וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל יין הקיבוצים הראשון בישראל יוצא לדרך

פסטיבל יין הקיבוצים הראשון מסוגו בישראל, נפתח השנה בקיבוץ זיקים וכולל חוויה תרבותית וקולינרית עם אווירה נעימה ומוזיקה טובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בציר יקב פתורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום חמישי הקרוב (1 בנובמבר) יארח קיבוץ זיקים את פסטיבל יין הקיבוצים הראשון בישראל. מיטב יקבי הבוטיק תוצרת הקיבוצים בישראל, מצפון ועד דרום, יתאספו לערב אחד בו יציגו את מרכולתם ויתחרו על ליבם וטעמם של חובבי היין. בין היקבים ישתתפו: יקב אורטל, רמות משנה, יקב הרי הגליל, יקב יעלים ועוד.

אורחי הפסטיבל מוזמנים לשוטט בין דוכני היקבים, לטעום ולרכוש מעשרות סוגי היינות שיוצגו וליהנות מסיפורים על המסע להקמת היקבים ועל היינות המיוצרים בהתאם לתנאי האקלים השונים בין הנגב והצפון. בנוסף יופיע בארוע הרכב ג'אז, לצד דוכני סושי, גבינות, מאפים, גלידות, שמן זית ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פסטיבל היין. יקב פתורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד במסגרת הפסטיבל, יציגו העיתונאים אסי חיים ועופר ורדי את ספרם "חדרוכל" המאגד יותר מ-60 מתכוני חדרי אוכל קיבוציים, שנאספו במסע שערכו השניים ברחבי הארץ. במסע זה הם חקרו, טעמו וגילו מתכונים וסיפורים מימי החלוצים ועד עידן ההפרטה הנחשפים בספרם החדש.

"הקיבוצים שעוסקים בייצור יין עומדים במרכזו של הענף וחלקם אף מהווים את סמליו", אומר יאיר פרג'ון, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון. "לכן, היה זה אך טבעי לתת את הבמה ולארח בקיבוץ זיקים את מיטב היקבים מתוצרת קיבוצית. פסטיבל יין הקיבוצים מהווה את תחילתה של מסורת שנתית וכל אוהבי היין מוזמנים להגיע וליהנות מהפסטיבל הראשון".


איפה: ברחבה המרכזית בקיבוץ זיקים, מ.א חוף אשקלון (שילוט בכניסה לקיבוץ).

מתי: 1.11.12, בשעה 19:00

כמה: כרטיס כניסה למתחם עולה 35 שקלים לאדם. התשלום במקום.
הכרטיס מזכה את האורחים בכוס יין לטעימות בלתי מוגבלות של יין בפסטיבל.

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים באתר של עמותת התיירות שדות שקמה הבשור ובעמוד האירוע בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully