וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הנוסעים: המבצעים שמחכים לכם בדיוטי פרי בחגים

21.9.2014 / 8:41

לפני יציאת ישראל לחופשת החגים, מתכוננים בחנויות הפטורות ממכס בנתב"ג לגל קניות, שהפך מזמן לחלק מהחופשה. אז מה מחכה לכם לפני שאתם עולים למטוס, והאם אכן משתלם לקנות דווקא בדיוטי פרי שלנו? בדקנו

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. עינת מורגנשטרן,
מריחים חו"ל כבר מכאן. הדיוטי פרי/עינת מורגנשטרן

במהלך החגים יעברו אלפי בני ישראל בשדה התעופה בן-גוריון, ושום חופשה היא לא חופשה באמת מבלי שעוצרים לפני במעוז הקניות של הישראלים - הדיוטי פרי.

ולקראת הצפת הנוסעים בנתב"ג, שימלאו את החנויות הפטורות ממכס בהמוניהם ובמזומניהם, החליטו פרנסי הדיוטי פרי להיערך במבצעים אטרקטיביים במיוחד, כדי שהישראלים הבזבזנים ישאירו את הכסף בארץ, ולא בחו"ל.


עוד על חופשת החגים בוואלה! תיירות:
צניחה של 60% במחירי הדילים אחרי ראש השנה
מהי העיר הזולה ביותר לחופשה משפחתית באירופה?
מי מספר 1? נבחר המלון הטוב בישראל


"החלטנו לספק ללקוחות חוויה ייחודית, שמשלבת מוצרים בדוכנים, דיילות שמסתובבות בין הלקוחות, טעימות אלכוהול, נייל בר לטיפוח הנשים ואירועים מיוחדים", אומרת סמנכ"ל השיווק בג'יימס ריצ'רדסון, שלומית רשף-שני. ב"נוסף, הוספנו מבצעים מיוחדים והנחות של עד 50% ממחיר המוצר". אז מה מחכם לנוסעים? הנה המבצעים החמים שמציעה רשת ג'יימס ריצ'רדסון.

אז מה מחכה לכם לפני שאתם עולים למטוס, והאם אכן משתלם לקנות דווקא בדיוטי פרי בישראל? בדקנו.

איזה מבצע בשמים תקבלו הפעם?

אחד המבצעים המוכ?רים בדיוטי פרי מתרחש כידוע בגזרת הבשמים. "3+1", "קנה אחד והשני ב-50%" ושאר שיטות שיווק - מטרתן לגרום לנו להסתער על אביזרי הריח. גם בחגים הקרובים נקטו בג'יימס ריצ'רדסון במבצע די אטרקטיבי, שבו תוכלו לעלות למטוס מריחים ומחייכים, כשהפעם מדובר על 3 מוצרים ב-99 דולרים.

אבל לא רק בשמים תוכלו לשלב בדיל הזה, אלא לבחור בין מותגי אלכוהול, בישום וטיפוח גם יחד מהמחלקות השונות. כך, למשל, ברשימת המותגים המשתתפים בתחום הבישום נמצאים הוגו בוס, לקוסט, רושס, דולצ'ה, קווין קליין, דווידוף, קשארל, דיזל וג'יבנשי. ברשימת האלכוהול משתתפים המותגים ג'וני ווקר, גריי גוס, ג'ק דניאלס, בושמילס, טרי אוליב וסמירנוף. עוד בגזרת הבשמים, לראשונה ובבלעדיות בישראל, יוכלו הנוסעים ליהנות מהנחות על בשמי CHANEL בשיעור של 20% על מגוון בשמי המותג. "שאנל אינה נוקטת מעולם במבצעי הנחות", אומרים בדיוטי פרי. וגם הגברים לא יישארו אדישים: בושם Terre d'hermes לגבר יימכר ב-99.9$.

מוצרי טיפוח נוספים שיהיו במבצע:
REVEAL לאישה של קלווין קליין ב-99.90$, DAILY DREAM של מארק ג'ייקובס ב-99$ ו-MY BURBERRY - ב-129$. מי מכן שתרצה להתחדש בלק, יכולה לבדוק את המבצעים הבאים: מגוון לקים של ESSIE החל מ-9.90$ וכן מבצעים של 3+1/5+2. כמו כן, לקים של OPI ב-12.50$. וגם: על כל קניית לק - תקבלו מריחת לק בנייל בר.

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. עינת מורגנשטרן,
בגזרת הבשמים תמיד יש מבצעים. הדיוטי פרי נתב"ג/עינת מורגנשטרן

ומה בגזרת האלכוהול?

ובכן, מבצעים גם למי שירצה להתפנק בג'וני ווקר בלו (blue). בקבוק של ליטר יעלה 199.90$ וויסקי אחר של קולקציית החביות של דאגלס והאנטר ליין יעלה החל מ-71.90$. קולקציית ג'וני ווקר במחירים אטרקטיביים
RED - 19.90$ ,BLACK - 39.90$.

בגזרת הבירות - שישיית טובורג/ קרלסברג/
בק'ס/ באדוויזר/ סטלה - תעלה החל מ-3.90$ לבקבוק. מי שדווקא חובב את המשקאות הלבנים, יוכל לרכוש וודקה WHITE in BLACK במחיר היכרות של 19.9$. עוד בתחום הוודקה, "וודקת החודש" תימכר במחיר נמוך במיוחד , ורק בחודש ספטמבר- קטל וואן ב-13.9$. מי שרוצה משהו יותר עדין, שמפנייה BELLE תעלה 139.99$ במקום 209.9$. רוצים יין לחג? קבלו מבצע יין בקופות: 1+1 - GALIL MOUNTAIN MERON 2010 75 CL - מחיר לזוג - 25.99$. יין תשבי קברנה סובניון אסטייט 1+1 יעלה 25.99$ לזוג.

דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון. עינת מורגנשטרן,
יעשו הכל כדי שתקנו בדרך לחופשה. הדיוטי פרי/עינת מורגנשטרן

תכניסו קצת סטייל לחופשה

מבצעים גם בתחום ההלבשה והאופנה. כך, למשל,
50$ הנחה בקניית נעליים מעל 250$ (לא כולל דגמי מבצע מיוחד) בין המותגי הנעליים: נייקי, אדידס, ניו בלנס, ריבוק, סקצ'רס, אסיקס, סוקוני, Y-3. כמו כן, נעלי נייקי DUAL ב- 69.90$, נעלי קונברס - זוג שני 50% הנחה, נעלי אופנה של רוקפורט /טימברלנד / בלנסטון / מרל - פריט שני ב-30% הנחה ומגוון נעלי ילדים של דיאדורה/סקצרס ב- 29.90$. במחלקת האופנה תקבלו 50% - 70% על פריטי קיץ 2014 המשתתפים במבצע.

עוד לצד המבצעים, חברי מועדון ומצטרפים חדשים ייהנו מהנחה של 40$ לרוכשים בחנות ב-250$ ומעלה (בתוקף עד ה-30.9.14). וכן החל מה-15.9 ועד 31.10 חברי המועדון ייהנו ממבצעים נוספים על וויסקי שיבאס 18 שנה - מחיר לגולד - 69.90$ / לממברס - 79.90$ במקום מחיר רגיל 97.99$.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully