וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוף פלמחים, מונה ביץ' ובלס ביץ' חודשו: חוף טוב הכל טוב

24.6.2011 / 0:01

שלושה חופים נפתחו מחדש לרחצה הקיץ, אחד עבר לאחריות רשות הטבע והגנים, ושני האחרים באחריות פרטית. מה השתנה ומה יחכה לכם בכל אחד מהם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כניסה חינם גם לגן הלאומי. חוף פלמחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוף פלמחים, ליד קיבוץ פלמחים

בימים אלה נפתח לציבור חוף פלמחים המחודש, לאחר שהאחריות על החוף המוכרז עברה לרשות הטבע והגנים, שהודיעה כי היא מתכוונת לשמור על משאבי הטבע והמורשת במקום לצד חוויית החוף של ציבור המתרחצים.

שטח חוף הרחצה הורחב, הוקצו אזורים מיוחדים לפעילויות ספורטיביות ולמשחקי מטקות, כמו כן קיים איזור לינה ושהות לילה, איזור הבערת אש (בתוך חצאי חביות) לשמירה על נקיון השטח. כדי להגביר את תחושת הביטחון תהיה נוכחות עובדי הרשות בחודשי קיץ לאורך כל היממה. כמו כן ייאכף בשטח החוף החוק האוסר על נסיעת כלי רכב בחופי ישראל. נבנו גם שירותים ומקלחות חדשים ושופצו הקיימים. בנוסף, יהיה פיקוח על מחירי השתייה והארטיקים.

בימי שישי אחה"צ בחודשי יולי-אוגוסט יעבירו מדריכי רשות הטבע והגנים הדרכות שיתמקדו בערכי טבע, מורשת ונוף. השתתפות חופשית וללא תשלום. היציאה לסיורים מסוכת המציל בשעות 16:30 ו-18:00.

חוף פלמחים, הכניסה לחוף ולגן הלאומי פלמחים ללא תשלום, החנייה עולה 20 שקלים. בשבועות הקרובים, עד שיושלם תהליך שדרוג החוף, תתאפשר החניה בחינם.

איך מגיעים: מכביש 4 פונים למחלף גן רווה, ומשם למחלף עין הקורא. ממשיכים מערבה בכביש מספר 4311 עד סופו. כמה מאות מטרים לאחר קיבוץ פלמחים מגיעים לחוף.

מונה ביץ', הרצליה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם הפנים לים. מונה ביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינוקים. מונה ביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוף הנכים המיתולוגי בהרצליה הועבר לאחריות איש העסקים הראל בלו (מבעלי מסעדת סיטארה במתחם סי אנד סאן, שזכה בזיכיון להפעלתו.

לדברי בלו בחוף, שאורכו קילומטר, יושקעו מיליון שקל שיבואו לביטוי במיטות שיזוף, כיסאות נוח, פינות ישיבה אלטרנטיביות ותאורה בשעות החשיכה, מסעדה הממוקמת על חוף הים (קיימת גישה לנכים), כדור עף חופים, מסך ענק עם הקרנות סרטים וערוצי אקסטרים, שולחנות וכיסאות על קו המים, מוזיקת רקע והופעות של להקות שונות.

מונה ביץ', כל ימות השבוע החל משבע בבוקר, כניסה חופשית ללא תשלום, טלפון: 09-9587999.

איך מגיעים: החוף צמוד לקניון ארנה מצפון לטיילת החדשה, הרצליה פיתוח.

בלס ביץ'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוף אכדיה לשעבר. בלס ביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלס ביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם חוף אכדיה לשעבר בהרצליה, שגם אורכו קילומטר, הועבר לאחריות איש העסקים הראל בלו תחת זיכיון, ושמו בישראל בלס ביץ' (חוף הפעמונים). גם בחוף זה יושקעו מיליון שקל על פינוקים דומים לאלה בחוף מונה ביץ' השכן - מיטות שיזוף, כיסאות נוח, פינות ישיבה אלטרנטיביות ותאורה בשעות החשיכה, שולחנות וכיסאות על קו המים ועוד.

בלס ביץ', כל ימות השבוע החל משבע בבוקר, כניסה חופשית ללא תשלום, טלפון: 09-9555771.

איך מגיעים?
קילומטר צפונה מחוף מונה ביץ', מתחת למלון דן אכדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully