וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30.7 המלצה יומית לחופש הגדול: פסטיבל אמנות רחוב בפ"ת

30.7.2013 / 0:01

לראשונה מתקיים בפתח תקווה פסטיבל "ארט פארק" לאומנות רחוב על כל סוגיה. בארוע תוכלו לראות איך יוצרים ציורי תלת ממד, לשחק במשחקים ענקיים, ללכת לאיבוד במבןך ועוד

ב-30-31 ביולי 2013 יתקיים פסטיבל "ארט-פארק" במתחם יד לבנים בפתח תקווה. הפסטיבל עוסק באומנות רחוב על כל סוגיה: תיאטרון רחוב, ציורי רצפה תלת-ממדיים, אומנות פלסטית, קרקס רחוב וסדנאות בשיתוף אמנים ישראלים.

הקהל מוזמן ליהנות ממתחם כני ציור חופשי, להצטלם על ציורי תלת ממד, להתנסות בקיפולי נייר, להשתתף בסדנת בניית צעצועים זזים, להפריח בועות סבון ענקיות, לשחק דוקים ודומינו ענקיים, לצייר בגירים על הרצפה, ללכת לאיבוד בתוך מבוך בטירה ענקית, לצפות בציירים מקצועיים בזמן יצירתם, לצפות במיצגי אומנות של פסלים חיים, תיבת נגינה ומופעי קרקס, מתחם קוביות ענק, הליכה על קביים ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם מוזמנים להצטלם על ציורים תלת ממדיים. הצייר יונתן גל יושב על ציור שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין האמנים שייקחו חלק בפסטיבל יונתן גל העוסק 17 שנה בציורי תלת מימד על רצפות, מדרכות, כבישים וקירות, ונגה אלחסיד המעבירה את "הסדנה לבניית צעצועים זזים" בה בונים ומפסלים צעצועים מכאניים בעלי יכולת תנועה, להקת "התפוזים" ששרה שירים של אריק איינשטיין בעיבודים עכשוויים, הרכב "לופIT" שנותן הופעת מוזיקה אלטרנטיבית ובה הקהל מפיק בעצמו צלילים ומשפטים מוזיקליים, הרכב הכלי נשיפה "דיקסי בנד" ועוד.

פסטיבל ארט פארק, 30-31 ביולי 2013, יד לבנים פתח תקווה.
מחיר:
כניסה חופשית ללא תשלום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתןך הסדנה לבניית צעצועים זזים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully