וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלצות לשבת: בילויים מקסימים לילדים ומבוגרים

1.11.2013 / 9:15

בשבת ה-2 בנובמבר אתם מוזמנים לסיור בבית הבד העתיק באעבלין, לסיור אריחים מצוירים בבתי תל אביב הישנה ולתערוכה אינטראקטיבית חדשה לילדים במוזיאון הילדים בחולון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית הבד העתיק באעבלין מזמין אתכם לבקר בשבת

בית הבד העתיק ומתחם משפחת דאוד מאעבלין מזמינים את הציבור לביקור במסגרת פסטיבל ימי ענף הזית. זהו בית בד שהוקם ב-1949, פעל עד 1992 ואולי היחיד בארץ ומהיחידים בעולם שנשתמר במצבו ובסביבתו המקוריים מאז שהוקם.

צמוד לבית הבד מחסן לשמן זית בו כדי חרס גדולים ועתיקים ששמשו לאחסון שמן. כדים אלה יוצרו במאה ה-19 בעיר ביוט בדרום צרפת, והתושבים נהגו לקרוא לכדים בשם "פרנג'יה" כלומר אירופי. במתחם נמצאים מבנים היסטוריים נוספים: בית מגורים של המשפחה בן 120 שנה, שריד בית שנולדה בו המבורכת מרים בוארדי (הוכרה כך ע"י האפיפיור בשנת 1983).

על הנקודה הגבוהה בכפר עומדת הכנסייה היוונית אורתודוקסית: מבנה בן יותר מ-200 שנה שעדיין משרת את הקהילה. ניתן לבקר גם בכנסייה הקתולית וגם במסגד הכפר שנבנה לפני 250 שנה.

סיור בבית הבד העתיק באעבלין, שבת 2 בנובמבר 2013. מחיר: ללא תשלום.
נקודת מפגש: חצר המולד במרכז גרעין הכפר
לבירור ותיאום: 052-2863145
עוד על הפסטיבל -
http://zait.galil.gov.il/

סיור אריחים מצוירים ברחבי תל אביב הישנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להרים עיניים מגובה הרחוב. סיור אריחים מצוירים בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברחבי תל אביב בין הבתים האפורים והישנים של רחובות תל אביב הקטנה חבויות יצירות אמנות. אם מרימים את העיניים מגובה הרחוב, מגלים, כמעט על כל בית, יצירות אמנות המזכירות את ארץ ישראל, כגון ציורים של רועי צאן ושיירות גמלים או סיפורים מתקופת התנ"ך. שכיות חמדה אלו, הן אריחי קרמיקה מצוירים שנוצרו על ידי מורי בצלאל בשנות ה-20 של המאה הקודמת.
פרופ' בוריס שץ, מנהל בצלאל, יצר שיתוף פעולה עם ראש העיר דאז מאיר דיזנגוף ואדריכלי העיר השונים, במטרה לתת אופי יהודי ארצישראלי אחיד, לעיר שעוצבה עד אז בסגנון אקלקטי.

הסיור יעבור ב"מוזיאון הפתוח" של רחובות ביאליק , נחלת בנימין, אלנבי, אחד העם ושד' רוטשילד. במהלך הסיור יסופר סיפור הקמת "בצלאל" וסדנת הקרמיקה, סיפורם של ציורי האריחים ותהליך יצורם הייחודי. כמו כן תורחב היריעה על שלטי רחוב מסוגננים בעיצוב סדנת הקרמיקה של "בצלאל" עבור רחובות ת"א.

סיור "בנתיב האריחים המצוירים: ציורי קרמיקה בצלאל על בתי ת"א" מטעם המרכז להכרת תל אביב במגדל שלום. שבת, 2 בנובמבר 2013, הסיור מתחיל בשעה 10:30.
מחיר:
40 שקל.
הרשמה: 03-5100337
מדריכה: תהילה קניגשטיין.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"התחברנו": תערוכה אינטראקטיבית במוזיאון הילדים חולון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תערוכה אינטראקטיבית "התחברנו", מוזיאון הילדים חולון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוזיאון הילדים הישראלי בחולון חונך בימים אלה תערוכה אינטראקטיבית חדשה, "התחברנו", במרכז "בגובה העיניים", המרכז החווייתי לילדים לאמנות פלסטית, תיאטרון ומוזיקה.
נושא התערוכה הוא אמנות הנוצרת על ידי חיבור בין חפצים (לפעמים אף חפצים יומיומיים) שלוקטו בידי אמנים שונים, והופכים ליצירה חדשה.

הילדים יפעלו במגוון מתחמים: חלל תיאטרון, סדנת מולטימדיה,
גלריית יצירות אמנות, חדר יצירה, חדר מוזיקה ותנועה.

תערוכה אינטראקטיבית "התחברנו", מרכז "בגובה העיניים" מוזיאון הילדים חולון, החל מה-2 בנובמבר 2013 ועד סתיו 2014, שבתות, חופשות וימי ג' אחה"צ.
משך הסיור:
כשעתיים.
מחיר כרטיס: 62 שקל. ליווי מבוגר חובה.
מתאים לגיל: 4-8
הזמנת כרטיסים בתיאום מראש בלבד: 03-6503000,
ובאתר האינטרנט.

  • עוד באותו נושא:
  • מומלצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully