וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה סיוט: נמלים בחדר, בריכה סגורה

ספיר פרץ-זילברמן

30.4.2014 / 10:44

הזוג, ששילם 1,150 שקל על שני לילות במלון אסטרל ויליג' באילת, רצה לצנן את הכעס בבריכה - אך היא היתה סגורה, והם הופנו לשכשך במלון שכן. ומה הציעו להם כפיצוי? 15% הנחה בחופשה הבאה במלון, "לפנים משורת הדין"

כמה מאכזב להיכנס לחדר במלון ולגלות שם נחיל נמלים. כך קרה לזוג מרמת פולג, שהגיע לנפוש במלון אסטרל ויליג' באילת במארס האחרון ולתדהמתו מצא נמלים בכל שטח החדר. למחרת בבוקר, כאשר המפגע הגיע מהמקלחת ועד המיטה, הם התלוננו. לחדרם נשלח מדביר שריסס את החדר.

למרבה הפתעתם, גם לאחר הריסוס המשיכו הנמלים לחגוג. "זוגתי התחילה לבכות. היה מייאש לראות את זה חוזר. המדביר נשלח וריסס שוב. כשכעסנו, פקיד הקבלה אמר: 'זאת עונת הג'וקים. יש לי גם בבית'.

"ביקשנו לדבר עם מנהל המלון, אך הפקיד אמר שנכתוב מכתב למנכ"ל. בתשובתו כתב מנכ"ל רשת אסטרל, בני זרח: 'אנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את שהייתם של אורחינו. אני מצר על תחושתכם מחופשתכם האחרונה במלוננו. קיבלתי את הערותיכם, ולאחר בדיקה מול הגורמים הרלוונטיים אני מוצא לנכון, לפנים משורת הדין ובלי להודות באחריות כלשהי למקרה שבנדון, להזמינכם בחופשתכם הבאה במלוננו, עם הנחה בת 15%. הצעתי זו תקפה עד סוף מארס 2015 ואינה כוללת את חגי ישראל, חגים נוצריים וחודש יולי אוגוסט והינה על בסיס מקום פנוי. ברצוני להודות לכם על הערותיכם, שכן ללא משוב מאורחינו לא נוכל לשפר את שירותינו'".

ואם לא די בכל זה, במעמד הצ'ק אין למלון, בני הזוג התבשרו כי הבריכה במלון סגורה, שכן בדיוק ממלאים אותה מים, וכי הם מוזמנים לשכשך בבריכה של המלון השכן. "באנו לנוח ולא להתרוצץ בין מלונות", אומרים בני הזוג.

בני הזוג, ששילמו 1,150 שקל עבור שני לילות על בסיס חצי פנסיון במלון, טוענים כי התשובה קוממה אותם עוד יותר מהנמלים. "לא ייתכן שאדם המשלם ממיטב כספו יחלוק את החדר עם נמלים. הפיצוי מבזה ומעליב. השהות במלון הייתה אכזבה גדולה, ומן הראוי היה לזכות אותנו על עוגמת-הנפש".

אילוסטרציה. ShutterStock
"לא ייתכן שאדם המשלם ממיטב כספו יחלוק את החדר עם נמלים"/ShutterStock

אסטרל: "זה קורה, טיפלנו ללא עיכוב"

מרשת מלונות אסטרל נמסר בתגובה: "מלון אסטרל ויליג' הינו מלון צמוד קרקע עם צמחייה רבה, בסגנון צימרים. המלון מצוי בהסכם שנתי עם 'איתן עמיחי', חברת הדברה מהגדולות בארץ, שמתפקידה לוודא טיפול יום יומי ושוטף עם המלון. מקרים מסוג זה הם מצבים שקורים, ואנו עושים את המרב לטיפול מיידי לשביעות-רצון אורחינו. בנוגע לבריכת המלון, במקרים כאלה אנו דואגים להפנות אורחים למלון אסטרל מרינה, הרחוק כדקה וחצי הליכה ממלון אסטרל ויליג'. זהו פתרון סביר ביותר.

"מיד לאחר פנייתו של האורח לקבלה, טופלה פנייתו ללא עיכוב. בנוסף, מנהל הקבלה ניסה ליצור עימו קשר על מנת לוודא שביעות-רצון מאופן הטיפול, אך האורח לא ענה. האורח שלח מכתב, וחזרנו אליו עם פיצוי המקנה לו 15% הנחה לשהייה הבאה.

"אנו עושים כמיטב יכולתנו להנעים את שהייתם של אורחינו ופועלים רבות לשיפור רמת השירותים. ברצוננו לציין כי חתירתנו למצוינות הינה בלתי נלאית, ומרבית ממשובי האורחים נותנים בידנו את העילה להאמין שהאורח זוכה לשירות וליחס אדיב ואיכותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully