וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכרונות מקניה

3.11.2011 / 0:36

הטיול לקניה שערכו הנסיך וויליאם וקייט מידלטון לפני שנה הסתיים בהצעת נישואים רומנטית שהפכה לחתונה מלכותית. אלה הנופים שבני הזוג ראו במהלך חופשתם והמלון בו הם ישנו

החתונה המלכותית על רקע הר קניה

היום לפני שנה הציע הנסיך וויליאם נישואים לחברתו מזה שמונה שנים קייט מידלטון. ההצעה הרומנטית התרחשה בקניה שבאפריקה, במהלך חופשה משותפת בת שלושה שבועות עם חברים ביבשת.

ההצעה עצמה עמדה כמובן בסטנדרטים הנדרשים מנסיך, שיצא מגדרו כדי להפכה לרגע קיטשי בלתי נשכח, שכמו נלקח מסרט הוליוודי.

הר קניה, השני בגובהו באפריקה

התקשורת הבריטית לא הופתעה כלל מהעובדה שהנסיך בחר לבקש את ידה של קייט ביבשת אפריקה, שלה יש משמעות סמלית עבור אנגליה. ארצות רבות באפריקה היו בעבר תחת שלטונה, ועדיין קיימים קשרים הדוקים ביניהן.

מעבר לכך, לקניה עצמה יש תפקיד מיוחד בהיסטוריה של המשפחה המלכותית. סבתו של וויליאם, המלכה אליזבת השנייה, שהתה עם בעלה, הנסיך פיליפ, בקניה בשנת 1952, כשקיבלה את הידיעה על מות אביה, המלך ג'ורג' השישי (זה מהסרט "נאום המלך"), ובעצם על הפיכתה למלכה.

הר קניה בשקיעה

הר קניה שוכן מעל שמורת הטבע "Lewa Downs", שבבעלות משפחת חברו של וויליאם ללימודים. וויליאם עבד במשך כמה חודשים בשמורה בתקופה שלאחר סיום לימודיו בבית הספר הפרטי לבנים איטון.

שמורת הטבע "Lewa Downs"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

שמורת הטבע "Lewa Downs"

שבט המסאי

הזוג וחבריו שהו בתחום שבתם של שבט המסאי. בני שבט המסאי חיים במזרח אפריקה, בין קניה לטנזניה. הם רועי עדרים, בעיקר עדרי פרות. חברתם עשירה ומתוחכמת בעלת ערכים אנושיים אוניברסליים, והיא פיתחה לעצמה דרכים להגן עליהם ולשמרם.

אורח חיי בני השבט ידוע וקבוע מראש, כי במשך דורות רבים עוברים כל בני השבט מסלול דומה. מסלול חייהם של בני השבט מחולק לשתי תקופות מרכזיות: ילדות ובגרות. המעבר מתקופה לתקופה מצוין בטקס חניכה.

במהלך הטקס המיועד לבנות, נפרדת הנערה מכל מה שקשור לחייה כילדה: משפחתה, שמה, בגדיה ותכשיטיה, וגם שערותיה מגולחות. בתום הטקס היא יוצאת מבית אביה, כדי להינשא לגבר אחר וללדת לו ילדים.

במהלך הטקס המיועד לבנים, הנער הופך ל"מארון" (במסאית "לוחם"). שבע שנים נמשכת תקופת חניכות המארון, ובסופה, עם היכנסו לחברת הבוגרים, הוא נושא נשים, מוליד ילדים ונוטל אחריות על המשכיות חיי השבט.

לוחם שבט המסאי

המלון של וויליאם וקייט - Il Ngwesi Maasai lodge

בית המלון בו שהו וויליאם וקייט נמצא בסוואנה מצפון להר קניה. המקום, Il Ngwesi Maasai lodge, מנוהל על ידי הקהילה באזור, ומציע "חדרים" חסרי קירות, אוהלים ובריכה המשקיפים על נופי האזור המרהיבים ועל בעלי החיים החיים בסוואנה, ומגיעים כדי לשתות מהנחל הסמוך.

פילים בסוואנה

זברה בנהר בסוואנה

אגם מייקלסטון

ועכשיו להצעה עצמה. לאחר שהזוג חזר לאנגליה התברר כי הנסיך, טייס בחיל האוויר המלכותי, שכר מסוק, וכך בדיוק מעל אגם מייקלסטון, אליו ניתן להגיע רק דרך האוויר, שלף וויליאם את טבעת יהלום הספיר המפורסמת, שהיתה שייכת לאמו, הנסיכה דיאנה, והציע נישואים לקייט.

העמק שראו בני הזוג בזמן ההצעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully