וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11.7 המלצה יומית לחופש הגדול: תערוכת אמנות לילדים

11.7.2013 / 9:05

"ארטלנד" בגלריה "ארטסטיישן" היא תערוכה שמספקת חוויית אמנות לילדים, ומציעה פעילויות של הילדים עם המיצגים באופן קריאטיבי תוך שימוש בטכניקות אמנות וחומרים שונים

ביקור עם ילדים בגלריות או במוזיאונים מלווה בדרך כלל בשמירה צמודה של ההורים, מחייב שמירה על שקט, ושומרים שאומרים "נא לא לגעת!". תערוכת "ארטלנד", שתתקיים בגלריית "ארטסטיישן" לאמנות עכשווית במתחם התחנה בתל אביב, מיועדת אך ורק לילדים, ומשתפת אותם ביצירות האומנות בצורה מקורית, כך שהם יכולים לחוות תערוכה בדרכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדים רואים וחווים אמנות בצורה טוטאלית. תערוכת ארטלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ילדים רואים וחווים אמנות בצורה טוטאלית. לגעת, לחוש, לטפס ולהגיב בקול הם חלק בלתי נפרד מהחוויה הכוללת של ילד הצופה באמנות. 'ארטלנד' נועדה בדיוק למטרה זו ומאפשרת את החוויה הרב חושית הזו: חלל הגלריה רחב הידיים מחולק לחללים שבכל אחד מהם תתקיים פעילות אחרת ותכנים המלמדים על אמנות. בין החללים:
חלל רב חושי: בו יוכלו המבקרים ללמוד על טכניקות עבודה, לחוש ולגעת בחומרים המשמשים אמנים. למשל צילום, פיסול, רישום, צבעים לסוגיהם, חומרי פיסול, פחם, רדי מייד ועוד.
תערוכת אמנות של ילדים: בה יוצגו עבודות של ילדים מוכשרים מכל רחבי הארץ, שנבחרו על ידי וועדה מקצועית. בדף הפייסבוק של התערוכה יבחר הציבור את היצירות האהובות.
תערוכת אמנות עכשווית: תערוכת אמנים המובילים את סצינת האמנות הישראלית, בה יוכלו הילדים ללמוד על האמנים, על החומרים מהם עשויות העבודות ועל דרך היצירה שלהם.
מתחם יצירה: אזור סדנאות יצירה מודרכות בו יוכלו הילדים ליצור ולגעת בחומרים מגוונים (שימוש במגנטים, שילוב של אור ותנועה, דיוקן עצמי ועוד) ולצאת עם יצירה פרי ידם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תערוכת ארטלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל תקופת הפעילות יתקיימו בארטלנד סדנאות עם אמנים שייפגשו את הילדים, יספרו על יצירתם, וייצרו יחד איתם עבודה על פי טכניקת האמנות שלהם.

תערוכת ארטלנד, גלריית ארטסטיישן, מתחם התחנה, יחזקאל קויפמן 2, נווה צדק, תל אביב, עד ה-28 בספטמבר 2013.
שעות הפעילות: ב'-ה' 11:00-19:00, ו' 10:00-14:00, שבת 10:00-19:00. משך הפעילות בין שעה לשעה וחצי.
מחיר: 50 שקל. העלות כוללת כניסה והתנסות בכל מתחמי היצירה.
מתאים ל: גיל 3-14.
לפרטים נוספים: 03-6201515.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תערוכת ארטלנד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully