וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

20.6.2013 / 10:22

בשבוע שמתחיל ב-23 ביוני 2013 הרגשות מתחזקים בהדרגה, וחשוב למצוא את שביל הביניים בין הרגש למעשה, ואת הדרך לשלב את תחושות הבטן והאינטואיציה לעשייה

המעבר המשמעותי של השבוע: זהו מעברה של השמש ממזל תאומים המילולי והאקטיבי, למזל סרטן הרגשי והמעט פסיבי. השמש ששולטת על מזל אריה אינה בשיאה במזל סרטן, שכן מזלות ביסוד המים מכבים מעט את אור השמש והופכים אותה לרגשנית מאוד ולא ממש יציבה מבחינת עשייה. אולי משום כך חשוב השבוע לשים את הדגש על הפרטים הקטנים והטכניים של כל עשייה שהיא, ולא להסתפק רק בתחושה ש'הכל בסדר' אם הלב מרגיש כך: הצד הרציונלי משמעותי במיוחד עכשיו כדי לתת לנו פרופורציות, כשהרגש מציף ויציף. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, סרטן, דלי וגדי.

הזוית המשמעותית של השבוע: זו הצמידות שבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לונוס הרגשית. הצמידות הזו מחברת בעיקר בין מלים ורגשות, בין התחושות ליכולת המימוש המילולי, ובין הכוונות ודרכי העשייה שלנו. המיקום של הצמידות הזו הוא במזל סרטן, שגם הוא רגשי מאוד, אבל דווקא עכשיו הצמידות מאפשרת להפוך את כל העומס הרגשי הזה למלים שעוזרת לנו להגדיר את הכוונות ואת דרכי העשייה שלנו, ומכאן לעשייה בפועל – הדרך כבר קצרה. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, שור, מאזניים, סרטן וגדי.

יופיטר אורז מזוודות: יופיטר כוכב השפע שוהה זה השבוע האחרון במזל תאומים המילולי והתקשורתי, מקום בו שהה ויצר מהפכות תקשורתיות ובכמה וכמה תחומים משמעותיים בחיינו כמו למשל בשנת הבחירות שהביאה איתה מהפכה תקשורתית לא קטנה ותקשורת הרבה יותר פתוחה גם גם שינויים וחידושים פוליטיים ומפלגות חדשות, זמן לנצל את השבוע ליזמות תקשורתיות גם במקומות שבהם לא הצלחנו, לפרוץ דרכי תקשורת במערכות היחסים, ובעיקר לשתף – ולדבר על הכל. עוד שבוע יתכן ויהיה מעט מאוחר מדי וחבל שלא לנסות.

התחזית השבועית

טלה
גם השמש וגם יופיטר עוברים השבוע למזל סרטן, והצד הביתי והמשפחתי שלכם מתחזק בהדרגה. הגיע הזמן להשקיע קצת יותר בבית במשפחה ובאנשים קרובים, לחשוב על שינוי מקום מגורים או לשפר את זה הקיים.

שור
ונוס עוברת לקראת סוף השבוע למזל אריה, והגיע הזמן להתנער ולזוז קדימה. אחרי חודש של תקשורת נעימה ורגועה עם ים של קסם אישי והרבה חברים חדשים, הגיע הזמן להעביר את כל האקשן הזה הביתה, ולבוא מאהבה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך להיות צמוד לונוס גם לאורך השבוע הזה במזל סרטן, אלמנט שלא רק מביא איתו רגישות גבוהה במיוחד אלא גם יכולת לתרגם למלים את הצד הרגשי שלכם, ולשתף אחרים. זמן לדבר, ועל הכל.

סרטן
מזל טוף, סרטנונים! השמש עושה צעדים ראשונים במזל שלכם ויום ההולדת בדרך, אבל לקראת סוף השבוע עובר גם יופיטר כוכב השפע למזל סרטן, והולך להביא אליכם שנה נהדרת של עשייה ופתיחת דלתות בכל התחומים. יהיה כיף.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל סרטן, ונראה שהחיים הופכים להיות רגשניים במיוחד. לקראת סוף השבוע עוברת ונוס הרגשית למזל שלכם, ונראה שחודש מקסים עם לא מעט אקשן חברתי ורומנטי לפניכם. נעים.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן הולך ומתחזק, והתחום החברתי בחייכם הופך להיות פעיל אף יותר, ובעזרתו של יופיטר כוכב השפע שגם הוא עובר לשם זו הולכת להיות אחד השנים היותר חברתיות שלכם. הגיע הזמן להרחיב את המעגל.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם פותחת שבוע במזל סרטן שנמצא בבית הקריירה שלכם- זמן לתקשורת מצוינת עם סמכויות, ולקידום נושאים שחשובים לכם. בהמשך עוברת ונוס למזל אריה, ומאותת שהגיע הזמן להרחיב את המעגל החברתי.

עקרב
מקבץ הכוכבים שגדל משמעותית השבוע במזל סרטן ממליץ על מיקוד בצמיחה ובהתפתחות האישית שלכם, עקרבים. כעת הזמן לדיאלוג פתוח ולשיחות עומק ונפש. ונוס שעוברת בהמשך למזל אריה מביאה איתה חודש נפלא בנושאי קריירה.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן לא ממש עושה לכם את זה, קשתים, ועודף הרגשות הזה קצת מוריד אתכם. מצד שני, זהו דווקא זמן מצוין להכנס מעט פנימה, לחפור קצת, ולדבר על מה שמרגיש לכם באמת. בכל מקרה, יהיה מעניין.

גדי
מעבר השמש למזל סרטן משמעותי כעת ובעיקר מעברו של יופיטר שישהה שם שנה שלמה. יופיטר מביא איתו דגש מיוחד על התחום הזוגי מצד אחד אבל גם על היכולת שלכם להתרחב לנסוע לחו'ל ולהרחיב את אזורי הפעולה. צמח וגדל!

דלי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל סרטן מצביע על צורך בהשקעה מסיבית במיוחד בתחום המקצועי, דליים. אבל מעברה של ונוס למזל אריה שבבית הזוגיות והיחסים משמעותי יותר: הגיע הזמן לתת לאהבה מקום גדול יותר בחייכם, ביחד או לחוד.

דגים
בית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם כבר מתפקע מרוב כוכבים כשגם השמש וגם יופיטר עוברים לשם, אך משמעותי יותר מעברו של יופיטר: הוא מביא איתו יכולת להיות יצירתיים, מביא שמחת חיים וזרם של עשייה, וישמח אתכם בשנה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully