וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חול המועד פסח: מה עושים מחר?

25.3.2013 / 22:37

ארועי פסח מתחילים, ומחר, יום שלישי, 26 במרץ, תוכלו לחוות את שחזור יציאת מצרים ושלל פעילויות דבש בקיבוץ יד מרדכי, ולצאת לסיור מלוח במפעלי ים המלח. חג שמח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בנימין זאב הרצל נואם על ים המלח/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל ימבה מלח: מפעלי ים המלח

גם השנה פותחים מפעלי ים המלח את שעריהם לציבור הרחב במהלך חג הפסח. הקהל מוזמן להתארח במצפה שמעל מפעלי ים המלח (לצד כביש 90), וליהנות מפעילות חווייתית מעשירה לכל המשפחה, הכוללת מיצג ייחודי של פסלים אנושיים, שיתעוררו לחיים בפני המבקרים ויספרו על המורשת, החזון והחיים בים המלח.

סרטים ופעילות אינטראקטיבית יחשפו מסודות ואוצרות ים המלח, והמעוניינים יוכלו להירשם במקום לסיור מודרך במפעל ובמתקניו. ילדים ייהנו מפינות יצירה: סדנת חומר ליצירת כלים בעזרת חומרי הסביבה, סדנה לקישוט וצביעת מלחיות בעזרת חומרים וצבעים שונים. עם סיום היצירה ניתן למלאה במלח גרוס ולקחת הביתה.

ימבה מלח, מפעלי ים המלח, שלישי עד ראשון, 26-30/3 2013, 9:00-17:00, פרטים באתר מפעלי ים המלח.

על הדבש: פסח בקיבוץ יד מרדכי

דבוראי, קיבוץ יד מרדכי. אילן המאירי,
לצפות בעבודת הדבוראי. יד מרדכי/אילן המאירי

הנכם מוזמנים לסיור מודרך במסלול פורח בקיבוץ יד מרדכי, בו ישוחזרו אירועים שחוו בני ישראל ביציאת מצרים, כמו חציית ים סוף ואפיית מצות. פעילויות נוספות: ב"בית הדבש" הילדים יצפו בעבודת הדבוראי, יציצו אל תוך הכוורת, ילמדו על אורח חיי הדבורים, יערכו היכרות מעמיקה עם המלכה והפועלות, ילקקו דבש ויכינו נרות עשויים דונג אותנטי. בהמשך יצאו לסיור על טרקטור במרחבי הקיבוץ, יבקרו באתר שחזור קרב תש"ח ויוכלו לטפס על הטנקים, וכן ישתתפו בצפייה בחליבה ברפת. לסיום מוצע ביקור בבית "קיבוץ של פעם" בו תתקיים פעילות על ראשית חיי הקיבוץ.

פסח בקיבוץ יד מרדכי, 26-31/3 2013.
מחירים:
חוויה מתוקה הכוללת את בית הדבש, נסיעה בטרקטור, קיבוץ של פעם, אתר השחזור וצפייה בחליבה: 45 שקל לאדם. שחזור יציאת מצרים: 28 שקל. כרטיס משולב: חוויה מתוקה + פעילות לפסח: 52 שקל. ילד מגיל 3 חייב בכרטיס.
משך הפעילות: שעתיים וחצי עד שלוש שעות.
הפעילויות מתקיימות בכל שעה עגולה מ-10.00 עד 16.00.
הפעילות מתקיימת בכל מזג אוויר.
לפרטים נוספים: 08-6720559 052-3923104 ובאתר.

לכל ארועי חול המועד פסח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully