וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

12.7.2013 / 11:20

בשבוע שמתחיל ב-14 ביולי 2013 החיים הופכים רגשניים, והשליטה בהם קטנה. מרקורי מסיים הילוך אחורי, מרס עובר למזל סרטן, וחשוב להישאר בשליטה

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו ללא ספק מעברו של כוכב מרס, כוכב האמביציה והיזמה שלנו, ממזל תאומים השכלתני והחברתי למזל סרטן הרגשי והמשפחתי. הגיע הזמן להתמקד בעשייה הקשורה לבית ולסביבתו, ולעשות זאת באופן נעים ועדין ולא באופן אסרטיבי מדי. המיקום הזה הופך את הרגשות של כולנו לעומסים וטעונים, וחשוב לדעת לפעול באופן דיפלומטי וחכם בתקופה הקרובה, ולא לנתק קשרים כשדברים יוצאים משליטה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, מאזניים, סרטן וגדי.

התקשורת שלנו: מרקורי מסיים השבוע בעצם את הילוכו האחורי, ובסוף השבוע הבא הוא כבר פוסע קדימה. כדאי לנצל את המיקום הזה כדאי לסיים תהליכים הקשורים לסגירת מעגלי תקשורת שאפיינו את שלושת השבועות האחרונים, ולפנות מקום בליבנו לתקשורת חדשה, לאנשים חדשים, ולכיווני עשייה חדשים שחיכו בסבלנות עד שנסיים את מה שנקטע באיבו, לפחות זמנית. התארגנות חכמה תביא אותנו ברגל ימין לחזרתו של מרקורי להילוך רגיל בהמשך. מי בעיקר יושפע מסיום התהליך הזה? מזלות תאומים, בתולה, סרטן וגדי.

הרגשות השבוע: מפלס הרגש נמצא בעלייה רצינית השבוע, כשגם כוכב מרס עובר למזל סרטן ומקבץ הכוכבים הגדול שבו. לחילופין, דווקא ונוס הקשורה לרגשות מתנערת סופית מזויות הפעולה שהביאו איתן כמה דרמות לתיאבון במישור הרגשי בשבוע הקודם, ונראה שהלחצים בכוון הרגשי יורדים בהדרגה. אולם ונוס במקביל גם לא יוצרת כמעט קשרים וזויות עם כוכבים אחרים, אלמנט שעלול להביא איתו תחושות של כובד ובדידות מסויימת. סבלנות ואורך רוח יעזור לכולנו לצלוח רגשית את השבוע בשלום. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

התחזית השבועית

טלה
נראה שאתם עוברים את השינוי המשמעותי של השבוע, טלאים. אחרי חודשיים של תקשורת אסרטיבית ויוזמת ופה ושם גם כועסת, עובר מרס שליט המזל שלכם למזל סרטן, והחיים הופכים רגשניים מאוד. הגיע הזמן לפתוח את הלב...

שור
זה שבוע של קונפליקט מסויים. ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל אריה האסרטיבי ודורשת הרבה תשומת לב לה ולבני הבית והמשפחה, אבל.. ונוס גם לא יוצרת זויות עם כוכבים אחרים, והתחושה היא שאתם קצת, אפעס, לבד במערכה.. נשימה עמוקה.

תאומים
זהו שבוע משמעותי, שכן הוא נפתח אמנם כשמרקורי שליט המזל שלכם עדיין בהילוך אחורי אבל בהמשך השבוע הוא כבר מאט ועובר למצב עצירה בסוף השבוע ואפילו משנה הילוך, מה שאומר שבוע של שינויים – אבל דברים עלולים להאט ולהתקע. סבלנות.

סרטן
נראה שדווקא אתם בכותרות עכשיו סרטנונים, כשגם מרס עובר למזל שלכם ומביא איתו ים של אנרגיה, השמש עוזרת לכם לחגוג ימי הולדת מלאים בבני משפחה ואוהבים, ויופיטר כוכב השפע מביא איתו גישה אופטימית: התחילו להתמסר כבר!

אריה
ונוס הרגשית שוהה במזל שלכם השבוע, אלמנט שמביא איתו גלים מרוככים של אהבה ואמפטיה מצד הסביבה, וגישה נעימה וידידותית יותר לעולם. השמש שליטת המזל שלכם במזל סרטן לעומת זאת שמה את הדגש על הצורך לפעול מהלב, ולא מהראש.

בתולה
נראה שאתם מעבירים הילוך השבוע, אבל הפעם הוא זמנית לאחור לצורך עצירה, ומשם בהמשך בפול ווליום קדימה. את העצירה הזו תרגישו היטב השבוע, וחשוב לא להתאכזב כשדברים שבניתם עליהם עלולים לעצור ולעלות על שרטון זמני. זה יסתדר בהמשך.

מאזניים
נראה שאתם חברתיים מתמיד עכשיו, כשונוס שליטת המזל שלכם במזל אריה פותחת לכם מעגלים חברתיים חדשים, ומביאה איתה לא מעט אהבה ידידותית אל השולחן. אולם חוסר זויות לכוכבים אחרים מצדה של ונוס עלול לעורר תחושת בדידות מסויימת.

עקרב
מיקומה של ונוס הרגשית בבית הקריירה והדרייב שלכם, עקרבים, עשוי הלביא איתו ים של קסם אישי ויכולת להזיז דברים מול סמכויות, בעיקר דברים שעד עכשיו נבצר מכם מלבצע. זה בדיוק הזמן להגדיר מטרות באופן מדויק – ואז לאפשר ללב להוביל.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל סרטן ולהפוך את הרגש לנמען במקום את הצד ההרפתקני שלכם, קשתים. זה בדיוק הזמן לשנות כיוון – מעט פנימה במקום החוצה – ולתת עדיפות גבוהה יותר ליחסים קרובים וליחסים בכלל, ובעיקר בעיקר – לאהבה.

גדי
השמש ויופיטר שעכשיו מול המזל שלכם, פותחים כמה וכמה אפשרויות חדשות של התרחבות אישית מסוגים שונים ושל יכולת לראות מעבר לפינה. זמן טוב גם להשקיע קצת יותר במערכות היחסים שלכם, לעשות דברים ממקום של ביחד ולא לחוד, ולשתף ברגשות.

דלי
התחום המקצועי בחייכם מקבל עכשיו דגש רציני במיוחד, כשמרס כוכב העשייה והיזמה עובר למזל סרטן, ושם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן חכם ובעיקר יוזם, ולהגדיר מחדש את המטרות המקצועיות והלימודיות. שמרו על הבריאות!

דגים
הרגשות תופסים תאוצה כשאל השמש ויופיטר שנמצאים בבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם מצטרף כוכב מרס האסרטיבי, ונושא הרגשות הופך דרמטי במיוחד אם כי לא בהכרח הרמוני. חשוב לא לריב עם מי שאוהבים, אבל לאהוב את מי שאיתו רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully