וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "פלדה אמיתית" ניצח בנוק-אאוט

9.10.2011 / 17:02

פנטזיית האיגרוף בהפקתו של סטיבן שפילברג ובכיכובו של יו ג'קמן כבשה את הפסגה עם כמעט 27.3 מיליון דולר. "משחקי שלטון" של ג'ורג' קלוני הסתפק בסגנות עם נתונים פושרים

לראשונה מאז הקיץ, עושה רושם שהוליווד הולכת להתכבד בשובר קופות אמיתי. מדובר ב"פלדה אמיתית", פנטזיית האיגרוף הרובוטית בכיכובו של יו ג'קמן, ופרי עטם של שני מומחים בסיפוק צרכי הקהל - סטיבן שפילברג (שהפיק) ושון לוי (שביים). גם הפעם זה הצליח להם, והמוצר החדש כבש את הפסגה עם הכנסות של 27.3 מיליון דולר.

אלה תוצאות טובות, אך לא מרהיבות בהתחשב בכך שתקציבו של הסרט חרג בהרבה מרף מאה מיליון הדולר. עם זאת, היה יכול להיות גרוע יותר - בתחילה, היה חשש ש"פלדה אמיתית" יתרסק משום שנראה היה כי הקהל לא יידע איך לאכול את הערבוב בין ז'אנר האגרוף וסוגת פנטזיית הרובוטים. כתוצאה מכך, הפעילו מפיציו את כוח החילוץ ההוליוודי האולטימטיבי - קמפיין שיווק מסיבי.

הקמפיין הזה השיג את שלו, וגם התגובות הטובות מפה לאוזן סייעו ל"פלדה אמיתית" להבטיח שאיש לא יפסיד עליו כסף. עתה נותר לראות אם ההד החיובי יאפשר לו לשמור על מומנטום בשבועות הקרובים ולהפוך מסתם להיטון לשובר קופות אמיתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להצביע לריאן גוסלינג וג'ורג' קלוני? הרמן קיין פופולרי יותר. מתוך "משחקי שלטון"/מערכת וואלה!, צילום מסך

קלוני מדשדש כמו אובמה

כיאה לסרט אגרוף, "פלדה אמיתית" גבר בנוק-אאוט על המוצר הטרי הנוסף שהגיע השבוע לשוק - "משחקי שלטון", מותחן פוליטי פרי עטו של ג'ורג' קלוני. יצירות מסוג זה מתקשות בדרך כלל להביא את ההמונים לאולמות, והסרט לא נהנה מביקורות או מתגובות מספיק טובות כדי להתגבר על המכשול. בהתאם לזאת, הוא תפס את הסגנות עם הכנסות של 10.4 מיליון דולרים בלבד, קצת פחות מן התקוות של מפיקיו. כיוון שתקציבו של "משחקי שלטון" היה נמוך מלכתחילה, איש לא הולך לפשוט רגל בגללו, אבל בוא נאמר שאובמה לא יכול לבנות על כך שקלוני יתרום לו עכשיו הון למסע הבחירות.

מאחורי "משחקי שלטון" ניצב "סיפורו של דולפין", שממשיך להזרים קהל גם בשבוע הרביעי להפצתו. ההצלחה המתמשכת שלו אפילו גרמה למפיציו קשי העורף בישראל לחזור בהם מן ההחלטה לגנוז אותו, כך שהוא יגיע אלינו ב-17 בנובמבר.

המשכיות מוצלחת היתה גם מנת חלקה של "50/50". הפתיחה של קומדיית הסרטן מעט איכזבה בשבוע שעבר, אבל היא איזנה זאת במומנטום מצוין. וכך, הסרט שמר על מקומו בחמישייה והוכיח שבדיוק כמו את הגיבור שלו, גם אותו היה מוקדם להספיד.

לעומת זאת, "בית החלומות" ו"מה המספר שלך?" לא הצליחו להשתקם מן הספתחים האיומים שלהם. שני הסרטים המושמצים צללו עמוקות בשבוע השני להפצתם, ובשבוע הבא כבר לא יהיו בסביבה.

מתוך 50/50. imdb
השמועות על מותו היו מוקדמות מדי. מתוך "50/50"/imdb

הטבלה במלואה

1. "פלדה אמיתית" - 27.3

2. "משחקי שלטון" - 10.4

3. "סיפורו של דולפין" - 9, 49.8

4. "מאניבול" - 7.3, 49.1

5. "50/50" - 5.3, 17.1

6. "קורייג'וס" - 4.6, 15.9

7. "מלך האריות: תלת ממד" - 4.5, 85.9

8. "בית החלומות" - 4.4, 14.4

9. "מה המספר שלך?" - 3, 10.3

10. "חטיפה" - 3, 23.4

*כל הנתונים במיליוני דולרים. העמודה הראשונה מתייחסת להכנסות בסוף השבוע האחרון בקופות אמריקה - העמודה השנייה לסך ההכנסות הכלליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully