וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות התיירות: מיק ג'אגר מרכיב פלייליסט לבריטיש איירווייס

17.2.2014 / 0:01

וגם: תחרות גולשים - והפרס חופשה מפנקת באתיופיה, יעד חופשות חדש - האי קורפו ביוון, מיק ג'אגר מרכיב פלייליסט לבריטיש איירווייס,

Ethiopian Airlines ואתר "למטייל": תחרות גולשים

אתיופים צועדים בתהלוכת טימקט ונושאים את ארון הברית, לליבלה, אתיופיה. ד"ר בני פירסט,
והזוכה המאושר יטוס לחופשה מפנקת באתיופיה. תהלוכה דתית באתיופיה/ד"ר בני פירסט

לדברי מערכת אתר "למטייל", בעקבות זיהוי גידול של 34% במספר הכניסות למידע על אתיופיה לעומת התקופה המקבילה אשתקד, יזם האתר שיתוף פעולה עם חברת Ethiopian Airlines, במסגרתו תתקיים תחרות לקהל הרחב, שמנצחה יזכה בזוג כרטיסים לאתיופיה כולל שני לילות באירוח מסורתי, ספא וטיולים מודרכים.

על מנת להשתתף בתחרות, הגולשים מוזמנים לצלם סרטון קצר (עם דגש על פרוע ומדליק) בו רואים אותם אומרים "אני רוצה לטוס לאתיופיה" באמהרית ("וודה אתיופיה מדה פאלגלו"). את הסרטונים ניתן לשלוח בפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, מייל או וואטסאפ.

האי היווני קורפו: יעד חופשות חדש

אוניות עוגנות במפרץ באי היווני קורפו, יוון. ShutterStock
יוני עד אוקטובר בלבד. האי היווני קורפו/ShutterStock

החל מיוני 2014 ועד חודש אוקטובר תפעיל חברת "אשת טורס" טיסות ישירות ליעד חופשות חדש - האי קורפו ביוון. זמן הטיסה לאי שעתיים וחצי, והוא מתאים לקבוצות, משפחות וזוגות. קרבתו של קורפו לחלקה היבשתי של יוון, לשאר איי יוון, לאלבניה ולאיטליה הופכת אותו לנקודת יציאה אידאלית לטיולים באזור".

מחירים: החל מחודש פברואר יימכרו באשת טורס חבילת נופש של 3-7 לילות, הכוללת ימים מלאים באי, טיסה, העברות למלון, לינה במלונות 4* או 5* החל מ-444 אירו לאדם בחדר זוגי (4*). החבילות מוצעות בחודשים יולי-אוגוסט במתכונת שבועית, ובחודשים יוני, ספטמבר ואוקטובר במתכונת 4 לילות באמצ"ש ו-3 לילות בסופ"ש. בנוסף יוצעו טיולים מאורגנים של 5-8 ימים, המתחילים באי וממשיכים לצפון-מערב יוון ולאלבניה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בריטיש איירווייס: מיק ג'אגר מכין פלייליסט

מיק ג'אגר. סטיבן קליין,
הדי.ג'יי שלכם לטיסה היום הוא מיק ג'אגר. בריטיש איירווייס מחדשת/סטיבן קליין

החל ממרץ השנה יציעו מערכות הבידור האישיות המותקנות בכל מחלקות הטיסה בקו תל אביב-לונדון בבריטיש איירווייס פלייליסט שיורכב על ידי הזמר והמוזיקאי מיק ג'אגר. בהמשך, יתאפשר להאזין גם לראיונות עם ג'אגר ועם מוזיקאים בינלאומיים נוספים. בין האמנים שג'אגר בחר להכניס לרשימת השירים: רופוס וויינרייט, בריאן אינו, סליף קייטה, פלה קוטי, אנג'ליק קידג'ו ו-The Gloaming הבריטית.

בנוסף, מציעה מערכת הבידור האישית למעלה מ-130 סרטים חדשים וקלאסיקות, למעלה מ-650 תוכניות טלוויזיה מרחבי העולם, 550 אלבומי מוזיקה ו-225 תחנות רדיו.

נוסעים עם אגד לאילת? שלמו עם PayPal

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להקנות ביטחון ללקוח ברכישת כרטיסי נסיעה ברשת. אוטובוס אגד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגד ו-PayPal הודיעו על שיתוף פעולה, במסגרתו יאפשר אגד לנוסעים להזמין כרטיסים לקווי אילת באינטרנט ולשלם באמצעות PayPal. בתוך מספר שבועות, צפוי השירות החדש לפעול גם באפליקציית "אגד - הזמנת מקום", באמצעותה ניתן לרכוש כרטיסי נסיעה בקווי אילת בסמארטפון.

בתהליך רכישת הכרטיסים יוכלו הגולשים באתר האינטרנט של אגד לבחור אם לבצע את התשלום באמצעות כרטיס האשראי או באמצעות PayPal. מהלך זה מבקש להקנות ביטחון ללקוחות ברכישת כרטיסי נסיעה ברשת ללא חשיפת פרטי האשראי שלהם באינטרנט. באגד מתכוונים לעקוב אחר ההיענות לשירות, ובמידה ויתברר כי הנוסעים מעדיפים לשלם ב-PayPal, ישקלו להוסיף שירותים אחרים בעתיד.

הגושרים מלון בטבע: סופ"ש "שרים ומספרים בגליל"

קיבוץ הגושרים. תמונת ארכיון,
טיול מודרךשזור בסיפורים על אודות עברו של הקיבוץ. קיבוץ הגושרים בימים עברו/תמונת ארכיון

"הגושרים מלון בטבע" מזמין אתכם לסופשבוע "שרים ומספרים בגליל" ב-20-22 בפברואר 2014.
בתוכנית: הרצאה על ארמון החורף של האמיר פעו'ר, הרצאה על הזמר לאונרד כהן, ערב פיאנו בר בלובי. למחרת טיול מודרך ברכבים פרטיים בעקבות שירים וסיפורים מפורסמים על הגליל. קבלת שבת עם שירים ישראליים, ארוחת ערב שבת במסעדת המלון (בתשלום נוסף), ומופע מיוחד עם הזמר והשחקן אורי בנאי כולל סיפורים על שורשי משפחת בנאי לדורותיה ושירים מהתקופה. למחרת ארוחת בוקר, סיור מודרך עם הפסל אריה אשכנזי בעקבות פסלי הענק שיצר בשטחי המלון וטיול רגלי מודרך בעמק הנהר הנעלם עם סיפורים על אודות היסטוריית המלון וקיבוץ הגושרים.

מחיר סופשבוע חמישי שישי שבת (שני לילות) לזוג בחדר רגיל: 930 שקל ללילה כולל לינה וארוחת בוקר.
מחיר סופשבוע חמישי שישי שבת (שני לילות) לזוג בחדר בוטיק: 1,230 שקל ללילה כולל לינה וארוחת בוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully