיילים במגפיים" באזור חוף הכרמל. בלו בסופ"ש מבלי לשלם

מטיילים במגפיים כרמלים. עמותת כרמלים, מערכת וואלה! NEWS
קבלו אטרקציות באזור הכרמל לכל דצמבר. פסטיבל "מטיילים במגפיים"/מערכת וואלה! NEWS, עמותת כרמלים

1. החג של החגים, חיפה

"החג של החגים" יוצא לדרכו היום (11.12) ועל הדרך מציין את שנתו ה-21. כמיטב המסורת העירונית הפסטיבל מכנס תחת כנפיו אירועי תרבות, אמנות, מוזיקה, תיירות ואוכל המאפיינים את בני שלוש הדתות המתגוררים בעיר בדו קיום המכבד זה את קיומו ודתו של האחר. עיקר האירועים מתרכזים בשכונת ואדי ניסנאס וגולשים גם למושבה הגרמנית, השכונה השכנה שהיא יפהפיית העיר התחתית.

בסופ"שים הקרובים יהפכו השכונות לזירה עמוסה במבקרים שמוזמנים לטייל בעקבות "חוכמת ההמונים", הנושא המרכזי של פסטיבל, שיבוא לידי ביטוי בעיקר באמנות החוצות המוצגת ברחובות הואדי. מסלול האמנות יוביל בעקבות עבודות ציור, צילום, וידאו מיצגים ויצירות אינטראקטיביות המוצגות על הגדרות וקירות בתי השכונה. את האמנות ילוו מופעי מוזיקה ותיאטרון, מצעדים ותהלוכות של חג המולד וכן יריד אמנים ופעילות לילדים.

עוד בפסטיבל: יריד עתיקות ואספנים בבית הגפן, קונצרטים ליטורגיים בכנסיות, סיורים מודרכים במוזיאון ללא קירות, סיורים אינטראקטיבי למשפחות וסיורים בעקבות אנשים וסיפורי חיים חיפאיים. בנוסף יתקיים שיעור הקסמים הגדול ביותר שינסה לשבור את שיא גינס.

מתי? שישי ושבת, 13-12, 20-19, 27-26 בדצמבר
איפה? בשכונת ואדי ניסנאס ובמושבה הגרמנית, בחיפה
לפרטים: אתר האינטרנט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבלות עם בני שלוש הדתות. החג של החגים בחיפה/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. החלקה אמנותית, חולון

Ice Peaks הוא היכל הקרח של עיר הילדים בחולון. לצד החלקה חובבנית, מחליקים המקצוענים, בהם אלופי הארץ, ומתקיימים מופעי החלקה אמנותית. השבוע ייארח ההיכל את אליפות הארץ בהחלקה אמנותית שבה יתחרו ילדים, נשים, גברים וזוגות בתנועות ריקוד סימולטניות. בין המתחרים יחליקו חברי נבחרת ישראל אלכסי ביצ'נקו ויבגני קרסנופולסקי בקטגורית הזוגות. טקס הפתיחה יתקיים ביום חמישי (11.12, 17:45) ובשבת יתקיים האירוע המסכם שילווה במופעים החלקה מרשימים נבחרת ישראל. הצפייה בתחרות בחינם, ההחלקה בתשלום.

מתי? חמישי-שבת, 13-11 בדצמבר
איפה? Ice Peaks, פארק פרס, חולון
לפרטים: 03-5323008

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אייס פיק החלקה על הקרח Ice Peaks. פייסבוק, אתר רשמי
היכל הקרח של עיר הילדים בחולון. Ice Peaks/אתר רשמי, פייסבוק

3. מי מפחד מאופרה, תל אביב-יפו

האופרה הישראלית חוגגת 30 שנה לקיומה בסדרה של קונצרטים אופריים קלילים במטרה להנגיש את האופרה לכווו-לם. מופעי ה"חורף של אופרה" יתקיימו בסופ"שים הקרובים, במהלכם יפשטו עשרות סולני האופרה על הלוקיישנים התיירותיים-ססגוניים של העיר ותחת כיפת השמים ינעימו וייזמרו לנו את מיטב האריות המוכרות, הפופולאריות והמרגשות של עולם האופרה, האופרטה ומחזות הזמר.

איפה? מתחם שרונה בתל אביב ובשוק הפשפשים ביפו
מתי? במהלך דצמבר - שישי, 12:30-14:30 בשוק הפשפשים, ובשבת, 14:30-16:30 בשרונה

שתי זמרות אופרה, מתוך "שבת של זהב" בבית האופרה תל אביב. יוסי צבקר,
קצת תרבות תל-אביבית. זמרות אופרה/יוסי צבקר

4. מרוץ המדרגות, תל אביב

מרוץ המדרגות המסורתי של מגדלי עזריאלי מטפס לדרכו בפעם ה-12 כשאת ההשראה לקיומו קבלו היזמים מהמרוץ הניו יורקי שהחל ב-1987 במגדל האמפייר סטייט בילדינג,
במרות המקומי מגוון מקצים כשהמאתגר שבהם הוא "שלושת הפסגות" - מקצה תחרותי המטפס 140 קומות ו-3,080 מדרגות של המגדלים המרובע, המשולש והעגול.

עוד מקצה ייחודי הוא מקצה למנכ"לים בכירים בו תוכלו לראות את הבוס שלכם מזיע ומתאמץ. באם אתם בעניין תוכלו להצטרף למקצה עילית - המיועד לספורטאים מקצועיים, למקצה קבוצות גיל, למקצה קבוצות וחברות או למקצה העממי שלא ימדוד לכם את הזמן עד להגעה למדרגה האחרונה.

מתי? שישי, 12 בדצמבר, מ-7:00
איפה? מגדלי עזריאלי, תל אביב
לפרטים: אתר האינטרנט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רצים, אבל לא לשופינג. מרוץ המדרגות בעזריאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. מטיילים במגפיים, אזור הכרמל

במסגרת פסטיבל "מטיילים במגפיים" באזור חוף הכרמל יובילו מדריכי קק"ל מגוון טיולים בעקבות הגשם (בהנחה ויהיה כזה), הנוף, ההיסטוריה וסיפורי המקום המרתקים. מבין הרשימה בחרנו את המסלול המודרך לאוהבי לכת ביער עופר שיחל במעיין ראז'לה, ששימש את תושבי הכפר שהיה במקום, וימשיך לבתי הכפר ויכלול גם טיפוס אל חורשת חיל הים המשקיפה אל הפנורמה של רצועת החוף.
ואם אתם כבר באזור, כנסו לאתר של כרמלים שם תמצאו עוד פרטים על מי ומה מחכה לכם במגפיים.
מתי? שישי, 12 בדצמבר, ב-09:00 וב-13:00
לפרטים: קו ליער - 1-800-350-550, ובאתר כרמלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully