וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכניות ליום העצמאות? נסו את יער חרובית

1.5.2014 / 16:50

קק"ל וצו פיוס יקיימו ביום העצמאות משחק יער אינטראקטיבי ללא תשלום תחת הכותרת "חיים יחד, חוגגים יחד ושומרים על סביבה ירוקה". הציבור מוזמן

יער חרובית. ויקיפדיה,
משחק משפחתי מדליק וללא תשלום מחכה לכם ביום העצמאות. יער חרובית/ויקיפדיה

ארגון צו פיוס בשיתוף עם קק"ל יקיימו במהלך יום העצמאות משחק יער אינטראקטיבי, במטרה ליצור חיבור בדרך מהנה וחווייתית בין המשפחות החוגגות את החג. המשחק יתקיים ביער חרובית, הנמצא בסמוך לצומת מסמיה החל מהשעה 10.00 בבוקר ועד השעה 18:00.

יער חרובית נבחר, בין היתר, בשל העובדה שהוא כולל את פארק הלוחם והוא מונגש לנכים. ההשתתפות במשחק אינה כרוכה בתשלום.

במסגרת המשחק, כל משפחה תקבל בכניסה ליער ערכה הכוללת חלקי פאזל, עלון הדרכה ומפה. הפאזל מורכב משישה חלקים אך למעשה רק חמישה מהם מתאימים לפאזל ואילו החלק החסר נמצא אצל משפחה אחרת המשתתפת במשחק. המטרה היא לאתר באמצעות יצירת קשר עם משפחות אחרות בסביבה את החלק החסר וכך להרכיב את הפאזל כולו.

לאחר הרכבת הפאזל, יגיעו בני המשפחה למרכז היער שם יוקם קיר ענק, דוכן ועמדת מחשב. כל משפחה תצטלם על רקע הקיר ותקבל תמונה ממוגנטת למזכרת. בנוסף, המשפחה תתבקש להעלות את התמונה לעמוד הפייסבוק של צו פיוס.

עליזה גרשון, מנכ"לית צו פיוס, אמרה כי "אנו שמחים לשתף פעולה עם קק"ל ולאפשר לאלפי משפחות ישראליות שיגיעו לחגוג את יום העצמאות ליהנות מהמשחק, שמעבר לחוויה המשפחתית, יוצר גם חיבור וקשר עם משפחות אחרות המבלות ביער. כך נוכל ביום העצמאות - יום המבטא את המאחד והמשותף לכלל החברה הישראלית - לחזק את תחושת האחווה והחיבור של כולנו כאן בארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • טיול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully