וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמל יפו מארח: פסטיבל אמנות, מחזור ויצירה CREATION CYCLE

26.8.2012 / 12:14

בעידן של קדמה טכנולוגית והתפתחות תעשייתית כמויות הפסולת המושלכות ברחבי העולם הולכות וגדלות והשפעותיה על הסביבה הרסניות. תערוכת C-CYCLE בנמל יפו מספקת אלטרנטיבה

פסטיבל אמנות, מחזור ויצירה CREATION CYCLE, המתקיים החל ממחר (ב'), 27.08.12-02.09.12 בנמל יפו נוצר על ידי 23 אמנים מוכשרים ויצירתיים המשתמשים בפסולת המיוצרת מדי יום, מפיחים בה חיים חדשים ומקנים לה ערך ממשי באמצעות הפיכתה מזבל לאמנות, אמנות המחזור.התערוכה מציגה דרכים מגוונות בהן ניתן להרחיב את מעגל החיים של החפצים סביבנו באמצעות חשיבה מקורית ויצירתית. היא שואפת להציג את האמנות כחוויה אינטראקטיבית הבאה לחזק את רעיון אמנות המחזור ולעודדו בקרב הקהל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך תערוכת מחזור creation cycle 2012, נמל יפו/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך התערוכה קבוצת האמנים הכוללת אדריכלים ומעצבי מוצר ייצרו מוצרים העשויים מחומרים ממוחזרים ומפסולת, ולמעשה יהפכו זבל לאמנות. בנוסף התערוכה תציג את עץ ה-Perrier הראשון בעולם של האמן עוז צחובוי, מעצב פנים תעשייתי וזמר. העץ יוצב בתערוכה כשהוא עירום, ולו רק ענפים בעלי סיומת חלולה.

המבקרים בתערוכה יוזמנו לשתות מבקבוקי המים המוגזים, ובסיומם להניחם על ענפי העץ, כמו היו "עלים". הצבת בקבוקי הזכוכית בעץ תהיה לעדות חיה לחיים החדשים שקיבלה הפסולת. בסיום התערוכה, יועמד העץr למכירה כתרומה למחלקת הילדים האונקולוגית של בית החולים "דנה" (איכילוב), שילדיה גם ישתתפו בתערוכה.

הכניסה חופשית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך תערוכת מחזור creation cycle 2012, נמל יפו/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מחזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully