וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

24.7 המלצה יומית לחופש הגדול: תערוכת הדינוזאורים הכי-הכי

24.7.2013 / 7:37

בתערוכת "דינוזאורים - הענקים של העבר, המדע של המחר" בגן המדע במכון ויצמן יוצגו עשרות דינוזאורים "חיים", זזים, נושמים ושואגים, כולל כזה בגודל סמארטפון ובגודל של בית

אל גן המדע על שם קלור, מכון דוידסון לחינוך מדעי, מכון ויצמן למדע ברחובות הגיעה תערוכת "דינוזאורים - הענקים של העבר, המדע של המחר". בתערוכה מוצגים 15 דינוזאורים בגודל אמיתי, זזים, שואגים, "נושמים" וממצמצים. הדינוזאורים יוצגו ברחבי הגן הפתוח, וניתן יהיה להתרשם מגודלם כאילו נמצאו בטבע.

הדינוזאור הכי גדול, הכי קטן, הכי חזק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארגנטיזאורוס באורך 25 מטר ובגובה שתי קומות בתערוכת "דינוזאורים - הענקים של העבר, המדע של המחר" בגן המדע במכון ויצמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אל התערוכה יגיעו הדינוזאורים "הכי הכי": הארגנטיזאורוס, החיה הכי גדולה שהילכה אי פעם על פני כדור הארץ, הדינוזאור הכי קטן, הטורף האכזר ביותר, הדינוזאור עם השריון החזק ביותר, דינוזאור במשקל סמארטפון, הדינוזאור הקטן ביותר עם השם הארוך ביותר (מיקרופכיספלוזאורוס) ועוד.

מדריכי הגן יסבירו את מכניקת תנועת הדינוזאורים והליכתם. חוקרים ומומחים ירצו על האבולוציה בכדור הארץ ועל חידושים בחקר המאובנים, שאריות של אסטרואידים ועוד. הקטנטנים ייהנו מפעילות חפירה מדעית וחיפוש מאובנים בארגז חול ענק.

רוצים גם?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טי רקס בתערוכת "דינוזאורים - הענקים של העבר, המדע של המחר" בגן המדע במכון ויצמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

תערוכת "דינוזאורים - הענקים של העבר, המדע של המחר", גן המדע על שם קלור, מכון דוידסון לחינוך מדעי, מכון ויצמן למדע ברחובות, ימים א'-שבת בכל חופשת הקיץ, 09:00-20:00, בימי ו' 09:00-14:00.
מחיר:
מבוגר 75 שקל. ילד (5-18) 65 שקל. כרטיס משפחתי 280 שקל. אזרח ותיק 37.5 שקל.
פרטים נוספים: 08-9344528 ובאתר האינטרנט של גן המדע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully