וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל "מגלים עולם בצפון הנגב" יוצא לדרך

4.8.2011 / 8:28

פסטיבל "מגלים עולם בצפון הנגב" הוא קרנבל של סמבה ברזילאית, סיורי גאוצ'וס, פנטזיה מרוקאית, פינוקי המזרח, מוזיקת עולם, טיולים וסדנאות. לפגוש את העולם במרחק שתי שעות נסיעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיורי גאוצ'וס בצפון הנגב. פסטיבל "מגלים עולם בצפון הנגב"/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל "מגלים עולם בצפון הנגב" שיתקיים בין
התאריכים 4-26 באוגוסט מציע ארבעה סופי שבוע מלאים באירועים,טיולים, סדנאות וטעמים מכל רחבי העולם לכל המשפחה.

הפסטיבל, ביוזמת עמותת התיירות שקמה בשור, יתקיים בין נחל השקמה לבשור שבצפון הנגב, ויערוך היכרות שמחה במיוחד עם עולם נסתר המתעורר בקיץ בשעות הערביים: קיבוצים דרום אמריקאיים, צימרים יפניים ומרוקאיים, מרכז מקסיקני, קרקס צועני עם כדורים פורחים ענקיים, סיורי היכרות עם עולם הבדואים בנגב, סיורי שקיעות מודרכים ועוד.

הסופ"ש הראשון, 4-6 באוגוסט: קרנבל דרום אמריקאי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לי ארץ טרופית יפה. ערב דרום אמריקאי ב"פסטיבל מגלים עולם בצפון הנגב"/מערכת וואלה!, צילום מסך

סוף שבוע מלא מוזיקה מזיזה ושמחה, ריקודים ובשר טוב. בין האירועים יתקיים מופע מוזיקה ברזילאית במסעדת "מידס" בקיבוץ הברזילאי ברור חיל; ייצא סיור גאוצ'וס, בו כל משתתף ייהפך ל"קאובוי ליום אחד" בשטחי מרעה הבקר ובסיומו ארוחת בוקרים כמיטב המסורת. עוד באותו סוף שבוע יתקיים קרנבל ססגוני ענק לכל המשפחה בבריכה בברור חיל, עם המון סדנאות ומופע סוחף של הזמרת הברזילאית טנירה דה סילבה ומסיבת ריקודים לתוך הלילה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הסופ"ש השני, 11 באוגוסט: ערב בחמאם

אילוסטרציה. ShutterStock
ערב להורים בלבד. בריכה וחמאם/ShutterStock

בסופ"ש השני ייערך בחמאם צאלים שבקיבוץ צאלים ערב מפנק - "לוקחים חופש מהחופש" - להורים בלבד ללא ילדים. החמאם יפתח את שעריו לערב שכולו רוגע מהמזרח, המבקרים יוכלו להתפנק וליהנות ממגוון טיפולים וסדנאות, מוזיקת עולם מרגיעה, חמאם של מרחצאות מים תרמו מינראלים ורחצה לילית בבריכת השחייה.

הסופ"ש השלישי, 18-19 באוגוסט: מופע GLOW

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מופע GLOW. פסטיבל "מגלים עולם בצפון הנגב"/מערכת וואלה!, צילום מסך

האירוע המרכזי של הפסטיבל יתקיים בסופ"ש השלישי, בגן לאומי פארק אשכול, ובמרכזו מופע GLOW של כדורים פורחים ענקיים מוארים הטסים לצלילי מוזיקה. במקום תוצע לינה באוהלים בשטח הפארק סביב מעיינות נובעים, בריכות שכשוך, מדשאות רחבות ידיים ומתקני פיקניק לבילוי בחיק הטבע למשפחות ולמטיילים. בנוסף יתקיים ערב "מגלים את מקסיקו" בהשתתפות שגרירות מקסיקו עם מוזיקה מקומית ואוכל אותנטי באווירה ייחודית.

הסופ"ש הרביעי, 25-26 באוגוסט: פנטזיה מרוקאית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחם הצימרים "חאן ארמון בחול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

במתחם הצימרים המרוקאיים "חאן ארמון בחול" שבעין הבשור יתקיים ערב "פנטזיה מרוקאית" שיציג מטעמים מרוקאיים תוצרת בית, רקדנית בטן שתלהיב ותקפיץ את האורחים, ובשיא הערב הופעה של להקת "סהרה".

מה עוד

במהלך כל הפסטיבל יתקיימו סיורי גששות להיכרות עם העולם הסודי של הבדואים בנגב, ייצאו סיורי שקיעה רכובים ללא תשלום בליווי מדריך באזור דרך הבשור ושביל שקמה. מרכז ג'ו אלון לידיעת הארץ והכרת הנגב בלב יער להב מציע בילוי מושלם לערבי הקיץ ובו ערב גבינות ויין, מוזיקה בהופעה חיה, סיורים ליליים וארוחה בדואית עשירה מסביב למדורה.

קיבוץ כרמים מציע בילוי לכל המשפחה הכולל לינה. במהלכו יתקיים מפגש בכרם ענבי היין הענק של קיבוץ כרמים מלווה ביין ונשנושים אל מול השקיעה המרהיבה, מספרי סיפורים לילדים, סדנת יוגה, משחק פיינטבול וקליעה בחץ וקשת לאקשן לילי, ולסיום מדורה עם ארוחת פויקה ומרשמלו. האורחים מוזמנים לישון בצימרים המפנקים של הקיבוץ. כמו כן, בכל ימי שישי בצהריים יתקיימו סדנאות אסאדו במסעדת "מידס" עם ארוחת קרניבורים לקינוח. עוד בפסטיבל שפע מסלולי טיול ואטרקציות לכל המשפחה: אתרי טבע ומורשת, טיולי אופנים, סיורים חקלאים, ג'יפים לילדים, מסעדות, ביקור בחוות קקטוסים ועוד.

פסטיבל "מגלים עולם בצפון הנגב".
להזמנות ובירורים: 072-2510271, ובאתר שדות שקמה בשור. למידע על אתרי לינה, מסעדות ואטרקציות באזור: 052-9991003.

לקניית כרטיסים למופע GLOW בפארק אשכול: אותיות "בטבע" או 3639. מחיר מוזל ללנים באזור ולתושבי האזור: פרטים בפייסבוק של פסטיבל דרום אדום.

  • עוד באותו נושא:
  • צפון הנגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully