וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7.7 המלצה יומית לחופש הגדול: קיץ בחינם ברשת יס פלאנט

7.7.2013 / 3:32

במשך חודשי הקיץ מתחמי יס פלאנט מקיימים פעילויות יומיות ללא תשלום בתוך אולמות הקולנוע ומחוצה להם: מתנות לכל צופי אולם נבחר, דוכנים ואטרקציות חינמיות והופעות חיות

מתחמי הבילוי יס פלאנט מקיים בחודשי הקיץ פעילויות לנוער שיצא לחופש. מתחם הבילוי יס פלאנט ראשון לציון עורך החל מה-7 ביולי בכל יום א'-ה' הפנינג דוכנים ואטרקציות חינמיות ב-16:00- 22:00.
בכל יום יוצבו ארבעה דוכנים מתחלפים, ביניהם ציורי קעקועים, צמידי שם, ציור על גבי סמארטפונים, עיטורים על ציפורניים, צמידי עור, ציור קריקטורות וצילומי מגנטים.

כל האולם מקבל מתנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוכנים והפעלות לנוער ללא תשלום. יס פלאנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, רשת יס פלאנט תפתיע את קהל הצופים בכל יום (א'-ה')עד ה-26 באוגוסט 2013 בשלושת בתי הקולנוע ברשת: בכל יום תיבחר הקרנה אחת בה יופתעו כל צופי האולם במתנה בחינם. בכל פעם ישתנו האולם ושעת החלוקה שייבחרו וכמו כן גם המתנה שתחולק. מדי יום יופיע בעמוד הפייסבוק של הרשת רמז לגבי ההקרנה בה תחולק ההפתעה.

כמו כן, עד סוף אוגוסט יתקיימו הופעות חיות מדי ערב ב-20:30 על האגם במתחם יס פלאנט ראשון לציון. ההופעות בחינם לאורך כל הקיץ בסגנונות משתנים: ישראלי, לטיני, ג'אז, סול, ראגיי, שנות ה-60 ועוד. וגם קאברים ללהקות הגדולות של כל הזמנים: ביטלס, פוליס, כוורת ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל האולם מקבל מתנה בהפתעה. יס פלאנט/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • יס פלאנט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully