וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע: 12-19 בינואר 2014

התקשורת שלנו משתנה והופכת חברתית יותר, חלק מהלחצים יורד, והרגשות מתעדנים בהדרגה. הגיע הזמן לפתוח דברים לשתף ולדבר

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל גדי הפרקטי והקשוח, אל מזל דלי החברתי והשכלתני. המעבר הזה הופך את התקשורת של כולנו לפתוחה ואופטימית יותר, ואותנו לידידותיים יותר הן כלפי העולם והן כלפי הסביבה הקרובה. זה בדיוק הזמן לתקשר טוב יותר עם מוסדות וארגונים בחיינו, ולשפץ את המעגל החברתי שלנו שעבר כמה שינויים בחורף הקר הזה. מי בעיקר יושפע ממעברו של מרקורי? מזלות בתולה, תאומים, דלי, אריה, שור ועקרב.

הזוית הטובה של השבוע: זו הצמידות המעניינת בין השמש, מיקוד הדברים, שהולכת קדימה במזל גדי, לבין ונוס הרגשית האחראית הן על נושאי רגשות והן על נושאי כספים, שהולכת אחורנית באותו מזל עצמו. בגדול, זה אומר שהצד המעשי שלנו שרץ קדימה נפגש עם הצד הרגשי שעסוק עכשיו יותר בסגירת מעגלים מאשר בפתיחתם של חדשים. הפגישה הזו מרתקת משום שבמקום מסויים היא מפגישה את מעשי ותכניות ההווה עם רגשות העבר, ומאפשרת לנו לא רק להיות מעשיים אלא גם להתבונן לרגע בעבר הקרוב על המקומות שבהם לא הצלחנו לממש את התכניות שלנו, לסגור את המעגלים הקשורים אליהם, ובמקביל – לקבל החלטות על כוון חדש אולם עדיין לא לפעול ממנו, אלא לחכות בסבלנות לסוף החודש הזה.

אם נוסיף לכך את מיקומו של כוכב מרס במזל מאזניים שמעודד אותנו עכשיו לעשות כמה שיותר ולפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפנינו, בעזרת יחסי אנוש חמים וחכמים יותר, נבין שהמציאות שאנו חווים עכשיו מורכבת יותר ממה שנראית לעין, למרות שבסיס הפעולה שלה פשוט: שיחות עין בעין ומודעות לאדם שנמצא ממול ולמה שעובר עליו, לפני שמתייחסים לצד המעשי של הדברים. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, שור, מאזניים, גדי סרטן וטלה.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם יוצא מהזויות שיצר עם פלוטו ואורנוס והלחצים יורדים להם בהדרגה. סופסוף אפשר לראות חיוך, בעיקר כשמרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי, והופך אתכם לחברתיים וידידותיים. זמן לפגישות עם חברים חדשים ולהרחבת המעגל.

שור
ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בהילוך אחורי במזל גדי, וההילוך הזה מכריח אתכם לעשות חשבון נפש אמיתי בנושאי כספים ויחסים. מעברו של מרקורי למזל שלי מחזק תקשורת מול סמכויות, ומחזיר למרכז העניינים.

תאומים
אחרי חודש ביקורתי ולא קל במזל גדי, נמלך מרקורי שליט המזל שלכם בדעתו ועובר למזל דלי השייך גם הוא ליסוד האויר. המעבר הזה מביא איתו גישה שמחה ואופטימית יותר, ובעיקר רצון להרחיב אופקים ואזורי פעולה, ולהכיר אנשים חדשים.

סרטן
השמש וונוס במזל גדי מכריחות אתכם להמשיך ולהשקיע בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים שלכם, כשמרס במזל מאזניים עלול מדי פעם להסעיר את הרוחות. זה זמן לחלק את הקשב שלכם בין בית לקריירה, ולא לבזבז אנרגיה על שטויות.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לעשות לכם טירונות ביקורתית במזל גדי, בעוד מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל דלי המאכלס את בית הזוגיות והשותפויות שלכם. כעת הזמן לשפר דיאלוג עם מי שנמצא ממול, ולדבר על מה שחשוב לכם באמת.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל דלי, והתחום המקצועי ואפילו הלימודי יעסיקו אתכם לא מעט בתקופה הקרובה. זהו זמן טוב להתמקצע במה שאתם אוהבים, או אפילו לעשות הסבה מקצועית. מרס במזל מאזניים מגביר את הצורך לשמור על הכסף שלכם.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע בהילוך אחורי ולהביא צורך בסגירת מעגלים שהפריעו לכם לאחרונה, או בשיפור מעגלים קיימים. מעברו של מרקורי כוכב התקשורת היום לבית הרומנטיקה שלכם יביא איתו ריגושים והתרגשויות בתקופה הקרובה.

עקרב
נושאי בית ומשפחה יעסיקו אתכם יותר מהרגיל בתקופה הקרובה. מרקורי עובר למזל דלי והגיע הזמן לתקשורת חמה ואוהבת יותר עם אנשים קרובים ורחוקים, וקשירת מעגלי תקשורת עם אנשים שהתרחקו מחדש. נסו לשתף במה שבאמת עובר עליכם.

קשת
נראה שהתקשורת שלכם הופכת שמחה וחברתית יותר, קשתים: מרקורי כוכב התקשורת עובר לבית התקשורת שלכם, אלמנט שהופך את התקשורת שלכם לאפקטיבית ושמחה מתמיד. זה הזמן לדבר לשתף ובעיקר ליזום התקשרויות חדשות ומעניינות בתקופה הקרובה.

גדי
השמש וונוס שוהות עדיין במזל שלכם ומביאות איתן עוצמה מצד אחד, ופגישות עם אנשים מהעבר שחוזרים לחייכם. מעברו של מרקורי כוכב התקשורת למזל דלי מאפשר לכם להשקיע קצת יותר מחשבה בחשבון הבנק, לקבל עצות חכמות, ולפעול פרקטית מתוך מודעות.

דלי
משהו טוב קורה לכם היום, דליים: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, ואתם הופכים תקשורתיים במיוחד. זהו זמן מצוין להתחיל לדבר לחלוק ולשתף, ובמקביל להכנס לסבב של מפגשים ושיחות נפש, שיחות יזמה ושיחות מוטיבציה: תנו למלים לעבוד עבורכם.

דגים
מקבץ הכוכבים במזל גדי מביא איתו מעורבות חברתית גדולה במה שקורה. מעברו של מרקורי למזל דלי לעומת זאת מביא איתו שיחות מודעות ועומק, ניקוי משקעים רגשיים. חשוב עכשיו להתמודד עם הפחדים שליוו אתכם לאחרונה, לשתף – ולהעז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully