וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיניים עצומות לרווחה: "להרגיש נגישות", ארוע ייחודי בנמל תל אביב

29.5.2012 / 12:00

עמותת "נגישות ישראל" מזמינה אתכם לחוות את עולמו של הנכה בארוע ראשון מסוגו בעולם, שיתקיים ביום שישי 1 ביוני בסימן המשחקים הפראלימפיים לונדון 2012. הכניסה חופשית

ניסיתם פעם לשחק כדורסל כשאתם יושבים על כיסא גלגלים, או לטעום גלידה בעיניים עצומות? ביום שישי 1 ביוני בנמל תל אביב תהיה לכם הזדמנות להרגיש מקרוב איך מתנהל עולמו של הנכה בהפנינג "להרגיש נגישות" המיועד לכל המשפחה, שיתקיים בנמל תל אביב ביוזמת עמותת "נגישות ישראל" המפעילה אירועים מקדמי נגישות בכל רחבי הארץ. בהפנינג, בסימן המשחקים הפראלימפיים לונדון 2012, מוזמן הקהל הרחב לקחת חלק פעיל ולהרגיש מקרוב מגוון מקצועות ספורט פראלימפיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לרוץ 100 מטר בעיניים עצומות

מטרת ההפנינג, מלבד היכרות עם ענפי הספורט של אנשים עם מוגבלויות, הוא קידום המודעות לנגישות ולקבלת השונה. עמותת נגישות ישראל פועלת זה 12 שנה לקידום השתלבותם של אנשים עם מוגבלות בחברה בשוויון, בזכות, בכבוד ובמקסימום עצמאות.

מדובר באירוע יחיד וראשון מסוגו בעולם. ברחבי הנמל יוקמו מתחמי התנסות חווייתיות ותחרותיות בסוגי ספורט נכים שונים, בהם הקהל יוכל לקחת חלק פעיל ולחוות בין היתר כיצד משחקים טניס כאשר יושבים בכיסא גלגלים, ללמוד מה זה כדור שער עיוורים, לרכוב על אופני יד ואופניים לעיוורים עם מלווה (טנדם), לשחק ראגבי, לרוץ 100 מטר בעיניים עצומות, מסלול מכשולים עם כיסאות גלגלים ועוד.

האירוע יקיים משחקי ראווה קצרים שישלבו את הנבחרות בענפים השונים וסלבריטאים. בנוסף יהיו בתחומי הנמל מתחמי התנסות בהם הקהל הרחב יוכל לנסות לטעום גלידה בעיניים עצומות, ללמוד את שפת הסימנים ואף ליצור קעקועים בשפת הסימנים, לנסות לצייר גרפיטי באמצעות הפה ואפילו גוון מוטורי יהיה לאירוע בדוגמת התנסות בנהיגה על קלנועיות.

במהלך האירוע יתקיים טקס בו תעניק עמותת נגישות ישראל שי וברכת דרך למשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים בלונדון. בטקס ישתתפו שגריר בריטניה בישראל וראשי משרד התרבות והספורט, הוועד הפארלימפי ועיריית תל אביב.

ארוע יחיד וראשון מסוגו בעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפנינג "להרגיש נגישות"
היכן:
נמל תל אביב
מתי: יום שישי, 1 ביוני, 12:00-16:00 עוד פרטים ניתן לקבל כניסה חופשית לקהל הרחב
פרטים נוספים:
באתר האינטרנט של עמותת נגישות ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully