וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה הוורודה: מצעדי הגאווה 2011 ברחבי העולם

שבוע הגאווה בתל אביב הסתיים, אך ברחבי העולם תקופת מצעדי הגאווה נמצאת רק בתחילתה, ותסתיים רק בסוף אוגוסט. אם תחתוני הסאטן האדומים שלכם לא נשחקו, טוסו למצעד ורוד נוסף

יום הגאווה, סידני, אוסטרליה. Mark Metcalfe, GettyImages
אני הולך לעבודה, פתאום אני רואה כל מיני משוגעים רוקדים על משאיות. יום הגאווה בסידני/GettyImages, Mark Metcalfe

כבר שנים שמצעדי הגאווה ברחבי העולם ידועים כה-מסיבה של השנה. הם מושכים אליהם המון חוגגים, להט"בים וסטרייטים, מקומיים ותיירים. השנה למשל הגיעו למצעד הגאווה בישראל 6,000 תיירים.

בכל שנה מתקיימים כ-150 מצעדי גאווה ברחבי העולם. לרשימה התאריכים והלוקיישנים המלאה לחצו כאן. הקלקה על כל שורה תגלה בפניכם פרטים מלאים על כל הארועים, המסיבות, מחירים, המתקנים העומדים לרשות החוגגים וכו'.

יום הגאווה, אמסטרדם. Michel Porro, GettyImages
השני משמאל לא יודע לשחות. יום הגאווה באמסטרדם/GettyImages, Michel Porro

חברי הקהילה הם לרוב אנשים שאוהבים לחיות טוב ומוציאים הרבה כסף על החיים הטובים. מה שאומר שהם קונים כרטיסי טיסה, בגדים, מוצרי קוסמטיקה, אוכלים במסעדות, ומכניסים מטבע זר רב למדינה בה הם שוהים.

מארגני מצעדי הגאווה וחברות מסחריות שונות כבר מזמן הבינו שמדובר בהזדמנות כלכלית משובחת, והם הפכו לתעשייה מטורפת המגלגלת הרבה, אבל הרבה מאוד כסף. כמובן שהדבר פועל גם לטובת החוגגים: שיתוף הפעולה של רשויות הערים בהן מתקיימים מצעדי הגאווה עם המארגנים הוא רחב ופורה, ההשקעה בארועים מאוד גדולה ובאה לידי ביטוי ברמה מאוד גבוהה של ארגון ושל די.ג'יים שמגיעים לתקלט.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
יום הגאווה, ברלין, גרמניה. Miguel Villagran, GettyImages
מלאכים בשמי ברלין. מצעד הגאווה בברלין/GettyImages, Miguel Villagran

החלק החשוב ביותר בארועי שבוע הגאווה הוא המסיבות. ברוב הערים בהם הם מתקיימים נערכות מסיבת קדם, מסיבת פתיחה, מסיבת אמצע, נעילה והרבה מסיבות סתם בלי שם. יש ליינים שונים של מסיבות: ליין סליזי עם חדרי חושך (למי שלא יודע, זה מה שאתם חושבים), ליין פופ הפי הפי, ועוד. המשותף לכל המסיבות הוא גברים שריריים ומיוזעים שמורידים חולצות.

במקביל לארועי המצעד בערים רבות מתקיים גם פסטיבל קולנוע הומו-לסבי, לחברי הקהילה הסולידיים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully