וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 16-23 בפברואר 2014

16.2.2014 / 10:26

בשבוע 16-23 בפברואר 2014 מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לנוע בהילוך אחורי וחוזר למזל דלי, מדגיש את הצורך בבדק בית בתחום החברתי

זוית הפעולה בין סטורן למרקורי חוזרת גם היא, והלחצים כמו גם הצורך בהחלטות לאור השינויים חוזרים עכשיו, לסבוב נוסף של מקצה שיפורים ושדרוגים אישיים, למרות שכשאנחנו בלב הבלגן קשה לנו לראות זאת זה.

המעבר המשמעותי של השבוע: זה ללא ספק מעברה של השמש ממזל דלי למזל דגים. המיקוד השכלתני בצד החברתי שלנו משתנה והופך להיות רגשי ואפילו רגשני, ועקב כך גם גורם לנו לשנות פרופורציות, ולא לקבל החלטות מתוך מקום קר ומתבונן, אלא יותר מרוגש, בלחץ, ופה ו שם אפילו בפניקה. מה שמגביר את הערפול והמבוכה הוא הצמידות של השמש לנפטון הרגשי, שתורגש בעיקר בשבוע הבא. יהיה מעניין. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה, דלי, דגים ובתולה.

התקשורת השבוע: משהו משתנה מאוד, כשמרקורי כוכב התקשורת שלנו שנמצא עכשיו בהילוך אחורי עובר ממזל דגים הרגשי למזל דלי השכלתני. ההילוך האחורי הזה מאפשר לנו לתקן שגיאות שעשינו ביחסים ובדיאלוג עם העולם בשבועות האחרונים, ולהשתמש לשם כך בראשנו המבריק ולא דווקא בעולם הרגש המתעתע עם השמש במזל דגים. חשוב מאוד להיות מובנים לזולת – זה לא מובן מאליו, ולא יקרה מעצמו השבוע. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.

הזוית הקשה של השבוע: זו ללא ספק הזוית החוזרת בין סטורן הנוקשה למרקורי כוכב התקשורת שלנו, שכבר היתה בסביבה לפני שבועיים. כעת היא חוזרת עם מטען לא קטן של כובד, אחריות ומחוייבות, ומאפשרת לנו לתקן תקשורתית משגים ופשלות של הזמן האחרון, ולקחת אחריות על השגיאות שלנו כדרך להתגבר עליהן. זו זוית שעלולה להכאיב בנושאי חומר וכספים, אבל מלמדת אותנו שעור או שנים בעיקר בנושאים אלה. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות גדי, תאומים, בתולה, ועקרב.

טלה
חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת למזל דלי מאפשרת לכם יכולת לשדרג תקשורת עם מוסדות וארגונים בחייכם. זה הזמן לתשלומי חשבונות שלא שילמתם, להחזרת חובות, ואולי גם לעזיבת מקום שמיצה את עצמו. השמש שעוברת למזל דגים ממליצה להתחיל לנקות משקעים רגשיים שהצטברו.

שור
נושאי דרייב וקריירה מצריכים עכשיו התארגנות מחודשת: דברים אינם כתמול שלשום, יתכן וציפיות שהיו לכם לא עלו יפה, וכעת הזמן לשדרג מטרות ודימוי אישי. התחום החברתי הופך פעיל יותר עם מעברה של ונוס למזל דגים, והמעורבות החברתית גוברת. זה הזמן להתחיל להרחיב את המעגל החברתי.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא בהילוך אחורי במזל דלי השבוע, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך בחשיבה נוספת בנושאי לימודים או נסיעות. כעת הזמן לשדרג את היכולת הלימודית שלכם, או ללמוד משהו חדש שתמיד רציתם. בנושאי נסיעות – יתכנו ביטולים או שינויים של הרגע האחרון.

סרטן
מעברו של מרקורי בהילוך אחורי במזל דלי לא עושה לכם חיים קלים, והתקשורת שלכם עלולה לעבור שינויים קיצוניים במצב הרוח, ותפניות חדשות. חשוב להזהר לא להרוס קשרים יפים בגלל גחמות של רגע, שמרו היטב על הכסף שלכם. השמש שעוברת למזל דגים, פותחת אופקים חדשים אל העולם.

אריה
אתם חווים שינוי משמעותי השבוע, אריות: השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל דגים, והמעורבות הרגשית שלכם גדלה משמעותית. כעת קל יותר לאבד פרופורציות הן בחשיבה והן בתגובות שלכם, הדרמות באויר, ושיקול הדעת אינו במיטבו. צמידות של השמש לכוכב נפטון עלולה לגרום לערפול. גלו אורך רוח.

בתולה
מרקורי בהילוך אחורי בבית העבודה והבריאות שלכם, זהו זמן לשינויים בעבודה, וכדאי מאוד שאתם תיזמו אותם ולא אחרים עבורכם. חשוב במיוחד עכשיו להתמקד בגוף, לחזור לכושר, ולעבור לאכילה נכונה. השמש עוברת לבית הזוגיות והיחסים, וזה הזמן להשקיע ביחסים ובפרטנרים קצת יותר.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם נעה קדימה בקצב רגיל סוף סוף במזל גדי, אלמנט שלא מביא איתו זרימה נעימה וקלילה אמנם, אך בהחלט עוזר לכם להתארגן מחדש ולבנות גבולות מוגדרים ומטרות ברורות בנושאי בית, משפחה, ובסיס פעולה יציב. השמש עוברת למזל דגים, והדגש עובר לתחום המקצועי השבוע.

עקרב
הילוכו האחורי של כוכב מרקורי במזל דלי מתחיל לעשות לכם קצת סדר בבלגן בתקשורת עם בני הבית והמשפחה, והגיע הזמן אכן להתבוננות עומק ופתרון בעיות תקשורת שעולות או עלו עם בני הבית. במקביל עוברת השמש לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם, וזה בדיוק הזמן לתת מקום גדול יותר לאהבה.

קשת
הילוכו האחורי של מרקורי כוכב התקשורת בבית התקשורת שלכם מביא איתו ללא ספק יכולת להפיל כמה אסימונים הקשורים לתקשורת שלכם עם העולם ועם אנשים קרובים, ובמקביל גם תקשורת חוזרת עם אנשים מהעבר הקרוב או הרחוק. זמן טוב לסגור מעגלי תקשורת כואבים או שמיצו את עצמם בחייכם.

גדי
כוכב מרקורי בהילוך אחורי בבית החומר והכספים שלכם, עוזר לכם להתארגן מחדש מבחינה חומרית וכלכלית, ובמקביל גם מכריח אתכם לשנות סדרי עדיפויות מבחינת הוצאת כספים, ולנקוט בגישה קצת שונה. השמש עוברת לבית התקשורת שלכם, ואתם הופכים מקסימים ומשכנעים מתמיד.

דלי
השמש מסיימת לחגוג לכם ימי הולדת ועוברת לבית החומר והכספים שלכם, ומביאה איתה חודש שלם שבו הדגש עובר לתחום הכלכלי. הגיע הזמן לחשוב לטווח ארוך, ולראות את כל התמונה. הילוכו האחורי של מרקורי במזל שלכם מביא איתו בדק בית אישי ורגשי, הן בהופעה הן בתחושה והן ביחסים.

דגים
מזל טוב, דגים, השמש עוברת למזל שלכם ומביאה איתה ליום ההולדת הביישני – לא קל לדגיגים לחגוג יומולדת, מה לעשות.. – גם כוח ועוצמה לעשייה. הילוכו האחורי של מרקורי מאחורי הקלעים מאפשר לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ומפריעים לכם, ולדבר על מה שבאמת חשוב לכם כעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully