וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-30 ביוני הוא מורכב מאוד, אבל האירוע הבולט בו הוא ללא ספק מעברו של יופיטר, כוכב השפע והמרחבים, ממזל תאומים אל מזל סרטן הרגשני

אחד השבועות היותר מורכבים של הזמן האחרון, אבל האירוע הבולט הוא ללא ספק מעברו של יופיטר, כוכב השפע והמרחבים, ממזל תאומים, שם שהה שנה והביא איתו תקשורת פתוחה ואופטימית, אל מזל סרטן הרגשני והביתי משם יביא צורך חזק יותר בחמימות וביטחון רגשי. יהיה מעניין.

המעבר המעניין של השבוע: זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל סרטן הרגשני למזל אריה הדינמי והאקטיבי. הרגשות אמורים מהשבוע לתפוס תאוצה והצד הרגשי – לשלוט במה שקורה, וזה אכן היה כך לולא הזוויות של ונוס עם כוכבים לא קלים בהמשך. אולם המעבר הזה הוא ללא ספק אופטימי מטבעו, ומביא איתו בגדול גישה אופטימית ושמחה למערכות היחסים. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

הזוית הקשה של השבוע: זו ללא ספק זוית הפעולה בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה. הזוית הזו מביאה איתה ביקורתיות לא קטנה בצד הכלכלי והרגשי, בצד אכזבות קטנות שקשורות בעיקר לציפיות יתר שלא התממשו כמו גם לאי ראייה נכונה של המציאות הרגשית סביבנו. אנחנו נוטים להחמיר עם עצמנו או מרגישים שהחיים מחמירים איתנו ולא בצדק. הסיבה – צורך להתייעץ ולתאם ציפיות לפני שנכנסים לגישה אופטימית מדי ואיתה אשליות ופנטזיות ולא להתאכזב יותר מדי כשדברים לא קורים כפי שרצינו. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

הזוית המסוכנת של השבוע: זו זוית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לפלוטו העוצמתי והיצרי. הזוית הזו עלולה לגרום לנו להכנס לעימותים ומאבקי כוח מיותרים שעלולים בעיקר לפגוע בנו עצמנו, לגלות מרדנות מיותרת מול סמכויות, ולהתעקש על המלה האחרונה. איפוק ושליטה יבטלו את רוע הגזירה. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות אריה, עקרב, דלי ושור.

התחזית השבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל תאומים, ולהביא איתו גלים של תקשורת אסרטיבית במיוחד, עם הרבה אקשן סביבתי. מקבץ הכוכבים במזל סרטן מדגיש את הצורך להשקיע במקביל לא מעט בבית ובמשפחה. ונוס במזל אריה מדגישה את הפן הרומנטי.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל אריה, והחיים הופכים אסרטיביים יותר. זוית פעולה בין ונוס לסטורן הנוקשה עלולה להביא איתה תחושות של כובד בדידות ומצוקה מסויימת. נסו להשקיע קצת יותר מחשבה בתחום הכלכלי, ולא להכנס ללחץ.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עכשיו בהלוך אחורי, אלמנט שיביא איתו שלושה שבועות של סגירת מעגלים לפני שיפתח שוב מעגלי תקשורת חדשים. מיקומו במזל סרטן מאפשר לכם לעשות עכשיו בדק בי משמעותי בכל מה שקשור לנושאי חומר וכספים. הגיע הזמן.

סרטן
השמש שוהה במזל שלכם ומביאה איתה כמה וכמה מסיבות הפתעה נעימות.. אבל ביחד עם השמש שוהה עכשיו במזל שלכם גם מרקורי כוכב התקשורת כשהוא בהילוך אחורי, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצורך שלכם בתקשורת מסוג אחר עם הסביבה. זמן להתפייס ובעיקר לדבר.

אריה
ונוס שוהה במזל שלכם, אריות, ומביאה איתה רגעים יפים של חיבה אמפטיה אינטימיות, ואפילו אהבה.. השמש שליטת המזל שלכם שוהה במקביל במזל סרטן, מיקום שמדגיש בעיקר את המעורבות הרגשית הגבוהה כעת. השילוב של השנים שם דגש רומנטי ועוצמתי על עולם הרגש.. מעניין.

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי נמצא בבית החברתי שלכם, בתולות. יתכן ודווקא עכשיו תפרדו מחבר טוב או שנים, תעשו סלקציה במספר או באיכות החברים, ותבחרו לעשות שינויים במעגל החברתי שלכם. זמן טוב להתפייס עם ידידים מהעבר או כאלה שנפגעו מכם, ולהחזירם לחייכם.

מאזניים
על פניו זה נראה כמו שבוע לא ממש קל, שבו ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם מביאה איתה אמנם תנופה והתלהבות, אבל זוית פעולה שהיא יוצרת עם סטורן הנוקשה עלולה להביא איתה במקביל גם קושי כספי מסויים, ותחושות מצוקה מבחינה רגשית: קצת סבלנות – וזה עובר.

עקרב
מיקומה של ונוס הרגשית בבית הקריירה שלכם עשוי לעזור ולקדם עניינים, אבל מיקומה של השמש בזוית עימות לפלוטו שליט המזל שלכם עלול להביא איתה גל מרדני של כעסים ועימותים. המנעו ממאבקי כוח מיותרים, ובמקום ליצור דרמות – חפשו את המכנה המשותף עם אחרים.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל סרטן, ונראה שהחיים מתחילים להשתנות בהדרגה. לאט לאט גדלה המעורבות הרגשית שלכם, ואיתה גדלים גם הצורך בבטחון ובמחוייבות. ונוס במזל אריה מביאה איתה לעומת זאת פתיחות ורעיונות חדשים במינון גבוה.

גדי
זוית פעולה שנוצרת השבוע בין סטורן שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית עלולה לגרום למעורבות רגשית גבוהה בכל מה שקשור ליחסים ולקשרים קרובים. חשוב לדעת לשים גבולות ולא להסחף או לאבד את הראש. המנעו מבזבוזי כספים שלא לצורך, והדקו את החגורה.

דלי
זוית פעולה שיוצרת השבוע השמש עם אורנוס שליט המזל שלכם, עלולה להביא איתה קצרים בתקשורת ונתקים בלתי צפויים. חשוב להזהר משינויים פתאומיים במצב הרוח, ולא להכנס ללחץ כשדברים משתנים ולא קורים כפי שרציתם. חשוב במיוחד לדבר ולשתף, ולא להיעלם.

דגים
מיקומו של כוכב מרס במזל תאומים שם את הדגש על הנעשה בבית ובמשפחה, וחשוב עכשיו לפעול באופן זהיר ולא לריב עם בני הבית. לעומת זאת מיקמו של כוכב יופיטר בבית הרומנטיקה מחזיר אתכם ליצירתיות הטבעית שלכם, לצורך לפעול מהלב, ובעיקר לאהבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully