וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד ט"ו באב: חתונה באתרי תיירות מיוחדים ומרגשים

14.8.2011 / 13:04

לכבוד ט"ו באב, קבלו כמה הצעות לאתרי תיירות אטרקטיביים בהם אפשר לערוך חתונות, או לפחות להציע נישואים כשהכי פחות מצפים לכך. במלחמת המקוריות הזאת אתם תנצחו

אחת הדילמות המרכזיות, וללא ספק אחת הראשונות, בהן נחבטים ראשיהם של המאורסים העומדים בפני תכנון החתונה שלהם, היא מיקום הארוע. את שגרת האולמות והגנים אפשר לשבור, ולשבור את הכוס במקום מקורי. מספר אתרי תיירות ברחבי הארץ פותחים את דלתם, ומאפשרים לזוגות לערוך את מסיבת חייהם בצורה קצת אחרת, וללא ספק בלתי נשכחת.

ירושלים

ירושלים. ShutterStock
להתחתן עם נוף של 5,000 שנה מול הפרצוף. ירושלים/ShutterStock

עיר הבירה חובקת מספר רב של אתרים מקוריים לעריכת חתונות. "ירושלים מציעה אווירה רומנטית ומיוחדת שאין באף מקום אחר בעולם", אומרת אילנית מלכיאור, הממונה על התיירות מטעם הרשות לפיתוח ירושלים. "זוג המעוניין לערוך חתונה באתר תיירותי-תרבותי בעיר יוכל לבחור בין מערה היסטורית מיוחדת או באתר תיירות אחר המשקיף לעבר נוף היסטורי בן 5,000 שנה". לא הרבה גני ארועים יכולים להציע כזה דבר.

מגדל דוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חתונה במקום הגבוה ביותר בעיר העתיקה. מגדל דוד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארועים לילדים טובים. מגדל דוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד המקומות המעניינים לעריכת חתונה הוא מגדל דוד. מגדל דוד הוא הכינוי שניתן למצודה אשר הגנה במשך אלפי שנים על העיר ירושלים. המצודה שוכנת במקום הגבוה ביותר בעיר העתיקה, מעל נקודת ההשקה של גיא בן הינום ונחל צולב. המצודה צמודה אל פתח החומה ליד שער יפו.

לקופצים על המציאה כדאי לדעת שהמקום מוגבל ל-230 איש, והמתחם נסגר בחצות, כך שמי שרגיל לחתונות עד לפנות בוקר לא ימצא אותן כאן.

לפרטים על חתונה במגדל דוד: לחצו כאן.

מוזיאון ישראל

חול המועד בירושלים, תיירים ומטיילים במוזיאון ישראל, אפריל 2011. עומר מירון
בנו של נשיא המדינה לשעבר, יצחק נבון, התחתן כאן. מוזיאון ישראל בירושלים/עומר מירון

אתר מעניין נוסף בירושלים הוא מוזיאון ישראל. המוזיאון שוכן בגבעת רם בירושלים בסמוך אל מוזיאון ארצות המקרא (שגם בו ניתן לערוך חתונות ואפילו בתדירות גבוהה יותר ממוזיאון ישראל), והוא אחד מבין עשרת המוזיאונים הגדולים ביותר בעולם.

המקום אינו נוהג לערוך חתונות באופן קבוע, אך בזמן שהמוזיאון סגור, הוא בהחלט מאפשר לקיימן. לפני כשנתיים נערכה במקום חתונת בנו של נשיא המדינה לשעבר, יצחק נבון.

מוזיאון ישראל בירושלים: 02-6708811.

ראש הנקרה

מנהרת הרכבת, ראש הנקרה. Creative Commons
בחורף אפשר להתחתן במנהרת הרכבה. ראש הנקרה/Creative Commons

אתר ראש הנקרה הוא אתר הצפוני ביותר במדינה. בשטחו, למרגלות הצוק הלבן, נמצא גן אירועים ראש הנקרה בכפר הנופש הנושא את אותו שם. חתונה במקום כזה, עם נופים כל כך רומנטיים יוצרים אווירה יוצאת דופן.

אירועי הקיץ מתקיימים ברחבה בין הצוקים, שיכולה להכיל עד 320 אורחים מסוף מאי ועד סוף ספטמבר. במהלך החורף אפשר לקיים את האירוע במנהרת הרכבת, עם עד 150 אורחים.

גן ארועים ראש הנקרה: 04-9823112

בית גוברין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרד פלינסטון היה כאן. "המערה" קיבוץ בית גוברין/מערכת וואלה!, צילום מסך

באזור חבל לכיש בקיבוץ בית גוברין ממוקם גן האירועים "המערה" אשר פועלת במערה העתיקה במקום. המערה קיימת מימי קדם, ומציגה חלופה טבעית, קסומה וייחודית לזוגות המחפשים את השונה והייחודי בדרכם אל החופה.

השילוב בין מראה המערה הענקית החצובה באבן והסביבה הירוקה נותנים למקום אופי ואנרגיה מיוחדים במינם. המערה ממוקמת לא רחוק מירושלים ובמרחק חמש דקות מכביש 6.

"המערה", קיבוץ בית גוברין: 08-6874222

מיני ישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חתונה ב"קטנה". מיני ישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם מתקשים לבחור היכן לבוא בברית הנישואים מבין כל הערים, האתרים והמקומות המיוחדים המוצעים לזוגות הקופצים ראש לתוך תעשיית החתונות, פשוט תעשו את זה בכולם.

יש אפשרות לערוך חתונה במקום מיוחד, מיני ישראל, הממוקם סמוך לקיבוץ נחשון. בין המבנים המיניאטוריים, שמהווים אטרקציה לאורחים שיוכלו לסייר ביניהם להנאתם, ניתן להפיק חתונה יוצאת דופן ולצאת גדולים.

במקום יש רחבת דשא ענקית המתאימה לארועים גדולים, אך ניתן לבחור גם בחתונה קטנה ולהתאים אותו למקום.

מיני ישראל: 1-700-559-559

הצעת נישואים זבל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיפשו מקום מיוחד לצילומים. חירייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בטרם ההחלטה על מקום עריכת החתונה, ישנו מקום מקורי בו תוכלו לשאול את השאלה - "האם תינשא/י לי?". מדובר בפסגת הר הזבל חירייה שבגוש דן. למרגלותיו פועל זה מספר שנים פארק המחזור חירייה, אותו מפעיל איגוד ערים דן לתברואה.

מסתבר כי הפארק מקבל פניות רבות מצד חתנים לעתיד.
"האמת היא שבפעם הראשונה שקיבלנו הצעה שכזו, הופתענו", מספר עו"ד דורון ספיר, יו"ר פארק המחזור בחירייה ומ"מ ראש העיר ת"א, "אך עם הזמן זה הפך להרגל. אני יכול להבין את הפניות לאור העובדה כי על ההר ניתן להשקיף על הנוף היפהפה של גוש דן, שהוא אחד הנופים היפים בארץ.

"חתונה על גבי ההר אינה אפשרית מבחינה בטיחותית, אך אין שום בעיה מבחינת הצעת הנישואים. בנוסף כבר היה לנו זוג שחיפש מקום מיוחד לצילום התמונות שלפני החתונה והוא הגיע אלינו, והצטלם לצד הפסולת".

פארק המחזור חירייה: 03-6314725.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully