וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום שישי, 15 ביוני 2012: קטיף ירקות במושב נהלל

14.6.2012 / 11:11

היפרדו מהמסכים, והצטרפו לפעילות חווייתית בטבע כמו פעם - קטיף ירקות במושב נהלל עם "לקט ישראל". כל היבול שייקטף יחולק ללא תמורה למשפחות נזקקים ברחבי הארץ

ארגון "לקט ישראל", בנק המזון הלאומי, ארגון גג המספק מזון ותמיכה מקצועית למאות עמותות ומוסדות לנזקקים, מכריז על יום קטיף פתוח לכולם ביום שישי, 15 ביוני 09:00-12:00. הקטיף יכלול דלורית, סלק ובצל, כאשר כל הירקות שייקטפו יועברו לחלוקה ללא תמורה לנזקקים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלק, דלורית ובצל. קטיף ירקות במושב נהלל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארגון "לקט ישראל" תומך בעשרות אלפי אנשים מדי יום באמצעות מאות עמותות. הארגון מקיים מגוון פעילויות ארציות המבוססות על ניצול עודפי מזון, החל מקטיף בשדות חקלאיים ואיסוף מזון מבושל ואפוי, דרך רכישות מזון מרוכזות, ועד לתמיכה מקצועית בתחום בטיחות המזון ותזונה נבונה. כל זאת תוך דאגה לשמירה על איכות הסביבה.

בתחום הקטיף פועל הארגון כל השנה במושב נהלל ובקבוצת שילר ברחובות. פעילות הקטיף היא חלק ממיזם חקלאי חדש של לקט ישראל, במסגרתו חכר הארגון כ-200 דונם של אדמה חקלאית, בה חברי צוות "פרויקט הלקט" זורעים ומעבדים במהלך כל השנה מגוון גדול של ירקות דוגמת סלק, תירס, עגבניות, צנון, כרוב, לפת, בצל ועוד. את היבול אותו קוטפים אלפי מתנדבים מרחבי הארץ - עובדי חברות עסקיות, בתי ספר, בסיסי צה"ל ועוד - מעביר צי משאיות הארגון לחלוקה בקרב יותר מ-300 עמותות ומוסדות לנזקקים בכל רחבי הארץ. כל התוצרת מועברת לעמותות ללא תמורה.

בישראל חיים יותר מ-1.8 מיליון אנשים שאינם זוכים לתזונה מספקת, ביניהם יותר מ-850 אלף ילדים. "לקט ישראל" שם לו למטרה לספק מזון, תשתיות ותמיכה מקצועית לעמותות לנזקקים. הארגון הוקם כמיזוג של שתי עמותות המזון המובילות "משולחן לשולחן" ו"לקט בנק מזון", והוכר על ידי רשת בנקי המזון הגלובלית GFN, ארגון הפועל לחיזוק עמותות מזון ברחבי העולם, כבנק המזון הלאומי של ישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל הירקות שייקטפו יועברו לנזקקים. קטיף ירקות עם לקט ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

קטיף ירקות עם "לקט ישראל"
מתי: יום שישי, 15 ביוני, 09:00-12:00.
איפה: מושב נהלל, עמק יזרעאל
מחיר: כניסה חופשית, ללא תשלום
לפרטים והרשמה לקטיף: 09-7441757 שלוחה 202, 052-5345265.

צילומים: לקט ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פעילות מבורכת ללא תשלום. קטיף בנהלל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully