וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1 בספטמבר 2013: מצב כוכבי השבוע

שבוע אסרטיבי ולא שקט מגיע בחג הזה, ומצביע על הצורך בפעילות פיזית ובנסיעות, אך גם על הצורך בזהירות והימנעות מסיכונים. ראש שנה מעט מתוח, שמצריך עין פקוחה ולב פתוח

הזוית הקשה של השבוע: זו זוית המתח בין מרס כוכב האקשן לבין נפטון הרגשני. הזוית הזו עלולה להביא איתה מצבי רוח לא קלים בצד הרצון לפעול באופן אסרטיבי ויוזם, אולם הזוית עלולה למסמס ולערפל את הפעולות שלנו, ולגרום לתסכול מסויים גם בהמשך. חשוב להיצמד לתכניות הפעולה המקוריות ולא לאפשר למצבי הרוח לקלקל את מה שרצינו לעשות. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות טלה, דגים, מאזניים, אריה ודלי.

התקשורת השבוע: התקשורת שלנו עלולה להיות לא קלה, כשמרקורי כוכב התקשורת חוטף זוית של מתח מאורנוס התזזיתי ומצביע בעיקר על הצורך לחשוב פעמיים לפני כל שיחה, ולא להחליט באופן אימפולסיבי ובעיקר להמנע ממאבקי כוח ואגו מיותרים בתקשורת שלנו. תקשורת ברורה וישירה תעזור לנו לצלוח את השבוע הזה לא רק בשלום אלא גם בהנאה מערב החג ומהחג עצמו. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, דלי ואריה.

הזוית המתוחה של השבוע: זו זוית המתח בין השמש, מיקוד הדברים, לבין אורנוס התזזיתי. הזוית הזו מביאה איתה בעיקר עצבנות וחוסר שקט ברמה הפיזית, צורך בפעילות פיזית ספורטיבית ובהרבה תנועה, ותגובות קיצוניות כשדברים יוצאים משליטה. זוית כזו עלולה בקלות לגרום לנו לנתק יחסים באימפולס של רגע, ומה שנאמר – קשה אחר כך להחזיר. חשוב לנסות לשלוט על הדחפים האלה שמעורר אורנוס בשמש, ולספור עד עשר לפני שמגיבים. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, דלי, בתולה ודגים.

התחזית השבועית

טלה
מצד אחד אתם מרגישים הקלה גדולה: מרס שליט המזל שלכם עובר למזל אריה, והחדשיים הבאים יהיו מלאי אקשן עשייה ואפילו שמחה. אולם זוית של מתח בין מרס לנפטון המערפל השבוע מביאה מעורבות רגשית גבוהה, ומצבי רוח..סבלנות –מלת המפתח.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל מאזניים, והמודעות שלכם ליחסים ולמה שקורה בהם גבוהה מהרגיל. כוכב מרס מביא איתו דרייב חזק לעשייה, אבל מדגיש שהאקשן האמיתי מתרחש עכשיו בבית ובמשפחה: השקיעו יותר בבית השבוע, ואל תריבו עם הקרובים אליכם.

תאומים
על פניו השבוע של ראש השנה נראה מעט מתוח מבחינתכם, תאומימים. מרקורי שליט המזל שלכם יוצר זוית של מתח עם אורנוס התזזיתי, ואתם קצרי רוח ומעט עצבניים כעת. המנעו מניתוק קשרים ומקצרים בתקשורת, נסו להיות ברורים, ושהו בחברת אלה שמכירים אתכם היטב..

סרטן
מרס במזל אריה מתחיל להסעיר את הרוחות ולהתסיס את חשבון הבנק שלכם, וכדאי להזהר שלא לפתוח את השנה הזו באוברדראפט מעצבן רק בגלל שלא ידעתם מתי להפסיק להעמיס את העגלה בסופר.. ונוס במאזניים מביאה איתה אוירה ביתית: זמן איכות נפלא לחגוג ראש שנה מתוק..

אריה
מרס מתחיל לנוע במזל שלכם וגורם לכם להעביר הילוך ולהניע דברים הרבה יותר מהר מאשר בשבוע הקודם. הגיע הזמן אכן להתחיל ליזום ולא רק לתת למציאות ליזום עבורכם, אולם השמש שליטת המזל שלכם יוצרת השבוע זוית לא קלה עם כוכב אורנוס, והעצבנות באויר.. קרפול!

בתולה
נראה שאתם נכנסים לתקופה לא רעה, בתולות. מעבר ליום ההולדת ולראש השנה, הרי שמקבץ הכוכבים במזל שלכם שכולל את השמש ומרקורי עוזר לכם להיות במיטבכם עכשיו, וונוס הרגשית שוהה בבית הכספים שלכם מביאה איתה כמה בונוסים נעימים וקניות חכמות.. רק לא לבזבז בחג, בתולות.

מאזניים
ונוס שוהה במזל שלכם בשבוע הזה ומביאה איתה לא מעט רגשות עדינים ותחושות של הרמוניה וחברותא. כן, הגיע הזמן להתיידד מחדש עם העולם, להרים טלפון או שנים לידידים שזמן רב לא ראיתם, ולהיעזר במרס בבית החברים שלכם כדי ליזום מפגשים חברתיים...

עקרב
מרס באריה הופך אתכם לנמרים מבחינת עשייה ואמביציה, עקרבים. שבוע החג הזה מביא איתו כמה התחלות חדשות, ואולי גם כמה החלטות בינכם לבין עצמכם להתמודד עם אתגרים גדולים, בעיקר כאלה שעד עכשיו לא הצלחתם לעשות זאת איתם. זמן מצוין להנאות – ולאמביציה מתחזקת.

קשת
כוכב מרס שזה עתה עבר למזל אריה מחזק באופן משמעותי את הצד ההרפתקני שיושב בכל קשת, ומזיז אותו קדימה. המינון הזה מאפשר לכם לא רק להיות עכשיו במיטבכם, אלא גם לנצל את החג הזה להתחיל לצאת לכל הטיולים שרציתם, ולעשות תכניות גם לחגים הבאים.. שתים זוז!

גדי
ונוס במזל מאזניים הופכת אתכם להרבה יותר רכים והרמוניים מהרגיל, אלמנט שמביא איתו בעיקר את היכולת לא רק לשלוף את הרכות הזו מכם אלא גם לשדרג תדמית, להוריד את השריון, ולכבוד השנה החדשה לפתוח את הלב ולהתיידד מחדש עם הקרובים אליכם, והרחוקים מכם. קדימה.

דלי
על פניו זה נראה כמו אחד השבועות היותר מתוחים של הזמן האחרון, דליים. כוכב אורנוס התזזיתי שליט המזל שלכם מככב עכשיו בשמים, בזויות לא קלות לכוכבים שמש ומרקורי שגורמות לפתיל קצרצר ולתגובות קיצוניות: זה הזמן לגלות סבלנות ואיפוק, ולהחליט שלפחות בחג – מבלים עם כולם..

דגים
השמש ומרקורי מול המזל שלכם שמים את הדגש עכשיו על כל מה שקשור למערכות יחסים וקשרים קרובים, דגיגים. זה הזמן להעביר את החג ביחד ולא לחוד, ואם הלב פנוי – להשקיע במסע של היכרויות מעניינות.. מרס במזל אריה ידגיש השבוע את התחום המקצועי, ואת המחויבויות האישיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully